Most néztem be ide és nekem az lenne a kérdésem,hogy akkor ki lehet magyarázni vagy nem?Mondhatom e azt,hogy én nem egy szerelő vagyok hanem használó és nekem úgy adták el,hogy 50-es.Hisz aránylag még nem is egy nagytestű gép nem nagyobb mint az sr50.
Tegyük túl magunkat rajta.
A lényeg, hogy tegnap Kunmadarason hihetetlen esti show volt, aki nem látta nem tudta mit hagy ki.
A srácnak alapvetően helytelen a hozzáállása, így nem is tud elfogulatlanul nyilatkozni, továbbá a megoldást mindenben csak az erőszakban látja. Csak itt a fórumon nem lehet verekedni és ez fájhat neki. A verbális küzdelem nem az ő asztala.
"Cserébe autópályán nincs sebességlimit"Mikor jártál az országhatáron kivül?Elmondanám hogy a német pályák nagy részén már sebességlimit van.Nagyon kis részen lehet meglódulni,és ha ott balfasz vagy,Te fizetsz.
Hát ez idióta....Én szeretek nyugodtan aludni.Eddig mindig elsumákoltam a 125/50-et,no Akat,pedig a korom miatt simán lehetett volna.Idén tavasszal éreztem hogy lesz valami,nekiálltam körbelesni A vizsga ügyében.Erre pont szembe jött az XJ hirdetése Akkor gyorsan meglett az A(kb 90e),mindenféle baxakodás nélkül.És forgalomba lett helyeztetve a moci,vigyorgok mint akit baxni visznek.Ennyi Nincs stressz hogy mikor fog meg a sün....
Ha az A jogsi nem ad semmi képességet egy motor vezetéséhez, akkor egy B még úgy se. Én a Sgeédmotort se adnám oda csak úgy, beiktatnék egy rutinpályán való áthaladást minimum. A kresz vizsgán lévő hiba határt pedig lecsökkenteném, 5 pontra. És ilyenkor még én vagyok a bunkó, mert nem akarom azt, hogy a sok idióta, aki vezetni nem tud, és a kreszt sem ismeri közlekedjen. Nap mint nap találkozni ilyennel.
A sisak témánál pedig mindenki tudja, hogy mivel jár egy baleset ha nincs, voltis felvonulás a sisak ellen, meg is halt egy ember...
Ugrás ki külföldre, ha ennyire nem tudsz beilleszkedni a társadalomba, ami jópár sebből vérzik, de ez van. Nekem nem volt nehézség megszerezni a vezetői engedélyt, nem kellett senki jóindulata hozzá. Mint az emlitett olaszaidnál.
na ide figyelj te pöcs. Az én nevem, arcom, telefonszámom, emailem rajta van az adatlapomon, te meg egy arctalan betűhuszár vagy. Ha ez a segítség amit nyújtani tudsz akkor ne segíts. Én több embernek segítettem már innen, tanáccsal, fizikailag. Te egy rosszindulatú kis gennyláda vagy, aki a faszságaival hergeli magát. Az ilyenekre itt nem vesztegetjük a szót. Én sem teszem. Mint írtam, minősítetted magad.
A bukóra annyit, hogy a gond nem az, ha megdöglesz nélküle, hanem az, ha agyhalottként milliókba kerülsz az egészségügynek, mert lekapcsolni a gépről nem lehet. De te már agyhalott vagy, csak a flatline nem látható még, csak az írásaidban.
Csúcs az a Hóbagoly.
Szerzett pár vidám pillanatot.
Remélem az első digó rendőr megadja neki a kegyelemdöfést.
Az osztrák meg azért leakasztott Zsoltiról pár tizest euróban mert rálógott a táska szíja a rendszámra.
Valószínű emberünk még az életben nem volt nemhogy külföldön de 20 KM-re a gettótól ahol ő a szemétdomb kakasa.
Te szerencsétlen rosszindulatú furkó, meg a többi névtelen, arctalan, modortalan, köcsögöző kis barom!
