U hé!Van itt sok okos ember, nem tudom meg lehet itt szólalni?
Tegnap kb 300km-ert mentünk 50-esekel.A 35-ös főutról át a 3-asra.Majd a 3-ason Sátoralja-Szerencs-Miskolc és vissza a 35-ösre.Átlag 70 km/h felett városban a forgalom tempóját felvéve.Nem tolakodtunk a lámpáknál csak annyi volt,hogy keten mentünk egymás mellett de senik sem dudált sehol.A csucs az volt mikot kb 80-nál Miskolc elött a 2-sávoson 2rendör autó bólogatva elment mellettünk.Ha az ember megfér a börében nem basztatják!
Ja nekem 250-es supersport gépem van tesómnak drz 400-asa és az 50-esekel is simán turázunk mert jó nem vagyuk anyira kitéve a teljesitmény okozta hátrányoknak.Nem kel annyira figyelni mint a nagyokon!Ja a fék nézétek meg a tesóm derbijét,és aztán mondja valaki,hogy az 50-esen nem elég jó a fék!
Redszám.
Nem lehet gyorsan véghezvinni. Pl.: 2012. Jan. 1-től az összes újonnan regisztált smkp-t rendszámozni, majd szépen lassan úgyis kikopnának a régi vasak
Ezzel a trafi kérdés is megoldódna szépen lassan.
mondjuk ez a nagy kínai motorimport is megérne egy külön fejezetet...
de egyébként mivel a robogók nincsenek azonosítva ezért ha csak nem szed ki a forgalomból a rendőr mehetsz vele 100-at is a traffipax nem tud bemérni...és ez szerintem gáz....
Ácsi...
A hetven éves papák már a következő kérdéskör lenne. 60 felett kötelező orvosi alkalmassági egy-, vagy kétévente, stbstb. De mindenféle jogosítvány megtartásához.
Igaz, viszi a simson a 70-et, de a mostani keleti (nem japán, és japán liszenszes) robogók elég érdekes "meghibásodásokat" tudnak produkálni. Ezekkel tényleg életveszélyes a 70 km/h. Példának okán volt nálunk javításon egy Futong. Bementem vele a városba, majd vissza(32 km háztól házig) de a motor két éves létére két nyomon ment . Jobban kellett figyelni, mint egy tempós városi nagymotorral való közlekedésnél.
Ezért mondom azt, hogy igen is a szabályokat a szélsőségekre kell optimalizálni, vagyois bolondbiztosan kell megalkotni.
Attól függetlenül a közelmúltban egy vitality korlátozását szüntettük meg és a próbameneten 65-70 körül a kissé egyenetlen úttesten csaknem kitépte a kormányt a kezemből, az enyémet lazán tartom ugyanazon az úton akár nagyobb sebességnél is.
nyilván a rendszám lenne a megoldás de a több ezer olasz és egyéb országokból beimportált számla és papír nélkül robogókat amiknek már volt 40 tulaja a mostani alig bürokratikus rendszerben sosem fogják le rendszámozni, valahogy pedig mégis csak azonosítani kéne a gépeket ha már forgalomban vesznek részt.....a szabályokat meg ne a 70éves nyugdíjasokat szabjuk már....mert ha papának van nagy jogsija és ráül egy Gixerre akkor mi van? A Simson Scwalbi elég kedvelt nyugdíjas horgászmotor és elviszi a 70-et....és 30-40éves konstrukcióról beszélünk...akkor a mai motorok biztos nem tudnak 70-ről megállni meg elcsavarodik a váz is
ne okoskodjak? baszod, még a 22 éves Honda Dj is megy 70-et az új gépekről nem is beszélve...egy segédmotorost mutass aki 45km/h-val megy (átlag 60-70et mennek simán).....ahogy öregszem...hát baszki.....felőlem maradhat a 45km/h telibeszarom nem 50essel közlekedek....az új elöl-hátul tárcsás fékkel szerelt robogóknál nehogy kitaláld már, hogy 45km/h-ra vannak optimalizálva mert körberöhöglek....például azért szerelik csont ugyanazzal a vázzal az 50-es és 125-ös Kymco Agilityt is pl., hogy csak egyet mondjak....és én okoskodom
Az meg a másik. A boltbajáró kisnyugdíjas nem fog 70ről megállni bukta nélkül. Az utcánkban egy papát a simsonról úgy kellett átrakni a mentőbe, mert rosszul lett az öreg. Akkor hogyan is állna meg?
