Szerintem jól megzsanettoznak, aztán egy vastag füzetbe elkezdik összeírni azokat a tételeket amiket elkövettél....tudnak ajánlani esetleg nagy összegű személyi kölcsönt, hogy ki tudd fizetni a büntetést, ügyvédre is lehet adnak ajánlatot.....aztán orvossal is megnézetnek, hogy hogyan lehetsz ekkora barom, hogy ilyet csinálsz mikor van jogosítványod és motorozhatnál legális módon.
Olyankor mi a helyzet ha mondjuk elkapnak egy rendszámos papíros motorral amire azt hazudom, hogy 50-es. Mert nincs rajta a rendszám meg a műszaki is lejárt de jogsim van rá és beküldenek kpm-re? Akkor mi várható?
és amikor bemésza biztositóba megkötnia biztosítst az adataidhoz nem csatolhatnak 1 kis "rendszámot" amit felkel tüntetnia motor hátulján, és lenne forgalmihoz hasonló kísérőlapja amin 1 alvázszám 1 max tempó és köb lenne feltüntetve. És nemkelene regisztrációs adót fizetni !
"....hanem elég nagy para az hogyha engem ütnek el akkor is én vagyok a hibás...." Mindenképp a motoros a hibás. Mert motoros, és mindenki tudja hogy bizony-bizony száguldozott és egykerekezett....
Kicsit enyhébb, nem kell felelni magánokirat hamisítás, biztosítási csalás és még sok egyéb amit a rendszám nélkülinél az ember nyakába varrhatnak, Pohit vagy Beart kérdezd a (kategóriára érvényes) vezetői engedély nélküli vezetéssel kapcsolatos dolgokról de úgy tudom, 150000Ft-ig terjedő pénzbírság alapból de még elzárás is lehet belőle.
Viszont egyetértek, hogy nem éri meg rendszám nélküli "nagy"vassal mászkálni ha még szűz és csillagos a hátsótok... A 125/50-re kamuból megkötött kötelező is csak addig és valamit amíg nincs rá szükség mert akkor kiborul a bili egyből.
"elég nagy para az hogyha engem ütnek el akkor is én vagyok a hibás. mindenki döntse el magában hogy kinek melyik éri meg jobban, főleg anyagilag"
Bizony.És az igazi cumi az,ha pl. beleszállsz egy 20-30millás verdába és csinálsz benne pár milliós kárt.Viszont a biztosító azt mondja,hogy ő nem fizet mivel kamu 50-es a géped és te meg járkálhatsz a bíróságra plusz fizetheted évekig az okozott kárt.
a használt segédmotorokon soha a büdös életbe nem lesz rendszám..
maximum az új robogókra tudnák rátenni, azokra amiket akkor hoznak ki a szalonból.... nem akarom senki alá tenni a lovat, 4évig motoroztam 50/70/80 segédmotorokkal (derbiGPR,rs). most májusba vettem egy rs 125öt rendszám nélkül... nem volt jogsim meg eleve rendszám se a motoron. Nyáron megcsináltam a Akorlátozott jogsit, /100ezer durván bukás nélkül/ majd tavasszal jön rá a rendszám a motorra. /rohadék regdíj+sok szar miatt ez is lesz egy 100ezer ft/
Na lényeg ami lényeg nem azért teszek rá rendszámot mer feltűnő lenne a motor nélküle bár nem egy kis darab, hanem elég nagy para az hogyha engem ütnek el akkor is én vagyok a hibás. mindenki döntse el magában hogy kinek melyik éri meg jobban, főleg anyagilag...
kérem senki nem írja azt ide hogy 18-19éves kis taknyos kölyök vagyok mivel ebbe van némi igazság, de leginkább anyagi okok miatt járok így a motorra.
jah és kb akkor lesz rendszám segédmotoron, amikor eltörik a regdíjat az összes többi járműről, azaz soha..... (bár megjegyzem örülnék neki ha nem lenne tavaszra mer konkrétan 40ezer ft-ot spórolnék meg)
Hali!Aki 125/50 be nyomja mesélje már el nekem mit csinál jövőre ha jön a rendszám?nagyon érdekelne hogy lehetne megjátszani,nem tudom meg lehet e oldani valahogy mint eddig...előre is kösz
nem ez a hozzászólás lesz az ami meggyőz akárkit is hogy nyugodtan mehet 125tel úgyse lesz semmi. Van itt jópár hsz. ami arról győz meg mindenkit hogy kurvára meg lehet szívni, és inkább 50cc vagy jogsi.