Térjél már egy fél percet észhez, először is vegyél vissza abból a marha nagy arcodból, másfelől meg ez a topik arról szól, hogy XY hogyan tudná kimagyarázni a kamu 50-es gépét!
Ha nem tetszik a téma, mi a bánatos túróért olvasod, és főleg, minek böfögsz bele? Hogy megcsillogtasd a pallérozatlan elmédet, a rosszindulatodat, meg a butaságodat?
Én nem vagyok rászorulva bármiféle megerősítésre, te szerencsétlen kommersz agyhalott, évek óta járok a 150-es szarommal, ide is csak tanácsot adni néztem be az egyik hozzászóló részére, teljesen véletlenül találtam ide.
De már látom, kár volt, mert ide nem motorosok járnak, hanem mindenféle primitív, gyáva söpredék (tisztelet a kivételnek!), akik féltékenyek az általuk égig magasztalt, de valójában semmilyen tudást, képességet nem adó 'A'-s jogsi nélkül közlekednek 125-150-es gépekkel.
Ha nem volnátok ilyen senkiházi, megalkuvó, széthúzós vicckategóriás csürhe, már régen összegyűlt volna az a 100000 aláírás, amivel el lehetett volna érni a 125-ös kategória SMKP-ként történő legalizálását. Ez az átlagembernek jó lett volna, a fiataloknak jó lett volna, a közlekedési kultúra emelésének jó lett volna.
NEKTEK, nagyszájú senkiknek nem lett volna jó, akik egy rakat pénzt kifizettek az A korl.-ért, és jártok rendszámmal, regadóval, súlyadóval mindenféle kiskategóriás szutyokrolleron, aztán most megy a köpködés a másikra..
Mert ugye, tipikus hazai szokás, ha az én tehenem megdöglött, dögöljön meg a szomszédé is - szépek vagytok, igazi Európa büszkeségei!
Ami meg a külföldi szabályokat illeti: Ott élhető és értelmes szabályozás van, + nagyságrendekkel jobb életszínvonal. Gondolom Te, aki a Németben eldobott csikket emlegeted, idehaza simán ideszarsz a Nagykörút közepére, mert itt nem vonnak felelősségre!
Csak úgy megjegyzem, a fritzeknél B-s jogsival vezethető a 125-ös motor (bármilyen), rendszám mondjuk van, de ők még a pöcsükre is rendszámot tesznek.. Cserébe autópályán nincs sebességlimit, nem trafipaxol a sün, nem állítgatnak meg csak úgy találomra..
Akkor most ki a hülye, kicsi szívem?
Olaszban meg aki akar tesz sisakot, aki akar nem. Felnőtt emberek, eldöntik - nálunk is jó volt így évtizedekig, én is elvoltam nélküle.. Benga motorokra meg a menetszél és a bogarak miatt meg úgyis felteszi az ember, de legyen ez is magánügy!
Olaszban két személlyel is mennek 50-150-es motorokkal is, minden további hűhó nélkül, a jogsit szinte ajándékként osztogatják... Motorozik is ott az egész ország, jól élnek, és tizedannyit sem stresszelik magukat faszságokon, mint ti, táposcsirke barátaim!
Igen, én előbb-utóbb elmegyek, itt hagyom a hülyéknek ezt a sárgaházat, legközelebb még a görkorcsolyára is kérjetek rendszámot meg műszaki vizsgát a szeretett országvezéreinktől és bürokratáinktól, a ti nagy eszetekhez ez passzol... irigykedjetek és marjátok tovább egymást, jól áll ez a stílus a szánalmas lelkületű, mocskos szájú proletariátusnak, többre úgysem hivatott az ilyen kispályás csürhe..
Most pedig lehet tovább piszkoskodni, mocskolódni, részemről ezt a fórumot a továbbiakban nem fogom látogatni, ennél színvonalasabb társaságot bárhol könnyedén találok - fizessetek továbbra is jó sokat a buzi állambácsinak, rettegjetek a süntől, és húzzátok tovább az igát nyugodtan, balga birka banda!
