Ez már a dolgok sarkosítása. Általában nem teker a kerékpáros 50-el, tehát nem sűrűn előforduló helyzet.
Amúgy meg ne ragadjunk le csak a sebességnél.... mert általában nem az a fő probléma.
Jellemző a fiatalok lázadó gondolkodása....
Nem a szabályok vannak az emberekért? Te józan vagy?
Emberek a szabályokért? Még leírva is hülyeség....
Pedig a szabályok vannak az emberekért. Látod mennyi baleset és probléma van..... és nem a szabályok okozzák a balesetet és problémát, hanem az emberek! Akik hibáznak, véletlen vagy szándékosan szabálytalankodnak....figyelmetlenül közlekednek.
Ez mind az emberek hibája, nem a szabályoké. Ehhez még jön az olyan embercsoport, akik direkt nem tartják be az előírásokat, mert -szerintük- hülyeség. Akik nem akarják nem betartani azokkal is sok a baj, gond.... hát még azokkal, akik direkt nem tartják be.
Ember, gondolkodj már, hogy mi lenne itt, ha mindenki azt csinálna amit akar és úgy közlekedne és azzal amivel és ahogyan akar.
Így se normálisak, ha szabályozva vannak...bár sokakat nem érdekelnek a szabályok...de attól még nem az a helyes, hogy direkt megszegni.
azért a wiki elég hiteles, egyébként az RS belefér mert belepaszírozták akkor az nem motorkerékpár ugye? az olaszoknál az a meghatározás, hogy 50 köbcenti és 45 km/h. a rendszámról meg csak ennyit, hogy miért nincs... http://www.google.hu/search?gc...
minden évből van egy link a googleben. ennyi.
okos vagy..... abból, amit a neten olvasol.... te mindent elhiszel?
Mellesleg nem -csak- a szabályozás a régi. Ami nem fér be, az motorkerékpár, ennyi. Máris nem számít a szabályok életkora. Sok rendszámos simson volt régebben, két személy és nem kellett 40-el mennie. Ennyi.
Ne a wiki-t olvasd..... és hidd el az smkp nemzeti kategória, magyar nemzeti... azokkal a meghatározásokkal, amiket mindenki ismer.
Az olaszoknál nem azonosak a meghatározások, mint Mo-n.
De jó, hogy te okosítasz, hogy hol miért van rendszám... tanítsd mester.
és miért is tudták beszorítani? talán mert régi a szabályozás? mert még mindig a simson-mz-pannónia tengelyen igazodik el?
mellesleg az M valóban nemzeti kategória, mint a föld sok nemzeténél is megvan http://en.wikipedia.org/wiki/M... (Individual countries/regions). De például az oroszoknál jogsi sem kell rá! Ráadásul a wiki van olyan szemtelen, hogy ZiD-50 "Pilot"-al példálózik, ami pont a rendszámot rá, ircsukki kategória.
"Máshol" pedig azért van rendszám, mert közigazgatásilag megoldották, illetve itt is terezik már az EU csatlakozás óta.
Az olasz szabályozás ahol az RS50-t gyártják például megegyezik a magyarral, csak ott más a neve a nemzeti kategóriának, kivéve persze, hogy ott nem kell sisak és utast is szállíthatnak... micsoda vérfürdő lehet a digóknál...
2-3 hetente leírom, hogy a te általad is említett tzr 50 vagy rs 50 nem segédmotoros kerékpár, csak beleszorították, beleszorítják abba a kategóriába az 50 ccm, mint legfőbb paraméter által. Holott ezek egyértelműen motorkerékpárnak vannak/lettek gyártva. Tehát rendszám és máris mehetsz 40+
Mellesleg az smkp nemzeti kategória, Magyarországon. A tzr vagy rs meg ugye nem magyar gyártmány, tehát nem gyárthatták/tervezhették erre a magyar nemzeti kategóriára. Máshol rendszámos minden motor és nincs 40-es sebességkorlátozás.
