Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem adhatod el! Még ha nem mondták, akkor sem.....
Ezt úgy nevezik, hogy bizonyíték "megsemmisítése"... arra meg vigyázzá', mert az lehet nem szabs.! Valamint rögtön el is ismerted, hogy nekik van igazuk.... így a motor nélkül kiszabják rád a megérdemeltet....
lassúval :D az a gond,
Nem foglalták le , így bontás és eladás , váz marad,, megy a kukába,,
ez bevétel , a bünti meg kiadás
Új motornál.Használt lényegesen olcsóbb.Évjárattól függ.Minnél régebbi annál olcsóbb a regadó.
95 ezer Ft a reg. adó. + az egyéb költségek ilyen 5-15 ezer Ft között.
Összesen kb 150 ezer Ft, hogy rendszámos legyen és nyugodtan motorozhass, + néhány hét utánajárás, ügyintézés stb.

Nem túl becsületes-állampolgárbarát a rendszer...
Inkább ő szívjon mint én.
"Úgy is " ×lesz×
Próbáld ki.............várjuk a fejleményeket.Okos ember más kárán tanul.
Úgy is aki erre is rácáfol...(mert ugye mindig van aki csak azért is okosabb,mint a mások )De talán lassan rájönnek hogy vége a 125/50nek...)
Nem adhatod el, mert tilos!
Ugyanis az a szabálysértés (+egyéb) elkövetés eszköze!
Ha akarta volna a lefoglalás hercehurcáját a rendőr, akkor le is foglalhatta volna a motorod.
Erről beszéltem belehet vállalni de ha gebasz van akkor lehet törni a buksit
és ha ellopják? És ha bekerül egy 50-es blokk? (bár ez nehezebb, és ha motorszámot felírtak, az necces, bár biztos megoldható )
Milyen motorral voltál?
Hali !
Elkaptak , 50/125 el , berendelik felülvizsgálatra , mi van akkor ha addig eladom? Nincs mit berendelni?
hát akkor ez felejtős sajnos :S
pedig elméletben jól hangzott :D
akkor inkább adok többet a motorért, de rendszámosan veszem, köszi szépen a segítséget nagyon sokat segítettetek :)
hát valójában egy többhetes hercehurca, és 100ezer ft körül van az ára összesen azé.
igen főleg endúrónál...
bármire, valami vizsgálaton nem megy át a motor, vagy valamit nem fogadnak el, és feleslegesen megveszem és ott marad a nyakamon...

szóval nagyon ritka h minden papír megvan? :(
HA megvannak a papírjai ami ritka... mer csak adávételi kevés és általába csak az van... milyen rizikóra gondolsz?
és ezeket megcsináltatom, és a kis 125/50-esem máris rendszámos útrakész gyönyörűség? *.* :D
ezen felül a motor vételár és az átíratás takarná az össz költségeket?

illetve még annyit h van ennek valami rizikója?
bocsi, csak még elég butácska vagyok ilyen ügyekben :)
Forgalmi 6000Ft
Törzskönyv 6000Ft
Vagyonsyeryési illeték ? (ccm után)
Eredetiségvizsga 15500Ft
+ ha külföldi papiros akkor reg. adó meg még v.mik vannak de az passz
és anyagiakban mennyiből jönne ki ez a művelet? valami becslést tudnátok adni? :)
forgalmi, törzskönyv ha meg nem volt még itthon forgalomba helyezve akkor összes külföldi papír, adásvételi
Sziasztok, remélem illik a témába amiről szeretnék kérdezni...

Motor vásárlása előtt állok, 125-ös 2t endurot szeretnék, pl. Yamaha DT, Honda Crm, Aprilia RX... ezek a kedvenceim :P

és rengeteget látok a hirdetésekben olyat, hogy 125-ös de 50-esként van használva, lényegesen olcsóbbak, de nem rendszámosak....
Nekem viszont mindenképp rendszámos kellene, mert nincs kedvem vállalni a rizikót h bünti lesz...

a lényeg annyi, hogy az ilyen 125/50-es mocikat lehet valahogy rendszámoztatni illetve 125-ös papírosra megcsinálni?
ha lehetséges, mi szükséges hozzá, és anyagi vonzatban mekkora kiadást jelentene ez?

csak egy felvetés, érdekel a véleményetek, tapasztalatotok, előre is köszönöm a válaszokat : )