Kicsit azért beleszólnék.
Menj ki Olaszországba. Nem fogsz egyetlen motort sem rendszám nélkül látni, de még a bicikliken is van.
A sisak nélküliség szar duma, ha jártál kint láthattad, egy-két kivétel van, aki nem hordja, de felfogja ésszel a többi, hogy kell a fejére, mert így kicsit több az esélye.
El lehet menni itthonról, de ha valaha is jártál külföldön, és nem csak a szád nagy, akkor láthattad hogy nálunk sokkalta jobban betartatják a szabályokat. Na nem csak pénzzel, mint az itthoniak, hanem szankciókkal. Például az angolok, ahol becsuknak a jelentős sebességtúllépésért, vagy az osztrákok, ahol a kidobott csikk mostantól 20.000.
Sokan vagytok, akik azért jöttök ebbe a topikba, hogy megerősítsen valaki, mehetsz szabálytalanul a papír és műszaki nélküli lopott, barkácsolt, stb. 50/125/250/400!- motorral. És amikor nem találsz megértésre, mert az IQ lightok éppen nincsenek itt felháborodsz, beszólogatsz.
Az INTERNET nagy betegsége, hogy az ilyen beteg agyilag gyenge gyerekek is nagy pofával írogatnak, csicskák és köcsögök vagyunk. De hála Istennek, minősíted magad az írásoddal. Menj külföldre, kupálódj ki, és ne is gyere haza, köszönjük. Csak sajnos farkat behúzva fogsz visszahúzni, mert kint dolgozni is kell, nem elég a szöveg. És ezzel a mentalitással feltörlik veled a gyártelep betonját, merthogy eszed értelmiségi munkához nincs, gondolom vagy olajbogyót mész szedni vagy takarítasz majd kint.
Egyre jobb.....................a sisak azért kell hogy a sisakgyártók meggazdagodjanak.
Ennyi sötétség láttán visszavonulok........................keresek lámpát.
Hát, ehhez már nincs mit hozzáfűznöm, legfeljebb annyit, hogy Zoli32 felvetése hozta a színvonalat, nemt'om mit kell ehhez szívni, de eléggé erős szer lehet.. mintha egy rossz román horrorfilm forgatókönyvét olvasnánk..
A többi meg reménytelen, ennek az országnak sajnos tényleg annyi. Ha már egy motoros fórumon is az az alapállapot, hogy elfogadjuk a fentről ránk erőltetett, életidegen és bürokrata szabályozást, az maga a vég.
Még ennékl is rosszabb amikor - állambácsi rossz szokásához hasonlatosan - alapvetően gyengeelméjűnek, fogyatékosnak, silány képességűnek tekintünk minden egyes állampolgárt, eleve feltételezve az illetőről hogy simlis, szabályszegő, ostoba motorizált tömeggyilkos, akit meg kell szívatni, meg kell rendszabályozni, máskülönben kitör a káosz, és összerogy a világ..
Hát, szégyen gyalázat, de ez van. Eddig még kitartottam valahogy idehaza, de egyre többször gondolom azt, hogy ideje lelépni, például Olaszba, ahol a bukósisak bevezetését sem engedték meg az ottani motorosnépek - akkora balhé volt, hogy még a sisakgyártók által jól pénzelt médiapatkányok is meghátráltak, no persze a digók nem éppen gyáva nép (mint mi), ők kiálltak a már megszerzett jogaik, érdekeik mellett!
Néha nem is tudom, mit keresek itt, tele az ország prolival, bunkóval, etnikummal, itt csak az erőszakos bűnözők és a kőgazdagok érvényesülhetnek, no meg a csicskák és lakájok.
Mindegy, az egész nem ér ennyit, amit akartam megtettem, a kérdezősködő, tanácsot kérő hozzászólónak próbáltam kicsit segíteni. Szégyellje magát, aki még ennyire sem volt képes!
További jó motorozást ebben a végletekig elkúrt országban, remélem jövőre már Giovanniéknál vagy a kenguruk földjéről fogok röhögve szörnyülködni, hogy az egyes emberek önzése és értetlensége milyen mélységbe süllyesztette ezt a jobb sorsra érdemes országot..
