én aztán cseppet sem vagyok ellene...sőt alig várnám,hogy B jogsival lehessen 125cm3-s motort vezetni...csak a kw korlátozás ne lenne benne mert én szívesebben hajtanám az NSR-m mint egy kiwit,az pedig nem 11kw-t...
Nem is arrol volt szó hogy jó motort mutassak hanem hogy gyárilag 125ccm és 10kwot meg nem haladó legyen... egyébként van egy kis robogóm(matrix) motorilag nincs baja teljes gázon közlekedve sem igaz még "fiatal" 2007es. De az exceed bár az 200as volt de az is elment 3l üzemanyaggal és motorilag nem volt baja kb 100-110 volt a végsebessége... igaz a műanyag repedt,csörgött,zörgött de a motorja ment,és az terepen volt is használva( barátomé volt) munkába járni nyáron nem tökéletes?
Igaz ezt az egészet csak azért írom mert nem értem meg azt aki az ellen van hogy 125ös B jogsival rendszámosan hivatalosan mehessen.
na az egyik márka amiből nem kérek az a kiwi...ahogy mondani szokás olcsó húsnak híg a leve,de ez az én véleményem...biztos van pár ember akinek tetszik és fél gázzal évekig el is megy...de arra jó a bicikli is
egy kis adalék
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/osszehasonlito_teszt_honda_
CBF125_Keeway_Speed_125_Yamaha_YBR125
a 4 ütemű is 125ös nem csak 2 ütem van a világon, de most is járnak/járunk ugyanúgy a 2üteművel is ezt nem értitek meg. csak ha lenne értelme levizsgáztatni akkor nem lenne gondja belőle sok 18-20évesnek akik valószínűleg motoroztak már, és még bevétel is az államnak.
Olyan kérdésem lenne, hogy sokan mondák nekem, hogy 2011-től rendszámot kap minden kismotor. Én 5 éve hallom ezt lassan, de az utóbbi 2 hétben annyian mondták nekem et, mint az 5 év alatt összesen. Most ez igaz?
Aprilia rx 50- re gondoltam, és már ki is néztem egyet.
Megvan a jogsim de csak személyautóra, ezért akarok 50- est, de gondolkodtam a 80- yamaha- dt-n , és 80- as honda mtx- n is.
Azért kicsit félek a rendőröktől, mert egy ilyen endúró, nem úgy néz ki mint egy segédmotor, még akkor is, ha valóban 50 ccm- es.
Csak azt nem tudom? Vagyis ha megveszem az apriliát, az gyárilag 50- es, (pedig hatalmas nagy a váza egy simsonhoz képest) és ha azt átalakítom 80- ra, udom, hogy nem lenne szabad, de menyi az esélye annak, hogy így meg bukhatok vele?
Vegyél egy 50-es endurót, majd a tuningra szánt pénzből tedd le a jogsit és következő motoroddal már nem kell félned végezheti a munkáját a rendőr is és nem kell berossantanod.
Arra ügyelj, hogy a kipufogónak a legvége ne legyen vastagabb 16 mm-nél. De akkor hol megy ki a gáz? A kipufogó alsó-belső oldalára fúrt 4-6 db 8mm-es furaton. Ott nem látszik.
Az egész úgy kezdődött, hogy nagyon tetszenek az endúró motorok, és arra gondoltam, veszek egyet. Van egy régi simsonom és nagyon szeretem, csak esztétikailag már elég régi, ahogy látom az utcán a sok csilli- villi robogót, és endúrót.Kicsit félek a rendőröktől, mert egy 50- es, illetve egy 80- as endúrónak 21- 18- as a kereke, és a váza is elég nagy, egy simsonhoz képest. Azt tudom, nem a váz a lényeg, de mégis, mi van ha ránézésre buziskodik a rendőr? Ha váltig állítja, hogy ez nem 50- es, feljelent és jönnek a következmények?
Sziasztok, és köszönöm a sok információt!
Azt találtam ki, hogy veszek egy aprilia rx- 50 est, és felteszek rá egy 80- as hengert. Azért gondoltam az apriliára, mert az gyárilag 50- es.
Ja! Azért vadockodni nem nagyon lehet vele, de nem is érdekel.
Mégis nem simson, legalábbis külsőleg.
Szerintetek így mennyire lehet vele megbukni?
Igaz ezt az egészet csak azért írom mert nem értem meg azt aki az ellen van hogy 125ös B jogsival rendszámosan hivatalosan mehessen.
egy kis adalék
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/osszehasonlito_teszt_honda_
CBF125_Keeway_Speed_125_Yamaha_YBR125
a 4 ütemű is 125ös nem csak 2 ütem van a világon, de most is járnak/járunk ugyanúgy a 2üteművel is ezt nem értitek meg. csak ha lenne értelme levizsgáztatni akkor nem lenne gondja belőle sok 18-20évesnek akik valószínűleg motoroztak már, és még bevétel is az államnak.
Én úgy tudom, hogy megbukott a mutatvány.. nem éri meg rendszámoztatni , ezt olvastam vmi cikkben
Olyan kérdésem lenne, hogy sokan mondák nekem, hogy 2011-től rendszámot kap minden kismotor. Én 5 éve hallom ezt lassan, de az utóbbi 2 hétben annyian mondták nekem et, mint az 5 év alatt összesen. Most ez igaz?
Igen a fertőzés, mindig visz magával.
Meg veszem az aprilia rx- 50 est, és marad eredeti 50ccm, befizetem a kötelezőt, és felveszek egy bukót.
A rendőr meg felejtsen el!
.
Aprilia rx 50- re gondoltam, és már ki is néztem egyet.
Megvan a jogsim de csak személyautóra, ezért akarok 50- est, de gondolkodtam a 80- yamaha- dt-n , és 80- as honda mtx- n is.
Azért kicsit félek a rendőröktől, mert egy ilyen endúró, nem úgy néz ki mint egy segédmotor, még akkor is, ha valóban 50 ccm- es.
Csak azt nem tudom? Vagyis ha megveszem az apriliát, az gyárilag 50- es, (pedig hatalmas nagy a váza egy simsonhoz képest) és ha azt átalakítom 80- ra, udom, hogy nem lenne szabad, de menyi az esélye annak, hogy így meg bukhatok vele?
Azt találtam ki, hogy veszek egy aprilia rx- 50 est, és felteszek rá egy 80- as hengert. Azért gondoltam az apriliára, mert az gyárilag 50- es.
Ja! Azért vadockodni nem nagyon lehet vele, de nem is érdekel.
Mégis nem simson, legalábbis külsőleg.
Szerintetek így mennyire lehet vele megbukni?