A Mátrába TANULNI jártam/járok fel, inkább mint csapatni, azért elég nagy a különbség.
Csak mert nyilvános fórumra beírod hogy 17-től 21 évesig csapattál jópár 125-ös motorral Mátrában amit össz két rendőr állított meg majd ezek is simán benyelik hogy 50-es akkor a sok kiscsávónak csak az jön le hogy jé be lehet nyeletni csapassuk mi is így.
Hiába írod utána hogy ez nem jó csak az eleje ragad meg a borsónyi agyukban.
hát ha neked ez jött le abból amit írtam akkor gratulálok...
nem nyeli be a rendőrbácsi...hidd el be voltam szarva a motoron amikor megláttam a jelzőmellényt és mindig figyeltem a tükröket hátrafelé, meg nem állatkodtam sehol, úgyhogy nem ez a tévhit van a fejemben hogy úgyis benyeli a rendőrbácsi. le is írtam hogy HA ÉRT HOZZÁ ÉS NINCS JÓKEDVÉBE AKKOR MEGSZIVATHAT...
Épp ezért lett megcsinálva a jogsi, hogy nyugodtan, legálisan lehessen motorozni és ne származzon belőle baj. El sem hiszed mennyire vágytam már a rendszámra
A 3 idény alatt összesen 2x állítottak meg a rendőrök. Amikor megvettem a futurát rá 1,5 percre a következő utcában:) A rendőr jött hogy NO HÁNY CCM? Mondom hogy 50....ááááhhh ez minimum 70! Mondom: olyan is van? Nézegette a blokkot, nem látott semmit, elment, de a 200-as órát nem vette észre
Másik RS-el a Mátrában... biztos hogy 50es a motor? mondom jah annyi mert így megy úgy megy stbb... elkért minden papírt...rendben van de szerinte ez inkább 80as mint 50es...de aztmondta: csak óvatosan tovább!
Volt az RS-en 160/60-as Bridgestone:) de km-óra nem:)
Nos hát ennyi volt a rizikó az egészben, örülök hogy nem végződött rosszul, most már kezemben az A korlátlan, és megszabadultam a 25/50-esektől. Örülök, hogy megcsinálhattam a jogsit, és összejön egy FZR is.
Az összes motorral a Hatvan-Hort-Gyöngyös-Mátrafüred-M.háza-Parádsasvár útvonalakon jártam szinte mindig. Ha rendőrt jeleztek, kikerültem, amúgy lakott területen normálisan, kinnt 90-110 volt mindig.
Még mindig igaz az, hogy el lehet motorozgatni 25ösökkel rdsz. nélkül, ha nincs lóbetűkkel ráírva hogy 1 2 5 c c...ha normálisan közlekedsz, kis 50es logó, vékony kerekek, km-óra kiiktatás, vagy megoldani valahogy, akkor nagy az esély hogy nem lesz semmi, DE ha baleset kerekedik(soha ne legyen) akkor bizony baj van...amit itt már sokan leírtak. És ha a rendőr ért hozzá és buzi, akkor simán bukó. Neaggyisten KPM ellenőrzés...
A fenéket! Az még a nyáron volt. Az Omegán nem láttam a kínai "motort" de nem hiszem hogy sokat vesztettem, volt fontosabb feladatom, jól érezni magam . Látom Te is hatvani vagy. Jól nyomod a zagyván át
Nem történt meg csak érdekel.
Szerintetek mit kapnák azért ha elkapnának nagymotorral, nem olyannal ami 50-ként van hanem rendes papírossal, de nekem csak B-s jogsim van?
