Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!Kérdés,hogy mi van? HA csak 50-es adásvételi az gond. Itthoni a motor, vagy külföldi?ez után lehetne konkrétan elindulni,de alapesetben: forgalmi,törzskönyv,adásvételi szerződés,eredetvizsga. Külföldi esetében pluszba kell: regadó,műszaki,kétnyelvű adásvételi (a forgalmiban szereplőtől egészen hozzád a teljes lánc,ha nem te hoztad be) Kb ennyi jut eszembe.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy 125-ös motor rendszámozásához milyen papirok szükségesek?
RS 125 2002 kimagyarázásában tudtok segíteni?
értelek így csinálják a nagy ágyúsok :D meg a köcsög politikusok.
Mindig van kiskapu, csak lóvés. Olcsó kiskapu nincs. (mindenki ott menne...
az tudom hogy szar a bürökrácia csak keresek kiskapukat :D hogy milyen megoldások lehetnek.
Egyébként, ha szent meggyőződésed,hogy ezt akarod, akkor nem akarok beleugatni, vannak dolgok melyek nem a racionalitás talaján mozognak. Viszont az azért biztos,hogy egy Danuviába beletenni egy 50-es/125ös blokkot, úgy, hogy hivatalos papírjai legyenek biztos elviszi a különbözetet ami a B125/A-s megszerzése között van. Akcióban már 80ért kompletten le lehet tenni akcióban az A-t. (én is így csináltam, és ez vizsgadíjakkal együtt.) Nem hiszem h 40-50alatt meg lehet oldani a motorcserét!És akkor ugye még nem is beszéltünk a különbségről amit a kisebb blokk okoz. Amúgy valahogy biztos meg lehet oldani a papírt csak az a magyar bürokráciában minden vagyonodba és idegszáladba fog kerülni :)
bár így igaz de ebben az esetben úgy csak lehet hogy a egyedi motokerékpárként lehet levizsgáztatni. a egyedi forgalombahelyezésnél a kategóriánál lehet megtalálni. és a paramétereknek kell megfelelnie akkor elvileg forgalombahelyezhető.
mindegy majd elmegyek és viszek jegyzettömböt és felírok minden érdekes infót. majd.
http://www.nkh.hu/Gepjarmu/tev...

Ebből számodra a lényeg: "motorkerékpár segéd-motorkerékpárrá ebben az esetben sem alakítható át, "

Kaxernál a pont.
jaja értem. akkor majd tavasz elején vagyis amikor elolvad a hó akkor utána járok a nkh-ba meg stb.
Hivatalosan akkor is megbüntethetnek, hiszen a motor adattábláján (a váznyakon) más ccm és motorszám szerepel,ami miatt hivatalosan nem vehetsz részt a forgalomban. Összességében elmondható szerintem, hogy az intézkedő rendőr jóindulatán fog múlni, hogy továbbenged, avagy sem...
50-es gép esetében is szükséges az NKH engedélye ha szerelt gépről van szó. Én nem szopnék vele az biztos.
Ha 50-est akkor igen, ha már 51ccm akkor hivatalosan, nem
értem én de a lényeg a danuvia! bár igaz hogy ha 50-es vagy 80-as négyütemű blokkot rakom bele akkor elég a biztosítást kötni rá ennyi?
Ahogy írták többe kerül a leves mint a hús. Szerezni egy papíros blokkot, ami típusidegen (soha nem fognak belemenni az átmókolt engedélybe), új forgalmi, bürokrácia, inkább tényleg vegyél egy olyan motort amire jogsid is van és tetszik is. Egyébként meg komolyabb 50ccm-es is megy úgy mint egy danuvia.
Nem ő mondja meg. Felveszi a jegyzőkönyvet, fényképet készít és az importőr meg mondja, hogy hány ccm-es motorszám alapján. Ennyi.

Ezt így képzeld mondjuk vespa esetében:
http://modernvespa.com/forum/w...
Persze hogy van, csak nem tudjátok hogy a betűk milyen számot takarnak, de a rendőr ránéz és már tudja is a számok alapján hogy ez bizony nem ötvenes!
hello valaki megtudná mondani hogy a 50-es alvázszámában van e valami olyan betű vagy valami amit ha meglát a rendőr akkor tudja hogy az 50-es?
Szerintem nem fogják engedélyezni,de utána járhatsz az NKH-nál...ha mégis engednék akkor jön a tervezés engedélyeztetés és műszaki ami már így együtt alsó hangon is több mint 100.000 forint...talán egyszerűbb lenne ha egy 4T 125-öst alakítanál át neked tetszően

de ha komolyan gondolod akkor mindenképpen a Nemzeti Közlekedési Hivatal-nál kezd az érdeklődést
egy kérdés hogy ha veszek egy 125-ös papíros danuviát,? és ha veszek egy négy ütemű 125 ös blokkot újonnan boltból és abba danuviába raknám bele akkor hogyan tudnám forgalomba helyezni legálisan? "magyarán típus idegen blokk cserére gondolok" csak mondjuk a vázon adaptert csinálok vagy áthegesztem a füleket ?
pls. nagyon érdekel ez a téma mert tervezek ilyet persze majd b125-össel vezetnék..
köszönöm a hasznos tanácsokat,meg a nem hasznosakat is
Ideális motorosfelszerelés ezek szerint: http://www.youtube.com/watch?v...
Persze normális nadrág és boka fölé érő bakancs, de crosshoz inkább térd alá érő csizma.