Hát ne rám nézz ütöttek már el majdnem robogóval is és megvan az A1... most motorra gyűjtök, a sebességkorlátozást nevetségesnek találom, 40km/h-val próbáltál már menni városon belül főbb útvonalon? oké, hogy a dongó meg a babetta erre a tempóra van üzemileg tervezve, de egy tzr 50 vagy rs50 tárcsafékkel biztos, hogy nem, és ezeket direkt erre a kategóriára terveztek ami rendszerint nemzeti kategória. vagy ha nem így lenne akkor hol vannak a 350-400as gépek a piacról?
Rossz helyen, de nem észak koreában kéne élnem, tudok jobbat.
Tudod a törvények, szabályok betartása nem divat kérdése, csupán egy ésszerű megoldás arra, hogy kevesebb problémás legyen az életben.
De itt mindenki "okos" és keresi a bajt, hisz azt gondolja vele nem történik meg a baj.....csak mással így ő milyen fasza csávó, mert "átverte" a szabályokat és a törvényeket.... holott pont fordítva van. Csak az ember jóval később érti meg, látja be, hogy korábban a jónak hitt gondolatok, cselekvések bizony nem voltak azok.
Én egy valóban 50-es gépet használok, de kb. 10 lóerős és 85-öt megy a kisebb lánckerékkel. Ha vennék rá másikat a 100 simán meglenne. Segédmotoros kerékpárként használom, svájcból hozták, ott rendszám kell rá, így még rajta van hátul a rendszámtábla tartó!
Direkt nem vettem le, kíváncsi voltam szól e valaki, városban is megyek, de nem, semmi...
Gondolkodtam 125-ösön, de maradtam az 50-nél mert jobb a biztos és legalább nem kell a rendőrt figyelni.
Ismerősömnek KDX 125 van, nálunk, falvakban, földutakon használva 2 év alatt senki sem állította meg, de ettől persze ez még nem helyes, csak nagyon csábító! ;)
Szerintem aki nem jár sokat közúton, max 1-2 kilométert egy jó csapató helyig, annak minimális kockázatot hordoz ez a dolog.
A másik pedig az ellenőrzés teljes hiánya. A mi környékünkön sokkal fontosabb gondok is vannak, mint az hogy a kölykök kétkerekűjében fél decis vagy másfél decis motor pöcörög...
...egy rendőr mondta
Ez a legnagyobb vicc.
Ráfogni a közegellenállásra.....
Pontosan, ami kilóg az smkp meghatározásából az mind motorkerékpár -eleve úgy is vannak gyártva- nem segédmotoros kerékpár! Rendszámot nekik, A1-et legalább.
A 125ös gépeket is csak gyorshajtás alapján tudják bemérni, ezt egy rendőr monda nekem, az ötvenes gépekkel nem tudnak mit tenni KPM-en sem, a fékpadon simán rá lehet fogni a közegellenállásra miegymásra a + sebességet, akkor most lehetne rendszámoztatni és lenne bizonyíték, de hát miért is nem teszik?
"Más,és az miért másabb,mikor a gyári 50es sportmotorok/robogók,egy kipu settel(már ha kell),egy két finomitással vígan karcolják a 90et,ha nem többet.Legálba minden papírral..valahol elvan baszva az egész,nem gondolod?
"
Hát az már eleve nem legál, mert kinövi az smkp határait. Az motorkerékpár, amit szintén smkp-nak használnak, még ha 50-es is. De ugye nem csak ennyi a kitétel.
Nincs elbaszva az egész...... csak sokan nem értik vagy nem akarják megérteni mi szabad és mit nem. Ha közlekedni akarsz, el kell fogadni a játékszabályokat.
Két dolgot tehetsz...............vagyis 3-at.
A,
leteszed a jogsit és valamennyire szabályosan mész...........de még ez se gari hogy nem szopod be a balesetet.
B,
Mész így ahogy vagy és reménykedsz hogy nem szopod be,de ha sokat mész tuti beszopod valamikor.Viszont akkor is vállalod hogy nagy adag szar repül a ventibe.És remélem nem itt fogod elsírni mit szoptál be.
