Tudok okosban olyan festéket amitől egy 50-es keeway hurricane-nak fog látszani minden rendőrnél.
Ez egy speciális pszihodelikus festék a DARPA és a NASA különleges álcázótechnikájához fejlesztették ki.
Egy rendőrökre dühös vegyészmérnök kilopa a titkos laborból és módosította hogy csak a rendőrökre hasson a csajokra a mekdönci előtt nem.
Ők látják milyen menő 125-ös verdád van.
Potom 25000.-+áfa+környezetvédelmi termékdíj+postáért árulom flakonját.2 elég a gépre.
Sziasztok! Azon gondolkodom hogy veszek egy 2003as Aprilia rs 125öt és 50esként szeretném használni. Tudnátok valami tanácsot adni hogy mit csináljak esetleg cseréljek valamit rajta hogy a rendőrök ne basztassanak. Vagy egyáltalán eltudok vele így járkálni vagy egyből kivesznek? Előre is köszi a segitséget
én simán elmennék a kis 50-esünkkel is ketesben moziba pl, nem is venném elő a majestyt külföldön simán eljárkáltunk akár városok között is full széria 50-esekkel, kettesben is.
Itt nem a 40 Km/ ó a lényeg! Ha az olaszoknál lehet menni 125-ős robogóval!? Itt az a lényeg, kitől, milyen indokkal lehet még újabb és újabb pénzeket lehúzni! És mire kitalálják hogy tudnak lehúzni minél nagyobb pénzt addig évek telnek! "hej, ráérünk arra még!"
Tulajdonképpen akkor egyáltalán hogyan is lehet olyan járműveket forgalmazni amivel 40 km/ó felett lehet menni. Gyártsanak 20 ccm-s motorokat aztán akkor lehet cammogni.
A rendszámmal talán még egyet tudok érteni, ha csak nem valami horror árat kérnének érte, így némileg a lopások is visszaszorulnának, de azt a rengetegkismotort ami csak sima adásvételivel rendelkezik hogyan regisztrálnák azt nem tudom. Elvileg minden járműnek meg kellene lennie a bolti papírjától kezdve minden további tulajdonos váltásnak a papírjáig. Az meg nem mérvadó hogy a robogósok száguldoznak a forgalomban mert épp egy szabályosan közlekedő autós ütött el a házunk elé kanyarodási szándékom közben, csaknem 15 méteres féknyomot hagyva. Ebben az esetben csak ketten voltunk az úton. Na ennyit a száguldozásról. De a napi közlekedés során is az a keserű tapasztalat hogy szinte kivétel nélkül mindenki siet, ma hazafelé kényelmes engedélyezett tempóval poroszkáltam hazafelé és érdekes módon minden autós megelőzött, akkor hogy is van ez?
Szerintem csak egész nyugodtan maradjon meg a segédmotoros kerékpár az 50 ccm és 4 kW alatt. A sebességhatár emelésével én is egyetértenék, belül 50, kívül 70 km/h-ban lehetne limitálni. A mai kismotorok már nem olyan gyengék mint a régiek. Sőt, ha a segédmotoros kerékpár gyárilag alkalmas két személy szállítására, azt is engedélyezni lehetne, de ahhoz viszont valamilyen "A" kategóriás jogsival kéne rendelkezni. Még a rendszámot is kötelezővé tenném, így nem szemtelenednének el az ifjak (tisztelet a kivételnek). Városban nyugodtan gurulok a megengedett sebességgel a nagymotorral, és a rendszám nélküli kis fos motorokkal pedig elhasít mellettem teljes gázzal 70-80-al. Mert hogy őt a trafi -rendszám híján- nem érdekli. Na ezt kéne megszüntetni. Meg úgy egyáltalán a sűrű forgalomban a száguldozást.
Találtam a mai újságban egy igazán figyelemre méltó cikket. Tanulságos a ma uralkodó állapotokról szóló cikk, bár véleményem szerint nem kellene leragadni a tizenéveseknél mivel nem csak tapasztalatlanok robogóznak. A cikkben elég sok az általánosítás de ez alapján talán maholnap rászállnak a robogósokra. A jogalkotóknak is észre kellene már venni az elavult szabályok felülbírálatát a mai felgyorsult forgalomban egyenesen életveszély ha negyvennel tötymörögne a robogóval az úton. Persze a 125/50 elfogadhatatlan szerintem, de az 50 ccm már lehetne 80ccm-ig és az engedélyezett sebesség is emelkedhetne legalább 70-ig. A megfelelő oktatás véleményem szerint elegendő lenne hogy a megnövekedett sebesség és teljesítmény kordában tartásához. Lásd a kerékpárral lakott területen kívül 50 km/ó sebességgel haladhat.
Kedves elmebetegek :D
Hétvégén motorozni szerettem volna de gixxi cdi hiba miatt most nemigazán megyeget a tzr-be pedig fékpofa kell nemmaradt más mint egy derbi HUNTER sport robogó közepes testü 80km/h vég!
