a fullos drága elektromosak úgy mennek 45öt mint annak a rendje...aztán 13 és 80évesen lavirzol a 4sávos főút belsőjében természetesen jogsi nélkül...jah és a biciklit megtekerem 50nel a 32es főúton, meg a Hungária-körúton...természetesen jogsi nélkül
végre el tudtam cserélni a 250-es Majestymet...egy GS400-ra egy-egyben...igen ám de 28kw-os én meg korl-os vagyok 25kw-ig...ráadásul sportdob van rajta a gyárit meg az istenért nem tudom levadászni....amíg nem lesz meg a különbözeti vizsga addig parázhatok a rohadt 3kw miatt...egyébként ez az A korl. egy nagy kibaszás...motort szinte nem kapsz hozzá magyar piacon reális árban.....de az meg milyen érdekes, ha minden motoros előélet nélkül leteszem a nagy A-t akkor egyből ráülhetek az 1,3-as Busára...nagy logika....idáig rendesen betartotta ma fokozatosságot...50-125-250-400 ...erre tessék, faszom
nem az 50-be, hanem a sebességbe kötöttek bele. Attól még, hogy 50-es nem jelenti aszt, hogy segédmotor, ha 45-nél többet megy már nem az. Tudom, eltűrik, de egyre kevésbé.
Szerintem meg örülj hogy nem foglalták le a helyszínen a motorodat. A hozzáállásoddal könnyen elérted hogy a többiekre is rászálljanak a későbbiekben. Abban pedig biztos lehetsz hogy ezek után utazni fognak rád, ezt legalább elérted. Érdekes felénk nem szednek ki a forgalomból ha csak a forgalom ritmusát tartjuk segédmotorkerékpárral. Nem kívánom hogy nálunk is gyakorlattá váljon a hordozható mérőpad mert akkor aztán lehet magyarázkodni ha többet megy mint 45.
Hi!Ma elkapott a yard városon belül toltam a mocinak kb 70-80-al(Derbi GPR 50) és az egyik utcából jöttek kifele pont látták hogy nem éppen 40-el megyek utánam jöttek és jött a kötözködés hogy ez 125-ős , és be küld kpm-re én meg felkaptam a vizet és megmutattam neki hogy hengerbe benne van a 49ccm +kérje le az adatokat a motorol (vázszám+motorszám) de akkor is beküld mert hogy ez nem 45-őt megy , mondtam hogy oké elmegyek kpm-re de panaszt teszek ellenük.....erre el kezdet pattogni lekérte az adatokat és tovább engedett ,de hozátete trafiba úgy is belefutok......(jah és az egyik buzi aki a rendörökell volt a szomszédom aki pogárör ,persze büntet elő életű és direkt szopatnak )
Nah lényeg a hogy senkinek nem ajánlom már a 125/50-et régen még be lehet játszani de most már sajna nem az 50-es szarba balekötnek
hát, valahogy mégis szaladgálnak olyan 125-ös mocik, amiknek 50-es vámpapírjai vannak! És a honda nsr-ből gyárilag készültek 50-esek is, amik uyanúgy néznek ki!
rendőre válogatja, ha nem veszi észre mákod van ha igen akkor 300k-ig végigszophatod a legnagyobb méterest....ha balesetet okozol vagy részese leszel így is úgyis megvágnak
Hali mindenkinek!
Vettem egy 1990-es Honda nsr 125-öst 50-es adásvételivel, és 50-es biztosítást fogok rá kötni, mert csak B-s jogsim van.
Anno ezt a tipusu motort gyártották 50ccm-be is. Ugyan így néz ki az is. Szerintetek a zsruk mit fognak hozzá szolni, ha megállítanak? Akikkel eddig beszéltem, azt mondták, hogy elengednek majd.
Tud valaki valamit ehez hozzászolni?
50 cm-s motorok végsebességének korlátozása 70km/h-ban.
azonosítás: alvázszám és motorszám alapján kötött biztosítás azonosítója "rendszámként" feltéve.
A1 kategória kibővítése az A. Korl-ra 25kw-ig.
A korl kategória bővítése pl 40-45 kw-ig.
A nagy A pedig 45kw fölött...szerintem....