Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 400-as burgman segédmotorként nem oké,de egy gsx-r kezdő motorosjogsival sem oké...
Aha,és gondolom az is oké,amikor a sukár csávó a 400-as burgonyán vagy 500-as Piaggo-n száguldozik(láttam,nem akartam hinni a szememnek) smk "papírokkal" zéró motoros tudással.Mert ugye az bicikli,csak húzni kell a gázt meg a féket.Aztán beleszáll valakibe kiló ötvennel "oszt jónapot".
Egy 125-ös 30 lóerős motort megfelelő jogosítvány nélkül vezetni LEHET veszélyes, segédmotorról átülve. DE: aki soha nem motorozott, 21 éves, leteszi a jogsit, tehát vezet rutinpályán, és forgalomban mondjuk 20*45 percet, az elvileg simán vehet 1300-as Hayabusát...

Melyik lehet veszélyesebb?
Olyat, hogy hamis papírokkal, jogsi nélkül vezetés.... hát olyat szerintem igen kevesen csinálnak. Szinte mind az smkp kategóriába "tartozó" illetve oda beszorítani akarók között fordul el.
Tehát nem jó szöveg, hogy minden ki nézzen magába..... mert ilyet rajtuk kívül senki nem csinál.
Ha -az egyébként minden papírral, vizsgával rendelkezők közül- gyorsabban hajt, mint a megengedett..... az azért nem ugyanaz, mint az első mondatban említett dolgok.
Ennyit a szálka és a gerenda nem ide illő hasonlatáról.
Azért érdemes elolvasni a hozzászólásokat is, nem csak a cikket. Számomra elgondolkodtató, mintha mindenki betartaná a szabályokat úgy álltok hozzá. Nézzetek egy picit magatokba is , más szemében a szálkát is meglátjátok de a magatokéban a gerenda sem zavaró.
de jó és hasznos
réégi
Igen, a gond az, hogy ezeket leginkább pályázásra használják.

Mondjuk az enyém egy 50-es enduro, azon is vannak nyomok bőven, ilyet senki sem boltba elszaladni vesz, de még tökéletes.
Másrészről krosszt én csak úgy vennék használtan, hogy van pénzem szelepsapkától féklámpaszimeringig mindenre, mert szükség lesz rá.
Ez így van, nyilván nem a tartósság szobrai ezek a kihegyezett gépek, de azért hobbi motorozásra kellemes lehet és ha vigyáznak rá, nem hajszolják agyon gondolom bírja addig mint bármelyik más 50-es vagy 125-ös enduro.
a teljesítményt nem csak a henger fúrata és lökete adja, hanem a a rendszer többi része is, nem beszélve arról, hogy sokkal jobban szét van pörgetve egy 85ös mint egy 125ös.
Ha azt veszed alapul, hogy a KX 125 40 lóerő körül van, akkor szerintem a 85-ös (az arányosság elvén is) simán lehet mondjuk 27 lóerő.
eladáskor ugrásszerűen megnőnek bizonyos adatok
szép agyonnyúzott gép meg ráférne egy normális áttételezés is...
Lánckerék módosításokkal ha megvan a 80-90 km/h az már jó.
Nem a végsebesség az első számú szempont ennél, hanem a dinamika. :)
Itt egy videó róla:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Tényleg elég szépen visít, de nyilván nem közúton kell így hajtani. Szerintem falvakban 50-el simán röhögnek rajta, hogy mi ez a kis krahács.

A teljesítményéről pontos adatot nem találtam de minden hirdetésben, ahol eladásra kínálják 29-30 lóerőt írnak.

http://www.kepesmotor.hu/kawas...
rövidtávú 30 lóerő tudod ugye? jó esetben megy 60at
amúgy zárójelben, ez úgy visít mint egy fürdős kurva. tuti kiszúrják
Megjegyzem, nem a rendőrök "szemében" kell megfelelnie smkp-nak, hanem a szabályok tükrében.
A rendőrök csak ellenőriznek, ha gáz van nem ők vizsgálják az eseteket.... és máshol biztos bukta.
neröhögj simán lehet annyi. blokk cserével
30 LE
Kawasaki Kx 85, szerintetek ez még elmenne 50-esnek a rend éber őrei szemében?

Természetesen 50-es biztosítással, működő világítással, tükörrel...

És csak 30 lóerő!
Nem . A rutin hiányára gondoltam, felugrik a robeszra, és húzza, mint állat, de még biciklivel sem tud rendesen menni....