TAPASZTALAT: Nagyon jó és biztonségos tempó érzed az illatokat és van idöd körülnézni és képzeljétek drága motoros társaink szintén nem bunkók és üdvözölnek szokás szerint ami az ért érdekes hisz segéd motoral közlekedtem! Nagyonjó volt ugy hazaérni hogy ez egy jó nap volt ugyanojan motoros érzést kaptam mint bármeik nagymotorral! Köszönöm mindenkinek akivel taliztam !
Leszabályzás gátló: magyarul nyitott elektronika, végletekig ki lehet pörgetni a motort.
Amiről ti írogattok az a fordulatszám szabályzó lehet, ami szerintem állatság. A ccm-mel van a probléma. Ha meg nem akarod pörgetni nálad van az értelem, és a jobb kezed a végrehajtó ennyi.
Ha most kezdesz motorozni legalább ne mitot vegyél.
1. A gatyádat is ráköltöd
2. Fogyaszt mint az állat
3. megy mikor megy félő , hogy kezdő lévén feltekeredsz vele valahova
4. Nincs ilyen, hogy plusz lóvéért lepapírozzák, ha nincs eredeti papír. Magyarul elveszítheted egy méhtelepen ha meguntad, vagy betolod egy tóba. 1-2 múlva már tényleg igazi balek aki ilyen sportmotor vesz 50-esként. Már most is nagy balfasz...
üdv mindenkinek.Van egy olyan kérdésem hogy egy Honda 125 vázba 50 es blokk van benne.Biztositás is már volt rá kötve.Ha megálit a rendőr akkor lehet ebből bajom?A blokba benne van az hogy 49 ccm.Köszönöm.
Ez egy speciális pszihodelikus festék a DARPA és a NASA különleges álcázótechnikájához fejlesztették ki.
Egy rendőrökre dühös vegyészmérnök kilopa a titkos laborból és módosította hogy csak a rendőrökre hasson a csajokra a mekdönci előtt nem.
Ők látják milyen menő 125-ös verdád van.
Potom 25000.-+áfa+környezetvédelmi termékdíj+postáért árulom flakonját.2 elég a gépre.
én majd akkor röhögök amikor itt sírdogász hogy megbüntettek egy csomó zsetonra
főleg akkor ha be sem indítod
Találtam a mai újságban egy igazán figyelemre méltó cikket. Tanulságos a ma uralkodó állapotokról szóló cikk, bár véleményem szerint nem kellene leragadni a tizenéveseknél mivel nem csak tapasztalatlanok robogóznak. A cikkben elég sok az általánosítás de ez alapján talán maholnap rászállnak a robogósokra. A jogalkotóknak is észre kellene már venni az elavult szabályok felülbírálatát a mai felgyorsult forgalomban egyenesen életveszély ha negyvennel tötymörögne a robogóval az úton. Persze a 125/50 elfogadhatatlan szerintem, de az 50 ccm már lehetne 80ccm-ig és az engedélyezett sebesség is emelkedhetne legalább 70-ig. A megfelelő oktatás véleményem szerint elegendő lenne hogy a megnövekedett sebesség és teljesítmény kordában tartásához. Lásd a kerékpárral lakott területen kívül 50 km/ó sebességgel haladhat.
http://www.zalaihirlap.hu/fool...
Hétvégén motorozni szerettem volna de gixxi cdi hiba miatt most nemigazán megyeget a tzr-be pedig fékpofa kell nemmaradt más mint egy derbi HUNTER sport robogó közepes testü 80km/h vég!
TAPASZTALAT: Nagyon jó és biztonségos tempó érzed az illatokat és van idöd körülnézni és képzeljétek drága motoros társaink szintén nem bunkók és üdvözölnek szokás szerint ami az ért érdekes hisz segéd motoral közlekedtem! Nagyonjó volt ugy hazaérni hogy ez egy jó nap volt ugyanojan motoros érzést kaptam mint bármeik nagymotorral! Köszönöm mindenkinek akivel taliztam !
Nemkell 125 ahoz hogy motoros légy !
Leszabályzás gátló: magyarul nyitott elektronika, végletekig ki lehet pörgetni a motort.
Amiről ti írogattok az a fordulatszám szabályzó lehet, ami szerintem állatság. A ccm-mel van a probléma. Ha meg nem akarod pörgetni nálad van az értelem, és a jobb kezed a végrehajtó ennyi.
1. A gatyádat is ráköltöd
2. Fogyaszt mint az állat
3. megy mikor megy félő , hogy kezdő lévén feltekeredsz vele valahova
4. Nincs ilyen, hogy plusz lóvéért lepapírozzák, ha nincs eredeti papír. Magyarul elveszítheted egy méhtelepen ha meguntad, vagy betolod egy tóba. 1-2 múlva már tényleg igazi balek aki ilyen sportmotor vesz 50-esként. Már most is nagy balfasz...