Eltaláltad.....
SEGÉD-motoros-kerékpár!
Tehát valójában kerékpár -ami ugye pedálos és tekerni is lehet- egy kisegítő -segéd- motorral.
Alapjában véve ez a Dongó volt, kb. mikor meghozták ezt a meghatározást.
Csak ugye az élelmesek a legszembetűnőbb dolgot az 50 ccm-et megtartották és máris MOTORKERÉKPÁROKAT kezdtek gyártani erre hagyatkozva..... mert másban ugye nem feleltek meg a meghatározásban olvasható kitételeknek.
Szóval a Babettáig (és a pedálos Riga, Komár...stb.) lehetne SEGÉDmotoros kerékpár és pont.
A többinek mind motorkerékpárnak kellene lennie, mert annak is lettek gyártva!
Így aztán nem is lenne vita. Kész.
Ez a tervezési sebesség dolog, már ki lett szedve a kresz szabályaiból. De azért egy kis különdbség van egy 70-90 között tudó 50es, és egy komolyabb 125-ös között... De mindenki azt csinál amit akar, majd megbánja legfeljebb...
Szerintem azt csak a Babetta tudja betartani.....azaz azzal nem igazán lehet sebesség túl lépésbe esni A többi....meg ugye többet megy...de ott már a pilótán múlik hogy be tartja-e szabályokat vagy sem
Guten tág faszikáim
Mit kell itt 50-es gyanánt 125-s motorokkal kínlódni? A mai világban olyan sok 50-s motor van ami megy rendesen és ha tényleg az hiányzik hogy a rend éber őrei baszogassanak akkor 40km/h helyett 80-90-el mentek el a trafi elött. Bár ha akarnak megfognak és jön is a bünti De ugyan ugy elkapnak ha 125-s talicska van a segged alatt,amin nincs rendszám és csak egy szaros 50-s adásvételivel tudod igazolni hogy van.De az akkor már okirat hamisítás,ami még több bünti
A legegyszerűbb dolog,venni egy jó 50-st ami valóban az is....és jól megy is
PL...az enyémet:http://www.kepesmotor.hu/honda...
125ccm-ig legyen egy a1 kategória 16 évtől aztán jónapot
ezt a sm kategóriát meg eltörölni
és azonosítót minden járműre