A srácok arra céloznak, hogy ez így csak a forgalomba helyezésnél megoldható. Akkor a külföldi forgalmi és a motor típusa alapján határozzák meg a teljesítményt. Utólag tudtommal ez már nem módosítható. (Ha rosszak az infóim és valaki tudja, hogyan lehet módosíttatni, legyen kedves ismertesse velem is!)
Át kellett volna írnom nekem is. Kevesebb biztosítás, kevesebb teljesítményadó, de segg vagyok hogy ez nem jut eszembe. Hát hiába minden jó ötletért olvasni kell.
Hellósztok Nekem van egy SUZUKI GSXR 600 asom,és korlátozott jogsim van 25KW ig van meg,annyit kérdeznék tőletek hogy forgalmiban a KW-ot hol lehetne át iratni?válaszotok várom előre isk öszi
Köszi a segítséget, az 50-es matricaszettre szükségem lesz, ha megvan a motor megkereslek.
A használatot illetően 90% földút, 10% falvak között és közúton vissza tudom fogni a lóerőket, főleg úgy hogy egy esetleges baleset egyenlő lenne a lebukással.
Hengeren ne legyen rajta 125...ha tudod kegyen rajta az 50,de ne feltűnően. Adásvételibe annyi, hogy Kawa KDX. Nem kell ötven. Vagy ha kdx-ből nincs 50es, akkor kmx vagy valami. Matricát tudok Neked küldeni KDX 50, vagy KMX 50, amilyet szeretnél. Elérhetőségem az adatlapon!
Apróbetű: nem ajánlom a 125/50-ezést, ha visszaolvasol akkor megérted miért. Ha olyan helyen használod ahol az esély a lebukásra 0 és nem fogsz/tudsz a forgalomban részt vevőkben kárt tenni, illetve nem tehetnek kárt benned, akkor elmehet. Saját döntésed, sokan, sőt nagyon sokan így nyomják évek óta és semmi bajuk, a kisebb százalékával történtek szép dolgok már.
Az ötleteket elmondtam, itt más szerintem, ahogy nézegettem ilyenben nem segít, mert az "buzdítás a rosszra".
Épp most készülök az 50-es enduromat elcserélni egy 125/50-es Kawasaki KDX-re. Várom a tanácsokat, mire érdemes figyelni, adásvételibe 50-es legyen e, ilyesmi...
Hengerről mennyire nehéz leszedetni a 125-ös számot, 50-es plakettet rátenni, esetleg alvázszám mennyire árulkodó.
Gyárias 50-es matricaszett?
Minden ötletet szívesen fogadok!
Ha valaki le akar beszélni az is jöhet, de mérlegeltem azt, hogy mennyi az esélye a lebukásnak.
Eljárást megindító irat benyújtásának módja:
• elektronikus úton a www.magyarorszag.hu honlapon,
• írásban,
• szóban.
Ügymenet leírása: Ha a forgalmi engedély elveszett, vagy ellopták, be kell jelenteni az okmányirodában vagy, ha lopás miatt feljelentést kíván tenni, a rendőrségen.
A bejelentés kitöltését követően a forgalmi engedély pótlása iránti kérelmet kell előterjeszteni. Az ügyintéző rözgíti a változást a nyilvántartásban. Összeállítja, majd kinyomtatja – két példányban – a kérelmet, ennek adattartalmát a kérelmező ellenőrzi, majd aláírja, az ügyintéző egy példányt átad a kérelmezőnek. Kiállítja és átadja a forgalmi engedélyt. Ha a nyilvántartásból a jármű műszaki érvényessége nem állapítható meg, akkor a kérelemhez csatolni kell a műszaki adatlap másolatát Az adatlap alapján az ügyintéző rögzíti a nyilvántartásban a műszaki érvényességet, és ezt a forgalmi engedélybe is bejegyzi. Érvénytelen műszaki esetén a járművet le kell vizsgáztatni és a kérelemhez eredeti műszaki adatlapot kell csatolni. Ez utóbbi esetben az ügyintéző a behozott, letisztított hátsó rendszámtáblára ráragasztja a műszaki érvényességet igazoló címkét. Kiállítja és átadja a befizetett igazgatási szolgáltatási díjról szóló bizonylatot.
