tudom igazolni az eredetétt! hisz az előző tulajával fogok be menni a rendőrségre! aki szintén 50ccm-nek használta! úgy vette! neki sosem volt baja a rendőrőkkel! :S:S úgy h passz h most mi van... :S:S
Na most kell szépen minden csendben elviselni ... amiket azt gondolták az "okosok", hogy velük nem fog megtörténni. Nem csak neked szól.
Most kell olyan nagyfiúnak és vagánynak lenni, mint amikor elkövetted a biztosítási csalást, az okirat hamisítást, a jogosítvány nélküli motorozást műszaki nélküli és hatósági jelzés nélküli motorral...stb.
Zsanettozás lesz tuti.... azon felül eltiltás, pénzbírság, talán a motort sem kapod vissza ha nem tudod igazolni valósan az eredetét...stb.
Segícségeteket szeretném kérni! ma hajnalban megfogtaka a rendőrök! Lefoglalták a motorom! feljelentést tettek.bíróságra akarnak vinni!plussz pénzbírságot iss akarnak! kivizsgálják a motorom! honda nsr 125 f! 50ccm-es adásvételivel! biztosítás nélkül! jogsi nélkül,rendszám nélkül vezettem! mire számícsak? vagy mi lessz ebből? menyire büntethetnek meg? menyire tílthatnak el a jogsitól? és lehet belőlee akár börtön iss? motort vissza kaphatom esetleg? vagy mi lessz belőlee? :S:S válaszotokat várom! köszönöm! :S :S :S
Ezeket a motorokat nem nekünk tervezték szerintem. Angliában már csak elektromos bicikliknek van "M" kategória, minden másra már "P" kell nekik és 16 éves kor. Szegény brit csemeték...
Szerintem meg az a vicc, hogy a hatályos kresz szerint az 50es motorok max 40et(nem 45, már 40) mehetnek, a bicikli pedig max 50et. WTF? Az mi, hogy egy bicikli gyorsabban mehet, mint egy nsr, rs, dt vagy bármi?
Azért ez valahogy nem fasza....4KW....meg ezek.
Nekem van 50-s NSR-em....semmi tuning nincs benne....totál gyári,és kicsit odabasz ezeknek a feltételeknek. Nem is értem....miért alkalmazzák a 70es évekből áthozott szabályokat,hiszen akkoriban nem is igen volt más motor mint Riga...Simson...Babetta....és Jawa mustang..
Fasz ebbe az országba...,már a mostani 50-es japán meg más komolyabb motorok odabasznak ezeknek a feltételeknek
"Nemzeti kategória. Olyan két-, három- vagy négykerekű jármű amelyet, 50 cm3-t meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg. "
50cm3 vagy 4kW és 350 kg + 45km/h
ezt mondja a Kresz amiből elvileg vizsgáztam (ki emlékszik már arra )
Semmi.Ugyanúgy megbasznak csak kiadsz marhaságra pénzt.
49 ccm-et nem meghaladó max 4kw,És 45 Km/h meg nem haladó tevezési sebebességű jármű számít segédmotorkerékpárnak.
De ez benne van a kreszben amiből elvileg vizsgáztál.
Az milyen lenne, ha a 125ös gépet lefojtanám valami homemade módszerrel 4 kwra és csináltatnék róla egy papírt, hogy ugye ez 125ös de a mopedautók is megfelelnének segédmotornak, hiába 300 köbcentisek, ha csak 4 kw-ot teljesítenek + 45 km/h-t? Így én sem hazudok, aztán a fojtás meg véletlenül kint felejtődik...
Helo!
Nekem egy keeway hurricane-om van gyári 90-es,
a gyári 50-es megy 60-at az enyém max 90 de ésszel közlekedek nagyjából városban betartom csak lakott területe kívül megyek 40-45 fölé.
DE! A motorszámban gyárilag ( nem volt hozzányúlva semmi turpissság)
50 szerepel, szervízkatalógus szerint ez a motorszám 90-es gépet takar de rendőr állított már meg és nézte meg a motorszámot és továbbengedett mert látta, hogy 50 KÉRDEM ÉN AKK MI A LÉNYEG A OTORSZÁMNAK HA GYÁRILAG EGY )90-ESRE 50 ÜTNEK :O ?
Ezzel csak az a gond, hogy a hozzászólásokban olyanok vitatkoznak 125/50 és hasonlókról, akiknek halvány lila segéd fingja sincs a motorokról és motorozásról. És az a baj, hogy a szabályokat is ilyenek találják ki.
majd írd meg mi lett a vége..
talán tanulnak belőle mások
(bár ebben a topikban nem jellemző)
Most kell olyan nagyfiúnak és vagánynak lenni, mint amikor elkövetted a biztosítási csalást, az okirat hamisítást, a jogosítvány nélküli motorozást műszaki nélküli és hatósági jelzés nélküli motorral...stb.
Zsanettozás lesz tuti.... azon felül eltiltás, pénzbírság, talán a motort sem kapod vissza ha nem tudod igazolni valósan az eredetét...stb.
Csak úgy nagy vonalakban...
Nekem van 50-s NSR-em....semmi tuning nincs benne....totál gyári,és kicsit odabasz ezeknek a feltételeknek. Nem is értem....miért alkalmazzák a 70es évekből áthozott szabályokat,hiszen akkoriban nem is igen volt más motor mint Riga...Simson...Babetta....és Jawa mustang..
Fasz ebbe az országba...,már a mostani 50-es japán meg más komolyabb motorok odabasznak ezeknek a feltételeknek
50cm3 vagy 4kW és 350 kg + 45km/h
ezt mondja a Kresz amiből elvileg vizsgáztam (ki emlékszik már arra )
49 ccm-et nem meghaladó max 4kw,És 45 Km/h meg nem haladó tevezési sebebességű jármű számít segédmotorkerékpárnak.
De ez benne van a kreszben amiből elvileg vizsgáztál.
Nekem egy keeway hurricane-om van gyári 90-es,
a gyári 50-es megy 60-at az enyém max 90 de ésszel közlekedek nagyjából városban betartom csak lakott területe kívül megyek 40-45 fölé.
DE! A motorszámban gyárilag ( nem volt hozzányúlva semmi turpissság)
50 szerepel, szervízkatalógus szerint ez a motorszám 90-es gépet takar de rendőr állított már meg és nézte meg a motorszámot és továbbengedett mert látta, hogy 50 KÉRDEM ÉN AKK MI A LÉNYEG A OTORSZÁMNAK HA GYÁRILAG EGY )90-ESRE 50 ÜTNEK :O ?