Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hang miatt gondoltam, sokkal feltűnőbb
ugyanaz....
nincs jelentősége, hogy hány ütemű a motor, amivel elköveted azt a rengeteg szabálysértést, bűncselekményt...hibát...stb.
Üdv!
valaki használt már 125 4t-t mint smkp?
konkrétan yamaha xt 125 x ről lenne szó.
jelenleg is így használom a motoromat de ez 2t, kicsit félek mi lesz ha 4t vel megfognak....
köszönöm!
dehogy éri meg...
gondolkodj reálisan. Ha baleseted van, és vizsgálja a szakértő akkor kiderül, és biztosítási csalás, ha nincs rá kategóriád 100.000 ft bírság, plusz ha a műszaki állapota rossz bukod az estet és ha a te hibád a biztosító helyett is te fizetsz, hiszen a biztosítás sem érvényes rá.
Van már az NKH-nak teljesítménymérő padja, mobil, több is, ha bevizsgálnak buksz. Ha motoros rendőr állít meg buksz. ha a járőr vizsgára küld mert gyanús buksz. Megéri?
Ha állam bácsi elfogadja TV-t akkor sem leszel legális. Rendszám, forgalomba helyezés csak kellene. Magyarul a vételárra még 100k-t tegyél oda.
-elnézést, a bácsi rendőr?
-ja, neem, csak elbambultam.
meghát, bekerül a biztosítók rendszerébe 50-es biztiel egy motor, majd HA véletlen megérjük még, hogy legyen b125, akkor ugyanazzal a motor és vázszámmal beslattyogsz kötni egy egész más biztit?
Kérdésem lenne-vagy inkább dilemmám.
Vennék egy nagyrobogót, kb 150-200e ft-ért, 50-es papírral használnám. Egyik verzió: gondoltam egy Grand Dinkre, van belőle 50-es, szinte ugyanúgy néz ki mint a nagyobb tesója, megfelelő adás-vételivel, biztosítással eljárnék vele. Vagy, mondjuk egy 125-ös, de mindenképpen 125-ös gép, mondjuk madison vagy people- merthogy mi van, ha nagyratörő kormányunk elfogadja a "125öst B-vel" törvényt, akkor simán legálisan mehetne tovább a dolog. Kérdés, hogy ez mennyi idő alatt valósulhatna meg az aláírások megléte után ? Na ennyi, ezen meditálok...persze jogsi kéne, dehát...
Köszi szépen a "felvilágosítást" de valószínű akkor hogy megveszem a kiszemeltett,le rendszámoztatom, és levizsgázok A-ra mert így visszaolvasva a fórumot tényleg nagy szopás lehet ebből. 3-4 éve nekem is volt egy papír nélküli 125-ös tzr-em nagy megkönyebülés volt amikor eladtam :d üdv!
elektro-motor kollega jókat ír! hallgassatok rá (!), nem érdemes kockáztatni! előbb utóbb minden kis rafkóból bukta van a redőrök se hülyék (legalábbis nem annyira)
szép napot!
zs
mindenképpen le kell visgáztatni, te kis zseni
Még kedvező elbírálás esetén sem lesz itt ÖT évnél hamarabb valami !
Ne alapozz erre !
hali mindenkinek! Azt szeretném kérdezni hogy hogy áll a B kategóriával lehessen 125ös motort vezetni téma? Mert a hétvégén szeretnék venni egy kintről hozott 125ös sportmocit, minden létező külföldi papírja megvan! A lényeg az hogy ha engedélyezik le kell e majd vizsgáztatni reg adó stb? Mert nekem csak b kat jogsim van és nem akarok 50es adásvételit csinálni egy 125ös gépről....aki tud valamit eről a témáról annak megköszönném a választ....üdv!
hát nem akarok hamis reményeket ébreszteni haverodban de egyik ismerősöm (aprilia af1) megúszta "olcsón". 50es papírok+smkp biztosítás.motoros rendőrökbe futott.nem kamuzott, elmondta mi a helyzet (motoros zsaruk lévén ugyis 3 sec alatt levágták volna h nem 50-es a paripa) talán ezért is úszta meg 30k+5 hónap eltiltás A-kat.tól
Ha csak ezek vannak meg nem is lehet.
hali havernak van egy 125 cm3 gyorsaságija aztán leakarta papiroztaatni azt elküldték a picsába nem foglalkoznak vele. Adásvételi meg garancia lapja van meg amin felvan tüntetve a motoszám, alvázszám meg egyébb adatok aztán egyik motorszerviz azt mondta ezt nem lehet lepapiroztatni semmikép a másik szerviz meg aztmondta hogy eredetiségvizsga kell elörször aztán a többi hajcihö de faszom tudja össze vissza magyaráz mindegyik
ja faszom.. má én is 100 fölött járok jócskán
ja, most spórolsz 100-200-at, az első bírságnál becsengeted a felét, megéri?
most miért bántod? Ha megvannak a papírjai, azaz pl. a vásárlási számla akkor befizeted a regadót, majd műszaki, forgalmi, stb. kb 150.000 plusz költség és megy.
2.
Ezt most komolyan mondtad, vagy hülyéskedsz?
Veteránként sem lehet. Sehogy. Papír nélkül semmit sehogy. Bátyám és apám már nem keveset szopott, pedig volt minden papírjuk. Végül is nagy nehezen lett egy OT-s pancsink.
és a veterán motorokkal mi a helyzet? Ha típustiszta OT-s ként se lehet forgalomba állítani?