Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de a segédmotoros cucc amit a tesoban árulnak ahhoz meg hajtási sem kell! hülyeség az egész elnevezés. különben 50 köbcentis löktérfogatnak meg 350 kilós súlynak kell megfelelnie, szerintem ebbe belefér az RS.
ez az..... nem segédmotoros-kerékpár
Megfontolando.
Kielégítő szerintem az RS fékje 2 személlyel már necces de hát ez egy 50es motor...
annyira nem erőgép az
M3-at neki, oszt jóvan
Nem annyira érdekel de 3 ezrenkét sem akarok kockagumit ledobálni.
inkább tapadós legyen a gumi.... az olcsóbb, mint a motor oldala, mert az kopós ha a gumi nem tapadós

Ma jött velem együtt át a megyeri hídon egy gülüszemű
Attól, hogy valami tárcsafék, az nem azt jelenti, hogy JÓ a FÉK.
Kiváncsi vagyok a kayaba mit tud.
Gumit passz..............jó lenne tapadós de nem kopós.
Azért RS-en meg a hozzá hasonlókon már tárcsa van elől hátul, nem holmi kerékpárfék... Még az én gagyi ötvenes japán bontószökevényemen is dobfék van. Motorozni meg senki sem a tanfolyamon tanult...
jó gumi és Öhlins bácsi futóműve mindenre gyógyír
stabil risza.
van, de kontrollálható.....olyan "stabil risza"
Ja................akkor nincs risza semmi?
Annyira nem durva....antihopping
De ennél nem kell visszaváltani, ez megy bárhonnan.
Rugj vissza 2-t.
Az se pite.
Azért azon az egész össze van tervezve, illesztve.... végigsimítom a jobb mutatóujjam a fékkaron és tartanom kell magam, hogy át ne essek a kormányon mind e közben továbbra is atomstabil a motor.
Ja és bátran lehet fékkel beengedni a kanyarba pályán.... no problem.
Meg amire rászerelnek brembo monoblockot.
A FÉK az Aprilia RSV Factory-n van.
Erre mondják azt valahogy úgy hogy a jó morkerékpáron a jó fék húz ki a szarból amibe a jó blokk és a jó futómű sodor.
Te miért kikerülni akarod a veszélyes szituációkat és az miért függene a lóerőtől?
A veszélyes szituációt elkerülni, megelőzni kell..... nem pedig ész nélkül belekerülni és onnan kikerülni.

Sokkal nagyobb agyi kontroll és jármű ismeret, rutin kell pl. 125 ccm-es motorokhoz és 100-120 km/h sebességhez..... mert nem csak menni kell, hanem megállni is! Ahhoz pedig fék kell és jól kell használni!
A valóban segédmotorok komplexen úgy vannak tervezve, kialakítva, hogy a teljesítmény, fékhatás, futómű szinkronban van.
Ha mésze egy robogóval 80-90-et, a rajta lévő fék lassítani elég... másra nem. A futóműről nem is beszélve.
Ilyen járművekkel nem kell ilyen sebességekkel közlekedni.... ergo már nem biztonságos, ezért nem engedélyezik, azaz korlátozás...stb.
olyan is vót
azért 8-9 lóerővel csak könnyebb kikerülni egy veszélyes szituációból, mint 3-4el
És elesté?
"





Papajohn

[10164] ma 21:15

essél 40-el, és essél 80-al... nem hiába tanítják, hogy a fékút NEM egyenenesen arányos a sebességgel...."


Nekem nem kell magyaráznod, volt 50-es NSR-em.