Ügyintézéshez szükséges mellékletek:
* bejelentés vagy feljelentés a vesztésről,
* ha a nyilvántartásban nem szerepel a műszaki érvényesség, műszaki adatlap másolat,
* műszaki érvényesség változása esetén eredeti műszaki adatlap,
* a kötelező felelősségbiztosítási kötvény vagy fedezet igazolás, ha nem szerepel a biztosítás a nyilvántartásban,
* az eljáró személy (ügyfél) személyazonosságát igazoló okmány (képviseleti eljárás esetén meghatalmazás is)
* cég esetén 3 hónapnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés (elfogadható a Cég Info-ban kinyomtatott példány is), aláírási címpéldány, cég ügyintézőjének eljárási jogosultságát igazoló megbízás és az eljáró személy személyazonosító okmánya
Eljárási illeték:
• forgalmi engedély illetéke 6000 Ft,
• régi típusú forgalmi engedély pótlása esetén a törzskönyv illetéke 6000 Ft,
• műszaki érvényesség változása esetén a rendszám érvényesítő címke kiadásának igazgatási szolgáltatási díja 450 Ft,
• Az eljáráshoz kötődő illetéket és igazgatási szolgáltatási díjat – az okmányirodában rendelkezésre bocsátott – postai csekken kell megfizetni."
Nem hiszem, hogy lett volna ilyen kérdés. Az egy másik eset ahol kell a papír a vázra, de ott nincs nyoma sem a bürokráciában a motornak.
szisztok :)
olyan kérdésem lenne hogy le-e tudom rendszámoztatni a motoromat amihez csak külföldi forgalmim van meg adásvételim demár előző elötti tulajnak volt rajta rendszám csak nincs róla semmi papirom
Egy kérdés, hátha tud valaki segíteni: 125/50-es motort, aminek nincs forgalmija, csak egy adásvételi szerződés és alvázszám, lehetséges forgalomba helyezni?
Ha jól tudom motoroknál ez nem szokott működni, de például egy traktor esetében, ami ugyanúgy részt vesz a forgalomban, egy alvázszám alapján lehet egyedi forgalomba helyezést kérni.
Motorok esetében ez működhet? Előre is köszönöm a véleményeket!
Várom a véleményeket, kinek hogy tetszik. Kawasaki KDX
Én meg arra gondoltam, hogy átírom a születési dátumomat, mert úgy nekem jobb lenne tudniillik sokat utazom és csak ingyen lenne.
Ötlet?
Maxüdv: Szeemee
. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__
,,_. . . . . }.--._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`---==``
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`\.
De alkoholosat mert a többi lekopik.
A használatot illetően 90% földút, 10% falvak között és közúton vissza tudom fogni a lóerőket, főleg úgy hogy egy esetleges baleset egyenlő lenne a lebukással.
Majd teszek fel képet, ha elhoztam. :)
Apróbetű: nem ajánlom a 125/50-ezést, ha visszaolvasol akkor megérted miért. Ha olyan helyen használod ahol az esély a lebukásra 0 és nem fogsz/tudsz a forgalomban részt vevőkben kárt tenni, illetve nem tehetnek kárt benned, akkor elmehet. Saját döntésed, sokan, sőt nagyon sokan így nyomják évek óta és semmi bajuk, a kisebb százalékával történtek szép dolgok már.
Az ötleteket elmondtam, itt más szerintem, ahogy nézegettem ilyenben nem segít, mert az "buzdítás a rosszra".
Épp most készülök az 50-es enduromat elcserélni egy 125/50-es Kawasaki KDX-re. Várom a tanácsokat, mire érdemes figyelni, adásvételibe 50-es legyen e, ilyesmi...