C,
Kijárod hogy lehessen b-s jogsival menni legálisan és szerintem egy kamion sört összehordunk neked.
pontosan,mert én úgy gondolom.és igaz,mert olyan szinten nem érdekel ez a téma,hogy még a szemöldököm se rezzen meg ha rendört látok.És igen,mocskosul nem érdekel hogy lehet-e,csak teszem és kész.És most hívhatsz "nagydumásnak" de a világon nem ártok senkinek ezzel ismételten,és úgy is rajtam fog(ha fog) csattani az ostor!ennyi. Más,és az miért másabb,mikor a gyári 50es sportmotorok/robogók,egy kipu settel(már ha kell),egy két finomitással vígan karcolják a 90et,ha nem többet.Legálba minden papírral..valahol elvan baszva az egész,nem gondolod?
"ez a 125/50 dolog meg úgy fel van fújva ahogy illik,mert nemhiszem hogy bárkinek is ártanék ezzel. hogyha veszek egy jogot és a patkától 5 centire araszolok 40el,"
Látod, máris kiderült, hogy te is úgy gondolkodsz, mint a többi "ügyeskedő, okoskodó".
Tudod vannak törvények, előírások amik mindenkire vonatkoznak. Lehet véleményed róla, de attól még be kell tartani. Ha más a véleményed az nem jogosít fel arra és nem ad lehetősége, hogy ha valamivel nem értesz egyet -mert nem kedvező neked- akkor az nem tartod be és másképp csinálsz dolgokat....mert te úgy gondolod. Ez nem eldöntendő oly módon, hogy kinek árt és mi és mi nem....
Amúgy meg ne ragadjunk le csak a sebességnél.... mert általában nem az a fő probléma.
Nem a szabályok vannak az emberekért? Te józan vagy?
Emberek a szabályokért? Még leírva is hülyeség....
Pedig a szabályok vannak az emberekért. Látod mennyi baleset és probléma van..... és nem a szabályok okozzák a balesetet és problémát, hanem az emberek! Akik hibáznak, véletlen vagy szándékosan szabálytalankodnak....figyelmetlenül közlekednek.
Ez mind az emberek hibája, nem a szabályoké. Ehhez még jön az olyan embercsoport, akik direkt nem tartják be az előírásokat, mert -szerintük- hülyeség. Akik nem akarják nem betartani azokkal is sok a baj, gond.... hát még azokkal, akik direkt nem tartják be.
Ember, gondolkodj már, hogy mi lenne itt, ha mindenki azt csinálna amit akar és úgy közlekedne és azzal amivel és ahogyan akar.
Így se normálisak, ha szabályozva vannak...bár sokakat nem érdekelnek a szabályok...de attól még nem az a helyes, hogy direkt megszegni.
amúgy pedig kell sisak az olaszoknál az utasnak és az 18+ -nak kell lennie
minden évből van egy link a googleben. ennyi.
Mellesleg nem -csak- a szabályozás a régi. Ami nem fér be, az motorkerékpár, ennyi. Máris nem számít a szabályok életkora. Sok rendszámos simson volt régebben, két személy és nem kellett 40-el mennie. Ennyi.
Ne a wiki-t olvasd..... és hidd el az smkp nemzeti kategória, magyar nemzeti... azokkal a meghatározásokkal, amiket mindenki ismer.
Az olaszoknál nem azonosak a meghatározások, mint Mo-n.
De jó, hogy te okosítasz, hogy hol miért van rendszám... tanítsd mester.
mellesleg az M valóban nemzeti kategória, mint a föld sok nemzeténél is megvan http://en.wikipedia.org/wiki/M... (Individual countries/regions). De például az oroszoknál jogsi sem kell rá! Ráadásul a wiki van olyan szemtelen, hogy ZiD-50 "Pilot"-al példálózik, ami pont a rendszámot rá, ircsukki kategória.
"Máshol" pedig azért van rendszám, mert közigazgatásilag megoldották, illetve itt is terezik már az EU csatlakozás óta.
