2 hetente le van írva,..... olvass vissza
Nem számít, hogy tanuló vagy.... a büntetés megvár vagy behajtják a szüleiden.
A dobálózás nem mende-monda..... az úgy van. És akkor még mindig meg kell említeni egy balesetnél -főleg ha te vagy a hibás- a felmerülő problémákat, kártérítéseket, fizetni valókat.... akár az életed is rámehet....
Érdemes?
Sziasztok! Már hónapok óta keresgélek értelmes motort 11kw-os papírokkal, de semmit nem találtam... Na most ebből az következik, hogy venni akarok egy 125/50-est. Legfőképp az érdekelne: ha elkapnak milyen büntetésre számítsak? Persze tudom lehet dobálózni 150-300e ft-os tételekkel, de mégis mi lehet az a reális büntetés amit tanulóként kiszabnának rám?
Még egy hülye kérdésem lenne, SR50 így képről elnézve két személyes. Ha esetleg elkapnak plusz egy személlyel, akkor mettől-meddig büntetnek?:D
Amúgy a tanácsotokra SR50-es lesz a vége, habár még elég képlékeny, 130e a határ, de jó lenne 100 körül megúszni, de úgy láttam, hogy van pár eléggé lepusztult darab. Mire figyeljek vásárláskor ennél a típusnál? Mi a különbség az SR50-en belüli típusoknál? Láttam van pár fajta, kasztnira, jelölésre is.
Köszönöm előre is a válaszokat!
a leukoplast-nak írtam. Messe habbal hogy a haverjának fizetett a biztosító. Ha már rendőr van akkor motorszám ,alvázszám ,és cm3 vizsgálat kötelező . akkor meg már a haver fizeti a kárt.
Annyi a lenyeg, hogy el kell erni hogy ne hivjatok rendort utkozes eseten, hanem oldjatok meg magatok a betetlap kitolteset. Persze ha szemelyi serules is van akkor mindjart mas a helyzet. Nem hiszem hogy a biztositok foglalkoznanak egyelore az 50/125 motorok valos teljesitmenyenek meresevel hogy ne kelljen nekik fizetni.
a biztosító ha csak egy kis esélyt is lát arra, hogy ne fizessen akkor már turkálódni kezd.
hiába nem te vagy a hibás ( és hiába van papíron 50 es motorod az valóban 125 ös) akkor is olyan motort vezetsz amire nincs jogosítványod, így egyből te vagy a hibás és nem fizet a biztosító, és szar esetben még a rendőrségtől is kapsz vmi ajándékot.
Nem kell hülyének nézni se a rendőröket, se a biztosítót, vannak esetek mikor nem akarnak foglalkozni az üggyel. De szerintem 20 perc alatt ki tudnák deríteni, hogy mi is z igazság a motorral kapcsolatban. ( most itt nem arra gondolok, hogy 50 es robogón 70 es henger, hanem mondjuk 125 ös DT 50 es papírral).
két hetente ki van itt tárgyalva ez és a hasonlók...
nincs nekem időm és kedvem se újra végigmagyarázni
ha azt hiszitek, hogy minden úgy van ahogy gondoljátok....azaz a mesében..... akkor tessék csak várni, hogy mekkora szopás lesz egy baleset/igazoltatás.... után, ha valaki a mesében hisz
A haverodnak mákja volt..... te pedig simán hibás leszel, mert te olyan módon közlekedtél ahogy nem szabadott volna. Ergo nem is lehettél volna ott, a közúton...stb.
Szerintem keresd meg a villanykapcsolót, mert nagyon sötét van.
Jajj srácok itt komoly félreértések vannak szerintem. Honnan veszitek ezt a sok f@szságot? Miért lennék én a hibás, ha belémjön egy autós és 125-ös a motorom 50-es papírokkal? Egyrészt, ha nem hívtok rendőrt, akkor soha a büdös életbe nem derül ki a dolog, a biztosító szépen fizet, másrészt ha rendőrt is hívtok akkor se biztos, hogy kiderül. Egy ismerősömet most ütötték el (150-es Vespa 50-esként használva), rendőrt hívtak, megbaszta őt a rendőr 50 ezer forintra az autós biztosítója pedig szépen fizetett neki 150 ezer forintot a kárért, még keresett is a tag egy kicsit a baleseten. :)) Szóval nem kell parázni kétütemű mocikkal szerintem, mert ha el is küldenek kpm-re, akkor addigra bőven visszacseréled a 70-es hengert az eredeti 50-esre és röhögsz a markodba.
Nem számít, hogy tanuló vagy.... a büntetés megvár vagy behajtják a szüleiden.
A dobálózás nem mende-monda..... az úgy van. És akkor még mindig meg kell említeni egy balesetnél -főleg ha te vagy a hibás- a felmerülő problémákat, kártérítéseket, fizetni valókat.... akár az életed is rámehet....
Érdemes?