Ja, van aki lopni jár.... Azt sem szabad... az én szememben ez ugyanilyen bunkóság azokkal szemben, akik megpróbálnak legalább a papírokkal rendben lenni. Mondjuk ha ellopnák a motorodat, és röhögve azt mondanák, hogy úgyis 50-es volt, fel lennél háborodva. Vagy 1-szer kottázd el, és törj össze valami komolyabb autót, életed végéig fogod fizetni. De hát amíg lószar van, addig veréb is van, hidd csak el, hogy veled semmi nem történhet.
Hát én nemtudom.. :D Márcsak abbol indulok ki hogy 4 éve Nsr el mászkálok... de eddig semmi bajom nemvolt belőlle (lekopogom) voltak kötekedők.. de végül semmi... (Niyrségi vagyok egy kis városban lakom) :D
Éshát a Gilera 50-125-180 ugyan ugy néz ki, csak annyi hogy nagyobb a blokk, tudtommal. (vagy ha vanis kevés a kinézetbeli külömbség :D )
Lassan ideje.... 1-2 robogós már az én szememet is szúrja, pedig nem török pálcát senki felett, én sem vagyok szent. De inkább kifizettem azt a kilót, és lepapíroztam a robogót, nyugodtan fekszem le, és nyugodtan megyek reggel dolgozni. Nem tudnék úgy robogózni, hogy fél szemmel a rendőröket kell nézni, vagy üssenek el, és beszopom, mint kukori a műmenyétet....
Volt ott velünk egy 125-ös Honda Pcx. Na az ominózus lejtőn meghúztam neki és úgy kilőtt, mint a golyó! Gyári adatok szerint sokszor nagyobb nyomatékot írnak 2T-s motorokhoz, de tapasztalatból tudom hogy a 4T-nek alacsony fordulaton is nagy a nyomatéka. Triesztben olyanok az emelkedők, hogy macskakő(karburátor gyilkos, mert csak pöfög szerencsétlen), 90°-os kanyar és 22%-os emelkedő. Ha sikerül felgyorsítani az aljára érve, akkor jön a macskakő, ami a karburátort meghülyíti és lassul, de ha még ez sem állítja meg, akkor ott egy kanyar, ahol nullára le kell fékezni, mert ezek 1 sávosak és 2 sávként használják(szembejövő autó stb.). Ezért kell oda a 4T, hogy ha meg is kell állni, akkor álló helybe el tudjon indulni és ne kelljen anyázni, hogy már megint nem megyek innen sehova. Ott mindenkinek legalább 100-as, de inkább 125-ös mocija van, nem véletlenül. Köszönöm a segítségeket, lead lesz ebből.
Nem beszélve arról, hogy a robogóknál sokat elvesz a szíj hajtás a teljesítményből leadásából. Tehát ha emelkedő kell ahol egy 50-es 2t nem megy fel 1-esben sem akkor 400-as kell...
Mi bejártuk korfut 1 sr 50 vizes géppel két személlyel, nyögött a szerpentinen, de felment... Utána még voltunk párszor, és csak levegős gépek jutottak meghaltak mind... (akkor még nem volt nagymotor jogsim)
most nem azért, de ahol nyög az 50es 2t ott az 50es 4t simán meghal........
nem kétlem hogy ki lehet hozni 70-et az 50es 4t-ből de nem fog évekig menni így...
125ös 4t már teljesen jó arra a célra amit akarsz, burgman, majesty ilyesmiket keress
Nem is a fejemmel van a baj, hanem a lábammal, ami nagyobbra nőtt a kelleténél. Terpesztve motorozni meg nem a legkényelmesebb. Az amúgy is a csajok dolga.
Ha tudtok esetleg ajánlani egy olyan 50-es 4T mocit, amivel tudnék tartósan menni 70-et és elférek rajta a 190 centimmel, akkor ne habozzatok! A Honda lead-en azért akadt meg a szemem, mert 70-es tempót könnyen veszi és nem hajtom szét ezzel. Átlag 50-es 4T-k mennek 60-70-et végre, de akkor már lelküket is kiteszik. 2T-s motorokat nem szeretem több okból(fogyasztás, kisebb nyomaték). Triesztben voltam a nyár végén és ott olyan emelkedők vannak, hogy igen csak nyöszörögtek a 2T-s 50-esek, én meg Tzr-rel egyesben se tudtam felmenni.... Piaggio fly 100 és a zip 100 kedvemre való lenne, de elsősorban Honda párti vagyok, így lenne ideális a lead. Csomagtere is nagy, erős, fürge, 4T, tökéletes!
Honda nhx 110 lead motor ugye nem vezethető B-vel. No de én egy éve megyek városban Yamaha Tzr 50(gyári) motorral és még egyszer sem állítottak meg, hogy ez nem 50es, vagy hogy mért megyek át 85-tel az Árpád hídon.
Budapesten élek már 10 éve és itt a Honda lead-ek fele fele arányban vannak redszámozva. De vannak itt 400-as burgmanok is futároknak...mind1 Szerintetek ha normálisan közlekednék a lead-del(50-70 tempóval), akkor mennyi esélyem van rá, hogy lekapcsolnak? Sokszor találkoztam már motoros és autós rendőrökkel is Tzr nyergében, de nem volt bajom még belőle. Azelőtt meg Honda dióm volt és egyszer azért dudált meg egy rendőr, mert 40-el haladtam a sáv szélén és feltartotam...
Itt Budapesten jobban díjjazzák, ha haladnak a "kicsik" is és nem okoznak dugót a poroszkálásukkal(Árpád híd 40-el felejtős). Szerintetek?
Éshát a Gilera 50-125-180 ugyan ugy néz ki, csak annyi hogy nagyobb a blokk, tudtommal. (vagy ha vanis kevés a kinézetbeli külömbség :D )
Mi bejártuk korfut 1 sr 50 vizes géppel két személlyel, nyögött a szerpentinen, de felment... Utána még voltunk párszor, és csak levegős gépek jutottak meghaltak mind... (akkor még nem volt nagymotor jogsim)
nem kétlem hogy ki lehet hozni 70-et az 50es 4t-ből de nem fog évekig menni így...
125ös 4t már teljesen jó arra a célra amit akarsz, burgman, majesty ilyesmiket keress
Honda nhx 110 lead motor ugye nem vezethető B-vel. No de én egy éve megyek városban Yamaha Tzr 50(gyári) motorral és még egyszer sem állítottak meg, hogy ez nem 50es, vagy hogy mért megyek át 85-tel az Árpád hídon.
Budapesten élek már 10 éve és itt a Honda lead-ek fele fele arányban vannak redszámozva. De vannak itt 400-as burgmanok is futároknak...mind1 Szerintetek ha normálisan közlekednék a lead-del(50-70 tempóval), akkor mennyi esélyem van rá, hogy lekapcsolnak? Sokszor találkoztam már motoros és autós rendőrökkel is Tzr nyergében, de nem volt bajom még belőle. Azelőtt meg Honda dióm volt és egyszer azért dudált meg egy rendőr, mert 40-el haladtam a sáv szélén és feltartotam...
Itt Budapesten jobban díjjazzák, ha haladnak a "kicsik" is és nem okoznak dugót a poroszkálásukkal(Árpád híd 40-el felejtős). Szerintetek?