Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annyit kiegészítés kép
Vonó horgot le kellet venni,bocs de ez marhaság
Ha 750 kg-ot meghaladó nehéz pótkocsit vontatsz akkor nem haladhatja meg a jármű szerelvény a gépkocsi megengedett össztömegét
Bocs ha én tévednék de szerintem nem jól tudod
Röviden a B vel vezethető
3500kg össztömegü illetve
3500kg + 750kg össztömegü könnyű pótkocsi=4250kg
érdekes mód azért nem agárkodik senki hogy a 3,5ös kisteher amit lehet vezetni B jogsival de vonóhorog feltétel után már csak C jogsival vezethető
pedig nem sok ám a különbség
jóval kevesebb mint egy 50es és a 125ös motor között

sőt ismerős 2,8 as gépéről is le kellett venni mert a vontatható tömeggel meghaladta a 3,5 tonnát valami 50 kilóval
Lehet az is benne volt,bár volt szervizben,ahol elvileg beállították,de nem vagyok benne biztos,hogy a leghozzáértőbb volt a mester, meg a sportlégszűrő sem biztos, hogy jó irányba mozdította a fogyasztást ,az újjal nem is járok hozzá... Mondjuk téptem is neki,mint az őrült,a 250-es géppel normálisabban közlekedek, mert rettegek a büntetéstől
Faterom motorja AM5 blokkal 2.5körül eszik max 3liter. A karbi pontos beállitása előtt pedig 4.5-öt kajált..
Amúgy az a baj,hogy a 125ccm-es 2t sportmotorok valóban mennek 160-170 körül, és soknak a papírjában 11kw van,már amelyiknek van ugye (mint ahogy 650ccm-est is vehetsz 25kw-os papírral),utólag eltávolítják a fojtást, aztán hajrá. szerintem nem kéne még nagyobb teret engedni az ilyen gépek B-s jogsival vezetéséhez, így is a 2/3-ukat 125/50-nek használják....
233km/h a rekord,amit egy minarelli am-6 blokkos, épített géppel értek el. itt meg is lehet tekinteni: http://www.elsberg-tuning.dk/r... Azonban nem hiszem,hogy a házi bütykölőmesterek hasonlót kihoznak majd az aprilia rs50-ből nekem is volt egy apriliám,ment is 100körül,bőven elég volt mindenhova,városok között is,akinek nem elég az 50 4t szüttyögő, vehet ilyet is,és érzésem szerint kevésbé rizikós, mint egy 125/50-es gép....Evett is rendesen 5litert,dehát mindent nem lehet egyszerre!megoldás: vizsga,és egy 250-es,ezzel már tényleg mindent lehet,és eszik 3,5-öt.
Az ember mindig tanul valamit
Így nem is állítottam,ezt is úgy írom,hogy emlékeim szerint,és kb 20 éve valami német cég 50 sel át lépte a 200 at filmen láttam,motor volt ember vezette
Siheder koromban simson volt a csúcs,gyári csúcs verseny gépek 150-körül mentek,gondoltam csak fejlődött a világ azóta
Tudom hogy nem erről szólt. Csak gondoltam tisztázzuk. Ami 50-es 200 fölött megy, az nem motor, sőt ember sincs benne.
A 125 re nem én írtam a 170 et
csak a végletek miatt írtam ,hogy a leggyorsabb verseny motor 50.es meg 200 at
Csak azért mert pontos adatot nem tudok,de a 200 biztos egyébként nincs hangulatom utána nézni de mintha a világrekorder 50 es 240 lenne de nem esküszöm
de ezt csak úgy érdekesség kép mert nem erről szólt a történet
Az a baj, hogy a motorozás az estetek 90%-ában hobbi. A hobbi meg sokszor a határok feszegetéséről szól... Azért nem mindegy, hogy B jogsival egy 50-esnek vagy egy 125-ösnek feszegeti a határait... Aztmeg ne mondja senki, hogy egy verseny 50es 200-at(?) megy , egy utcai kihegyezett 125ös meg nem megy 170-et
Nem vicc.
Magyar Köztársaság törvényes módja ez.
Esetleg állampolgárságot lehet váltani bevándorlás útján.
De itthon tuti nem érvényes így sem.
Ergo megint jogsi.
Hát telhetetlen emberek mindig lesznek.ez így van
De azt sem lehet,hogy pld-ul egy 30km-as táblát tesznek ki ahól 50 nel lehetne menni mert igy az 50 et betartanák.
Nem tudom kinek milyen gépe van de megnézném mit szólna az 1000-es gépét le fojtanák nehogy átlépje már a határt.
Ez sokkal egyszerűbb mint bárki gondolja,ha van bármilyen jogsid akkor te egy dönteni képes ember vagy,és büntethető,a szabályokat ismered,ha nem tartod be akkor tudod a következményeit,
Mért ha lenne egy Ferárim akkor csak szabálytalanul és mindig 200 al mennék,arra is ugyan azok a szabályok vonatkoznak
Amúgy,ha 125 lenne a megengedett,akkor csak azért is 250-est akarnának az emberek,mert milyen jó lenne már leugrani a balcsira nyáron motorral,viszont oda már kevés a 125,mert nem lehet kiugrani,előzni, ne adj isten,pályán kíván menni a delikvens.... Ilyen népek vagyunk,mindig többet akarunk nem azt mondom,hogy olcsó a jogsi,de én 80ért tettem akcióban a korlátlant,és ha azt nézzük mit kaphatsz a rendszám nélküli 125-ösért,igazán baráti az ár :)
most azt hiszed vicc,de megfordult a fejembe igazán nem jártam utána azt hittem több idő meg pénz
de csak itt a városba motorozok,ha jó az idő
mint írta is valaki elég lenne az 50 es nem ez a lényeg hanem műszakilag jobbak,kinézetre már komolyabb,élettartam,van tartalék stb hallottál már egy 50 es 2t choppert illúzió romboló
de kicsit nagyobb 4t már elég
Motoosiskola,1 hónap,50-60 rugó és lehet menni.
