Az NKH-nál sincs semmi különös. Fékpad, pilács, fotó és go. 4380 Ft. Jóhogy odaviszem. A gázos gépek úgyis kuka, mert szinte egy műszaki felér egy eredetvizsgával. Bármi gyanús úgyis jobban megnézik bárhol.
kb 6 pénz akasztanak motoronként a maszek vizsgabázisok, ló@ sem néznek nemhogy teljesítményt mérjenek
nekem pl be sem indították pedig anélkül semmi elektromos kütyü nem működik rajta
féket mérnek meg számokat fotóznak aztán ennyi
tudják jól hogy ha szarolnak senki sem viszi oda...........
aki meg az nkh-hoz viszi a "gázos gépét" meg is érdemli
Még annyi hogy kéne egy ismerős neked, aki vizsgáztat, mert elmész egy ismeretlen helyre, akkor és bemérik padon akkor két torokkal fogod szívni a csövüket..
Szia!
Nemtudom hogy érkezett-e válasz az 50es pályamotoroddal kapcsolatban, de!
az alvázszámod és a motorszámod alapján írj egy adásvételi szerződést valakivel, akit ismersz, és ne legyen ilyen buta záradékod :)
Szóval ma egy rendőri ellenőrzésnél meg kellett állni (nem engem, hanem előttem már egy traktorost lelőttek), de nem bírtam őket kikerülni, mert folyamatosan jöttek szembe. Na gyerekek azt a pénzt, amibe a motor forgalomba helyezése, a nagy A-s jogsi letétele belekerült, azt a pénzt simán megérte ahogy belevigyoroghattam a rendőr arcába... :D
A témához kapcsolódóan továbbra is tartom a véleményem: NE HASZNÁLJATOK 125/50-ET! NAGYOT BÜNTETNEK ÉRTE! + ELTILTÁS 2 ÉVRE.
Amúgy, ha egy ilyen esetben elmenekülsz, beülnek a villogó rendőrautóba és elcsípnek, ha nem menekülsz el, esetleg int az egyik intézkedő közeg, hogy gurulj már kicsit félre... Na ezért KELL, hogy tiszta legyen minden.
Egyik haveromnak kb 3évig volt egy ilyen Mitoja ami 50es papirokkal használt. igazoltattát töbször is. nem szóltak a rendőrök semmit. nem sűrün igazoltatnak felénk.
Sziasztok!A jövőben tervezem egy Cagiva Mito vásárlását. A baj csak az hogy jogsim 50ccm ig van a motor pedig 125ös lenne 50-es papírokkal. szerintetek mennyire lenne ciki a dolog egy rendőri ellenörzésnél?
Köszi a válaszokat. Akkor lehet beruházok egyre, csak a papírokat átnézem nagyítóval. Attól nem félek, hogy gyorshajtás miatt kapnak el, szóval nem hiszem, hogy a lóerőkbe belekötnének. Annyi előnye lesz a dolognak, hogy marad egy kis tartalékom és már autópályára is ki tudok menni anélkül, hogy gyilkolnám a blokkot
Bár nem teljesen ide való de hátha...Letettem az A korl. jogsit, azért ezt, mert engem egyáltalán nem érdekelnek a nagy szupergépek, a túrázós motorokat szeretem. Igen ám ,de most visszanyalt a fagyi, ugyanis 25kw-os mezőnyben elég gyér a felhozatal a használt piacon, ami van az vagy túlárazott és baromi drága, vagy olcsó de szét van csapva....25kw ugye általában 250-es gépek illetve pár japán belpiacos 400-as.
Viszont vannak egész jó áron olyan motorok amik 400-500 ccm-sek és valójában 35kw-sok, viszont a forgalmiban csak 25kw szerepel. Ez mennyire rizikós? Elvileg 600-as gép is lehet folytva 25kw-ra, itt nincs ccm korlátozás, csak súly/telj. de ugye egy nagyobb gép meg eleve nehezebb tehát, ha folytva van a a súly arányt sem tudja túllépni...
erről a témáról tudtok valamit? Jó árban találtam '95 környéki GS500-akat 25kw-os forgalmival....
nekem pl be sem indították pedig anélkül semmi elektromos kütyü nem működik rajta
féket mérnek meg számokat fotóznak aztán ennyi
tudják jól hogy ha szarolnak senki sem viszi oda...........
aki meg az nkh-hoz viszi a "gázos gépét" meg is érdemli
Nemtudom hogy érkezett-e válasz az 50es pályamotoroddal kapcsolatban, de!
az alvázszámod és a motorszámod alapján írj egy adásvételi szerződést valakivel, akit ismersz, és ne legyen ilyen buta záradékod :)
Szóval ma egy rendőri ellenőrzésnél meg kellett állni (nem engem, hanem előttem már egy traktorost lelőttek), de nem bírtam őket kikerülni, mert folyamatosan jöttek szembe. Na gyerekek azt a pénzt, amibe a motor forgalomba helyezése, a nagy A-s jogsi letétele belekerült, azt a pénzt simán megérte ahogy belevigyoroghattam a rendőr arcába... :D
A témához kapcsolódóan továbbra is tartom a véleményem: NE HASZNÁLJATOK 125/50-ET! NAGYOT BÜNTETNEK ÉRTE! + ELTILTÁS 2 ÉVRE.
Amúgy, ha egy ilyen esetben elmenekülsz, beülnek a villogó rendőrautóba és elcsípnek, ha nem menekülsz el, esetleg int az egyik intézkedő közeg, hogy gurulj már kicsit félre... Na ezért KELL, hogy tiszta legyen minden.
Olcsó benzint, széles utat!
Majd rájön ha jön a gond.
Bár nem teljesen ide való de hátha...Letettem az A korl. jogsit, azért ezt, mert engem egyáltalán nem érdekelnek a nagy szupergépek, a túrázós motorokat szeretem. Igen ám ,de most visszanyalt a fagyi, ugyanis 25kw-os mezőnyben elég gyér a felhozatal a használt piacon, ami van az vagy túlárazott és baromi drága, vagy olcsó de szét van csapva....25kw ugye általában 250-es gépek illetve pár japán belpiacos 400-as.
Viszont vannak egész jó áron olyan motorok amik 400-500 ccm-sek és valójában 35kw-sok, viszont a forgalmiban csak 25kw szerepel. Ez mennyire rizikós? Elvileg 600-as gép is lehet folytva 25kw-ra, itt nincs ccm korlátozás, csak súly/telj. de ugye egy nagyobb gép meg eleve nehezebb tehát, ha folytva van a a súly arányt sem tudja túllépni...
erről a témáról tudtok valamit? Jó árban találtam '95 környéki GS500-akat 25kw-os forgalmival....