Aki pedig SMKP-nak használna nagyobb gépet, attól csak annyit kérek, tegye ezt felelősségteljesen, másoknak kárt, sérülést nem okozva, a józan ész parancsolatának megfelelően.
Téged nem igazán lehet meggyőzni. Egyik tag 2 évig járt leonárdoval, majd eladta a főnököm fiának. 1 hétig járt megfogta a yard 40000 bírság + B kategória elvonás 3 vagy 4 hónapra pont nyáron mikor kellett volna a mezőgazdaságba a jogsi. Jövő héten már eladta. Megérte?
No mindegy járjál nyugodtan 150-es szekérrel, értem én hogy normálisan mész gratula, nem is kell egy kalap venni mindenkit, de akkor is szabályellenes... Robogóknál egyébként kisebb az esély, hogy elkapnak, motornál nagyobb.
A lényeg, hogy tudod mit kockáztatsz és mi lesz a következménye. Te bevállalod és ennyi. Előbb utóbb ha motorbuzi vagy meglenne a jogsid is.... Tudod aki nagyon akar valamit, nem mondom hogy nincs benne bürökrácia és szopás, hogy mindig menni kell, de 1 életben jó eséllyel elég egyszer megszerezni...
A költségekkel meg ne jöjjön senki:
suzuki burgman 400
Éves biztosítás: 3850 ft, vizsga 4850/2 év, adó 5000Ft.
Komolyan vicc kategória kezdesz lenni.
Teszem azt te a 4 éves lányod és az aranyos anyukája fagyizva mentek át egy gyalogátkelőn.
Jön egy ekkora tálentum mint te 125-ös rendszám nélküli burgmanjával.
A hokedlit amivel 50-el ment és rossi féle tapasztalatú de kicseszett sóher és nagyon elfoglalt pilóta irányít megdobja egy kátyu.
Az iszonyatos 10 telet megélt tapasztalattal sem tudja megfogni és elhasal mint csiga a nyálán.
A gép meg lekaszám titeket.
A 4 éves kislány és az anyuka meghal te törött gerinccel megúszod.
Emberünk kap 4-5 évet sitten és kijőve él mint hal a vízben ha rossz az ügyvédje.
Neked meg kártérítés sem jár mert nem fog fizetni a biztosító így 40e rokkantságiból fogsz tengődni egész életedben.
Akkor is ezt a marhaságot fogod szajkózni?
És még engem proliz meg bunkóz le az istenbarma.
Annak ellenére hogy megvan a A kat, vállalnám, hogy elmegyek levizsgázni mondjuk nevezzük A+nak kategóriára, hogy vezethessek mondjuk egy zrx 1200-őt, vagy egy pan europát.
A piacnak ugyan nem tenne jót, de én értékelném, ha behoznák a japán, vagy egy ahhoz nagyon hasonló rendszert. Így aki erős motort akar hajtani, nem csak közlekedési célú, olyan 60 lóerőig terjedő akármit ( hasra ütés a 60 ló, valamit írni kellett), az bizony komoly technikai tudás nélkül ne kaphasson ennél nagyobbra jogosítványt.
Máris vissza jönne a "nagymotorok" presztízse, hiszen csak komoly tudás birtokában lehet vezetni őket, és nem a hitelképesség lenne a legfőbb szempont
Hosszú idő után pont a héten botlottam bele egy ilyen felállásba: tipikus okkersárga simson, 60 körüli úriemberrel, vékony bőrkabátban, kőrösi, vagy ahhoz nagyon hasonló kupakkal, rendszámmal
Most néztem be ide és nekem az lenne a kérdésem,hogy akkor ki lehet magyarázni vagy nem?Mondhatom e azt,hogy én nem egy szerelő vagyok hanem használó és nekem úgy adták el,hogy 50-es.Hisz aránylag még nem is egy nagytestű gép nem nagyobb mint az sr50.