Ezzel nem szállok vitába mert van olyan is tudom
Hasonló kategóriát hasonlítok nem egy kina 4t egy japán kétszer annyiba kerülő 2t-vel
de mint írtam a 4t preferálom abból kicsit nagyobb kéne
50-esem 2,8-at evett és ment óra szerint 9-et.100 feletti kg-val.
Bocs de restelem de most is egy 100ccm-es van
4t megy százat gyárilag, nem tudom nekem nem arra kell
nem pörög,kb max 2l a fogyasztása szerintem ezer évig kitart
volt 50-es 2t 50nél mint a mákdaráló,legalább kétszer annyit evett
Mert annó amikor a jogszabályokat alkották nem volt jellemző egy 50 es 4t
Mert ugye változtak a környezet védelmi előírások meg az üzem anyag árak ,ha érted mi a lényeg ,mert nem a sebesség
50.
Csak tudnám mit problémázol.
Amennyire nem mész.(saját bevallásod szerint 5 oszt csók) annyit bőven tud egy mai sima robi városban.70-80 egyenesben simán megvan bármelyik jó karban lévő 2t 50-es.
Emelkedön meg tartaná az 50-et aminél úgyse mész többel.
Ergo felesleges a 125-ös neked.
Ha az az 50 az nem 50 hanem inkább tempósabb 70 gyorsorgalmin akkormeg .........................le kéne tenni a jogsit mert húzod neki.
Hát szabályzás nélkül semmit nem szabad megengedni,
De most sincs,pontosan megvan határozva csak nem tartják be,ezt máshol megoldották azonositó rendszám mindenen,
Nekem mondhatnák mehet 1000-es géppel de csak 50-nel,de nincs rendszám sokan 150-nel mennének.
Nézd meg sok nem is fiatal csak a filling miatt nosztalgiából megy egy nagy chopperrel,hidd el nem ők okozzák a legtöbb balesetet, pedig talán nem ők a legjobb motorosok
Leírtam már anno a haverom szinte kinevetett mert nem mentem be úgy a kanyarba mint ő,szerinte én voltam a bénább ,és igaza is volt,de mégis ő volt nyakig gipszbe sokáig
Én azt mondanám,hogy nem jó,ahogy most van,azonban ha nem kapcsolódna átfogó reform a B125-höz,akkor az lehetetlen állapotokat szülne. Gondolok itt arra,hogy amellett,hogy valami képzéshez kéne kötni minden nemű motorozást (persze nem 50+ ezer forintért) meg egyedi azonosító kéne a kismotorokra is,mert ha boldog boldogtalan azonosíthatatlan,értsd mérhetetlen 125ösökre ülhetne,akkor húznák is neki.szerintem. persze tisztelet a kivételnek. Szóval szerintem igazad is van.meg nem is, működhetne jobban,de ahhoz nálunk még nincs meg se a jogi szabályrendszer, se olyan mentalitás a közlekedésben,ami megengedhetné a B125-t!Most vegyen 50-est az,aki a városon belül mozog,mert arra bőven elég,de aki el akarja hagyni a városok közigazgatási határát az bizony tegyen le egy jogsit,mert városon kívül elég mostohák nálunk a körülmények,kell az a minimális képzés, hogy a gépet magabiztosan kezelje! (az alapokban,úgyis gyakorlat szüli a mestert) és persze van aki úgy született,hogy megy neki (értsd:én ),de a szabályokat nem egyénekre,hanem az egész közösségre hozzák,és sajnálom,hogy ezt kell mondanom,de nem szabad többet megengedni!
Úgy látom egyről beszélünk csak el egymás mellett
Tökéletesen igazad van az első mondat kivételével
Én is ezt a kérdést tettem fel mennyire jobb egy 50-essel száguldozó suhanc semmi tapasztalattal,ja meg 80-as hengerrel,és nem is írom mikor 250 es,mint egy szabályosan közlekedő tapasztaltabb
Sohasem a motor a hibás,nézz utána 50ccm is van ami 200-al megy,de az verseny motor.
Ezért a gyorshajtásért nem a ccm a hibás
Lehet rossz hasonlat de egy szuzukin tanult simán vezethet verseny autót,vagy 9 személyes kisbuszt sorolhatnám,
Az autóm megy 200 al de 50, 90,,,130 km-er általában a megengedett,de senki nem akarja lefojtani nehogy fának ne menjek 180-al
"Hát ez a dögöljön meg a szomszéd tehene efektus" Simán. Én ilyen gonosz vagyok.... Hogy Te mennyivel mész az egy dolog. Az meg egy másik dolog hogy a sok taknyos ráül egy motorra, és annyira csavarja neki amennyit megy. Teszem hozzá 0 tudással. A mostani szabáyokat sem tisztelik, és nagyon sok a 125/50, 150/50, 250/50-es robogó. Minél többet engedsz nekik, annál többet fognak megengedni maguknak. Ezt azért már nem kéne......