Hengerről mennyire nehéz leszedetni a 125-ös számot, 50-es plakettet rátenni, esetleg alvázszám mennyire árulkodó.
Gyárias 50-es matricaszett?
Minden ötletet szívesen fogadok!
Ha valaki le akar beszélni az is jöhet, de mérlegeltem azt, hogy mennyi az esélye a lebukásnak.
Hatáskörrel rendelkezik: körzetközponti Jegyző
Eljárást megindító irat benyújtásának módja:
• elektronikus úton a www.magyarorszag.hu honlapon,
• írásban,
• szóban.
Ügymenet leírása: Ha a forgalmi engedély elveszett, vagy ellopták, be kell jelenteni az okmányirodában vagy, ha lopás miatt feljelentést kíván tenni, a rendőrségen.
A bejelentés kitöltését követően a forgalmi engedély pótlása iránti kérelmet kell előterjeszteni. Az ügyintéző rözgíti a változást a nyilvántartásban. Összeállítja, majd kinyomtatja – két példányban – a kérelmet, ennek adattartalmát a kérelmező ellenőrzi, majd aláírja, az ügyintéző egy példányt átad a kérelmezőnek. Kiállítja és átadja a forgalmi engedélyt. Ha a nyilvántartásból a jármű műszaki érvényessége nem állapítható meg, akkor a kérelemhez csatolni kell a műszaki adatlap másolatát Az adatlap alapján az ügyintéző rögzíti a nyilvántartásban a műszaki érvényességet, és ezt a forgalmi engedélybe is bejegyzi. Érvénytelen műszaki esetén a járművet le kell vizsgáztatni és a kérelemhez eredeti műszaki adatlapot kell csatolni. Ez utóbbi esetben az ügyintéző a behozott, letisztított hátsó rendszámtáblára ráragasztja a műszaki érvényességet igazoló címkét. Kiállítja és átadja a befizetett igazgatási szolgáltatási díjról szóló bizonylatot.
Ügyintézéshez szükséges mellékletek:
* bejelentés vagy feljelentés a vesztésről,
* ha a nyilvántartásban nem szerepel a műszaki érvényesség, műszaki adatlap másolat,
* műszaki érvényesség változása esetén eredeti műszaki adatlap,
* a kötelező felelősségbiztosítási kötvény vagy fedezet igazolás, ha nem szerepel a biztosítás a nyilvántartásban,
* az eljáró személy (ügyfél) személyazonosságát igazoló okmány (képviseleti eljárás esetén meghatalmazás is)
* cég esetén 3 hónapnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés (elfogadható a Cég Info-ban kinyomtatott példány is), aláírási címpéldány, cég ügyintézőjének eljárási jogosultságát igazoló megbízás és az eljáró személy személyazonosító okmánya
Eljárási illeték:
• forgalmi engedély illetéke 6000 Ft,
• régi típusú forgalmi engedély pótlása esetén a törzskönyv illetéke 6000 Ft,
• műszaki érvényesség változása esetén a rendszám érvényesítő címke kiadásának igazgatási szolgáltatási díja 450 Ft,
• Az eljáráshoz kötődő illetéket és igazgatási szolgáltatási díjat – az okmányirodában rendelkezésre bocsátott – postai csekken kell megfizetni."
Nem hiszem, hogy lett volna ilyen kérdés. Az egy másik eset ahol kell a papír a vázra, de ott nincs nyoma sem a bürokráciában a motornak.
Szinte naponta előfordul hasonló kérdés.... nem lenne haszontalan visszaolvasni néha.
olyan kérdésem lenne hogy le-e tudom rendszámoztatni a motoromat amihez csak külföldi forgalmim van meg adásvételim demár előző elötti tulajnak volt rajta rendszám csak nincs róla semmi papirom
Ha jól tudom motoroknál ez nem szokott működni, de például egy traktor esetében, ami ugyanúgy részt vesz a forgalomban, egy alvázszám alapján lehet egyedi forgalomba helyezést kérni.
Motorok esetében ez működhet? Előre is köszönöm a véleményeket!