de a segédmotoros cucc amit a tesoban árulnak ahhoz meg hajtási sem kell! hülyeség az egész elnevezés. különben 50 köbcentis löktérfogatnak meg 350 kilós súlynak kell megfelelnie, szerintem ebbe belefér az RS.
Azért RS-en meg a hozzá hasonlókon már tárcsa van elől hátul, nem holmi kerékpárfék... Még az én gagyi ötvenes japán bontószökevényemen is dobfék van. Motorozni meg senki sem a tanfolyamon tanult...
Azért azon az egész össze van tervezve, illesztve.... végigsimítom a jobb mutatóujjam a fékkaron és tartanom kell magam, hogy át ne essek a kormányon mind e közben továbbra is atomstabil a motor.
Ja és bátran lehet fékkel beengedni a kanyarba pályán.... no problem.
Te miért kikerülni akarod a veszélyes szituációkat és az miért függene a lóerőtől?
A veszélyes szituációt elkerülni, megelőzni kell..... nem pedig ész nélkül belekerülni és onnan kikerülni.
Sokkal nagyobb agyi kontroll és jármű ismeret, rutin kell pl. 125 ccm-es motorokhoz és 100-120 km/h sebességhez..... mert nem csak menni kell, hanem megállni is! Ahhoz pedig fék kell és jól kell használni!
A valóban segédmotorok komplexen úgy vannak tervezve, kialakítva, hogy a teljesítmény, fékhatás, futómű szinkronban van.
Ha mésze egy robogóval 80-90-et, a rajta lévő fék lassítani elég... másra nem. A futóműről nem is beszélve.
Ilyen járművekkel nem kell ilyen sebességekkel közlekedni.... ergo már nem biztonságos, ezért nem engedélyezik, azaz korlátozás...stb.
M3-at neki, oszt jóvan
Ma jött velem együtt át a megyeri hídon egy gülüszemű
Gumit passz..............jó lenne tapadós de nem kopós.
De ennél nem kell visszaváltani, ez megy bárhonnan.
Az se pite.
Ja és bátran lehet fékkel beengedni a kanyarba pályán.... no problem.
A veszélyes szituációt elkerülni, megelőzni kell..... nem pedig ész nélkül belekerülni és onnan kikerülni.
Sokkal nagyobb agyi kontroll és jármű ismeret, rutin kell pl. 125 ccm-es motorokhoz és 100-120 km/h sebességhez..... mert nem csak menni kell, hanem megállni is! Ahhoz pedig fék kell és jól kell használni!
A valóban segédmotorok komplexen úgy vannak tervezve, kialakítva, hogy a teljesítmény, fékhatás, futómű szinkronban van.
Ha mésze egy robogóval 80-90-et, a rajta lévő fék lassítani elég... másra nem. A futóműről nem is beszélve.
Ilyen járművekkel nem kell ilyen sebességekkel közlekedni.... ergo már nem biztonságos, ezért nem engedélyezik, azaz korlátozás...stb.
Papajohn
[10164] ma 21:15
essél 40-el, és essél 80-al... nem hiába tanítják, hogy a fékút NEM egyenenesen arányos a sebességgel...."
Nekem nem kell magyaráznod, volt 50-es NSR-em.