Az olasz szabályozás ahol az RS50-t gyártják például megegyezik a magyarral, csak ott más a neve a nemzeti kategóriának, kivéve persze, hogy ott nem kell sisak és utast is szállíthatnak... micsoda vérfürdő lehet a digóknál...
Mellesleg az smkp nemzeti kategória, Magyarországon. A tzr vagy rs meg ugye nem magyar gyártmány, tehát nem gyárthatták/tervezhették erre a magyar nemzeti kategóriára. Máshol rendszámos minden motor és nincs 40-es sebességkorlátozás.
Így is sokan halnak a fiatalok... többet akarsz?
Tudod észt nem lehet még így sem adni.....
Tudod a törvények, szabályok betartása nem divat kérdése, csupán egy ésszerű megoldás arra, hogy kevesebb problémás legyen az életben.
De itt mindenki "okos" és keresi a bajt, hisz azt gondolja vele nem történik meg a baj.....csak mással így ő milyen fasza csávó, mert "átverte" a szabályokat és a törvényeket.... holott pont fordítva van. Csak az ember jóval később érti meg, látja be, hogy korábban a jónak hitt gondolatok, cselekvések bizony nem voltak azok.
Én egy valóban 50-es gépet használok, de kb. 10 lóerős és 85-öt megy a kisebb lánckerékkel. Ha vennék rá másikat a 100 simán meglenne. Segédmotoros kerékpárként használom, svájcból hozták, ott rendszám kell rá, így még rajta van hátul a rendszámtábla tartó!
Direkt nem vettem le, kíváncsi voltam szól e valaki, városban is megyek, de nem, semmi...
Gondolkodtam 125-ösön, de maradtam az 50-nél mert jobb a biztos és legalább nem kell a rendőrt figyelni.
Ismerősömnek KDX 125 van, nálunk, falvakban, földutakon használva 2 év alatt senki sem állította meg, de ettől persze ez még nem helyes, csak nagyon csábító! ;)
Szerintem aki nem jár sokat közúton, max 1-2 kilométert egy jó csapató helyig, annak minimális kockázatot hordoz ez a dolog.
A másik pedig az ellenőrzés teljes hiánya. A mi környékünkön sokkal fontosabb gondok is vannak, mint az hogy a kölykök kétkerekűjében fél decis vagy másfél decis motor pöcörög...
Ez a legnagyobb vicc.
Ráfogni a közegellenállásra.....
Pontosan, ami kilóg az smkp meghatározásából az mind motorkerékpár -eleve úgy is vannak gyártva- nem segédmotoros kerékpár! Rendszámot nekik, A1-et legalább.
"
Hát az már eleve nem legál, mert kinövi az smkp határait. Az motorkerékpár, amit szintén smkp-nak használnak, még ha 50-es is. De ugye nem csak ennyi a kitétel.
Nincs elbaszva az egész...... csak sokan nem értik vagy nem akarják megérteni mi szabad és mit nem. Ha közlekedni akarsz, el kell fogadni a játékszabályokat.
A,
leteszed a jogsit és valamennyire szabályosan mész...........de még ez se gari hogy nem szopod be a balesetet.
B,
Mész így ahogy vagy és reménykedsz hogy nem szopod be,de ha sokat mész tuti beszopod valamikor.Viszont akkor is vállalod hogy nagy adag szar repül a ventibe.És remélem nem itt fogod elsírni mit szoptál be.
C,
Kijárod hogy lehessen b-s jogsival menni legálisan és szerintem egy kamion sört összehordunk neked.
Látod, máris kiderült, hogy te is úgy gondolkodsz, mint a többi "ügyeskedő, okoskodó".
Tudod vannak törvények, előírások amik mindenkire vonatkoznak. Lehet véleményed róla, de attól még be kell tartani. Ha más a véleményed az nem jogosít fel arra és nem ad lehetősége, hogy ha valamivel nem értesz egyet -mert nem kedvező neked- akkor az nem tartod be és másképp csinálsz dolgokat....mert te úgy gondolod. Ez nem eldöntendő oly módon, hogy kinek árt és mi és mi nem....