Azért ezzel az állítással hogy sem a fék sem a váz nem alkalmas nagyobb sebességre vitatkoznék. A robogóm példa erre, a nagy kaszniba raktak egy gyengébb motort más minden maradt .
Biztosítás azonosító rendszámkénti használata elég bizarr. Nézd csak meg a biztosításod azonosítóit. Vagy azt kéne rendbetenni a biztosítók kötelezve, vagy a segédmotorokat rendszámossá tenni(persze emberi áron). Persze amíg ez nem érdeke senkinek , addig megy boldog boldogtalan összevissza, mint a gólyafos. Ezekről az elektromos biciklikről meg az a véleményem, hogy csomót kötni mindre, aztán mehet házi vízműnek, vagy fűnyírónak az összes.
2 ez egy csoro ország itt nem lesz hordozható merőpad még egy jó ideig
3 mindenkire rá vannak szálva
Tegnap kb 300km-ert mentünk 50-esekel.A 35-ös főutról át a 3-asra.Majd a 3-ason Sátoralja-Szerencs-Miskolc és vissza a 35-ösre.Átlag 70 km/h felett városban a forgalom tempóját felvéve.Nem tolakodtunk a lámpáknál csak annyi volt,hogy keten mentünk egymás mellett de senik sem dudált sehol.A csucs az volt mikot kb 80-nál Miskolc elött a 2-sávoson 2rendör autó bólogatva elment mellettünk.Ha az ember megfér a börében nem basztatják!
Ja nekem 250-es supersport gépem van tesómnak drz 400-asa és az 50-esekel is simán turázunk mert jó nem vagyuk anyira kitéve a teljesitmény okozta hátrányoknak.Nem kel annyira figyelni mint a nagyokon!Ja a fék nézétek meg a tesóm derbijét,és aztán mondja valaki,hogy az 50-esen nem elég jó a fék!
Nem lehet gyorsan véghezvinni. Pl.: 2012. Jan. 1-től az összes újonnan regisztált smkp-t rendszámozni, majd szépen lassan úgyis kikopnának a régi vasak
Ezzel a trafi kérdés is megoldódna szépen lassan.
de egyébként mivel a robogók nincsenek azonosítva ezért ha csak nem szed ki a forgalomból a rendőr mehetsz vele 100-at is a traffipax nem tud bemérni...és ez szerintem gáz....
A hetven éves papák már a következő kérdéskör lenne. 60 felett kötelező orvosi alkalmassági egy-, vagy kétévente, stbstb. De mindenféle jogosítvány megtartásához.
Igaz, viszi a simson a 70-et, de a mostani keleti (nem japán, és japán liszenszes) robogók elég érdekes "meghibásodásokat" tudnak produkálni. Ezekkel tényleg életveszélyes a 70 km/h. Példának okán volt nálunk javításon egy Futong. Bementem vele a városba, majd vissza(32 km háztól házig) de a motor két éves létére két nyomon ment . Jobban kellett figyelni, mint egy tempós városi nagymotorral való közlekedésnél.
Ezért mondom azt, hogy igen is a szabályokat a szélsőségekre kell optimalizálni, vagyois bolondbiztosan kell megalkotni.
Písz, off.
Vannak kivételek az alsó határra (romet vázban simson blokk) és a felső határra is(Grand Dink).
Azért ezzel az állítással hogy sem a fék sem a váz nem alkalmas nagyobb sebességre vitatkoznék. A robogóm példa erre, a nagy kaszniba raktak egy gyengébb motort más minden maradt .