Itt írta valaki hogy gáz lehet az ha egy 125-150ccm es motorra 50 es bitosítást kötsz és elkapnak vele akor az biztosítási csalás meg ilyesmi, és ami még érdekes az én esetemben hogy most a 150-esemet szeretném használni pár hónapig kötni rá biztosítást , de lehet hogy 3-4 hónap múlva lessz rá pénzem hogy leredszámozzam. Akkor ez a biztosítás kötésnél ki fog derülni? Vagy inkább ne kössek rá semmit erre a 3 hónapra és ha bukta van még mindig ez a jobbik eset?
hát szép kilátások mondhatom. Na de mindegy majd lessz valami. Van ismerős okmányirodába meg olyan is aki műszakiztat, és talán még vámos is. Ja kell ezt a szart vámoltatni? gondolom igen és nem is kerül kevésbe. Na mindegy .
olvass a sorok közt. Soha senkit nem fog érdekelni, a motorok 90%-a így helyeződik forgalomba. Kint egy raktárban gyűlnek, hónapok után kerülnek be, a volt gazdának fogalma sincs róla, hova kerül, ő eladja a kereskedőnek és viszi az újat.
ok de mi mást tehetne az ember fia? nekem csak magyar adásvételim van attól a sráctól akitől vettem a motort, de megvan minden olasz papír amit oda is adott akkor most mi a fa.......t tehet ilyenkor az ember fia?
Köszi a segítséget, De ha gondoljátok összedobhatnátok egy kis lóvét is :-) ! Az a tény hogy az autómra kellet költenem egy nagyobb összeget ami kicsit váratlanul jött ezért pihentetem most ezt a motor rendszámozás témát. Szóval csak egy kétnyelvű adásvételi kell hozzá és ennyi az egész? Az eredeti olasz tulajdoni lapon vagy forgalmi nem tudom mi az pontossan , na mindegy szóval azon rajtavan a tulajdonos adatai gondolom az így akkor jó lessz. Az a helyzet hogy eddig nem csináltam ilyet és totál tudatlan vagyok a témában hogy hol mit hogyan kell csinálni.
köszi a tanácsokat , de azért vettem robogót mert lusta vagyok biciglizni hajnalba , meg éjszaka, és mivel imádok motorozni mégha az csak egy robogó és nem egy 650-es sport túra akkor is. Szóval ez a helyzet. Néztem 50 ccm et is de ugyanazt a pénzt kértek-kérnek étük mint amenyiért ezt a 150ccm est vettem, és ehhez legalább vannak papírok és gyári nincsen széttuningolva. Szóval nálam ilyen szempontok voltak, lehet hogy nem ez volt a legjobb döntés de amikor megvettem így döntöttem :-) lehet nem jól de most már ezzel kell "gazdálkodni" :-)
tzr-125-öt hajtottam,rendőre megállított, azt mondtam 50-es,aztmondta 125,mert neki is volt ilyen!csak rendszámos.
elsorolta milyen vétségeket követtem el ,de nem büntetett meg.
ezután eladtam a mocit,sajnáltam mert eljárt 3-literböl
Sziasztok. Én lehet hogy elkövettem egy nagy hibát de majd kiderül. Vettem egy nagytestü Malaguti F18 150ccm robogót. Úgy voltam vele hogy leredszámozom ,de közben kicsit megcsúsztam anyagilag és most nincsen rá keret. Azért vettem hogy dolgozni járjak vele napi 10 kilómétert. Ahogy itt olvasgatom a forumot lehet hogy nem is tudnám levizsgáztatni mert nincsen számlám róla , Olaszból hozták de én már pesten vettem magánszeméyltől, megvan az olasz forgalmi és a kivonó papír is. Szóval nem tudom mit csináljak használjam e így 50ccm nek vagy adjam el? Ja amúgy van A kategóriás jogsim 6 éve és volt is egy 500ccm Suzukim. Szóval a robogó valóban csak arra kellene hogy ne az autóval járkáljak napi 5-5 kilómétert. Várom a hozzászólásokat és az ötleteket.
-Kétnyélvű adásvételi(az új típus)
-Olasz kivonó papír
-Olasz forgalmi
Ezekből csinálj másolatot is!
Igen, jól érted. De csak asját felelősségre
Amit mondok nem holnap kell.
elsorolta milyen vétségeket követtem el ,de nem büntetett meg.
ezután eladtam a mocit,sajnáltam mert eljárt 3-literböl
Amúgy van 4T 50ccm is....
Mindegy mivel mész, ha nincs rendben...... megszívat.... ha akar!
be fogsz vele szopni, lehet 1 nap lehet 10 év múlva de megszívod