Viszont egyetértek, hogy nem éri meg rendszám nélküli "nagy"vassal mászkálni ha még szűz és csillagos a hátsótok... A 125/50-re kamuból megkötött kötelező is csak addig és valamit amíg nincs rá szükség mert akkor kiborul a bili egyből.
Bizony.És az igazi cumi az,ha pl. beleszállsz egy 20-30millás verdába és csinálsz benne pár milliós kárt.Viszont a biztosító azt mondja,hogy ő nem fizet mivel kamu 50-es a géped és te meg járkálhatsz a bíróságra plusz fizetheted évekig az okozott kárt.
maximum az új robogókra tudnák rátenni, azokra amiket akkor hoznak ki a szalonból.... nem akarom senki alá tenni a lovat, 4évig motoroztam 50/70/80 segédmotorokkal (derbiGPR,rs). most májusba vettem egy rs 125öt rendszám nélkül... nem volt jogsim meg eleve rendszám se a motoron. Nyáron megcsináltam a Akorlátozott jogsit, /100ezer durván bukás nélkül/ majd tavasszal jön rá a rendszám a motorra. /rohadék regdíj+sok szar miatt ez is lesz egy 100ezer ft/
Na lényeg ami lényeg nem azért teszek rá rendszámot mer feltűnő lenne a motor nélküle bár nem egy kis darab, hanem elég nagy para az hogyha engem ütnek el akkor is én vagyok a hibás. mindenki döntse el magában hogy kinek melyik éri meg jobban, főleg anyagilag...
kérem senki nem írja azt ide hogy 18-19éves kis taknyos kölyök vagyok mivel ebbe van némi igazság, de leginkább anyagi okok miatt járok így a motorra.
jah és kb akkor lesz rendszám segédmotoron, amikor eltörik a regdíjat az összes többi járműről, azaz soha..... (bár megjegyzem örülnék neki ha nem lenne tavaszra mer konkrétan 40ezer ft-ot spórolnék meg)
A Mátrába TANULNI jártam/járok fel, inkább mint csapatni, azért elég nagy a különbség.
Hiába írod utána hogy ez nem jó csak az eleje ragad meg a borsónyi agyukban.
nem nyeli be a rendőrbácsi...hidd el be voltam szarva a motoron amikor megláttam a jelzőmellényt és mindig figyeltem a tükröket hátrafelé, meg nem állatkodtam sehol, úgyhogy nem ez a tévhit van a fejemben hogy úgyis benyeli a rendőrbácsi. le is írtam hogy HA ÉRT HOZZÁ ÉS NINCS JÓKEDVÉBE AKKOR MEGSZIVATHAT...
Épp ezért lett megcsinálva a jogsi, hogy nyugodtan, legálisan lehessen motorozni és ne származzon belőle baj. El sem hiszed mennyire vágytam már a rendszámra
Megy ez a nélkül is.És a rendőrbácsi benyeli bármit mondasz.
Mehetett volna az ára az FZR-be.
Ha már itt tartok elmesélem a történetem:
21 vagyok és 17 éves koromtól 125/50-eztem egészen idáig.
Aprilia Pegaso 125
AF1 Futura 125
AF1 Replica 125
Aprilia RS 125 '96
A 3 idény alatt összesen 2x állítottak meg a rendőrök. Amikor megvettem a futurát rá 1,5 percre a következő utcában:) A rendőr jött hogy NO HÁNY CCM? Mondom hogy 50....ááááhhh ez minimum 70! Mondom: olyan is van? Nézegette a blokkot, nem látott semmit, elment, de a 200-as órát nem vette észre
Másik RS-el a Mátrában... biztos hogy 50es a motor? mondom jah annyi mert így megy úgy megy stbb... elkért minden papírt...rendben van de szerinte ez inkább 80as mint 50es...de aztmondta: csak óvatosan tovább!
Volt az RS-en 160/60-as Bridgestone:) de km-óra nem:)
Nos hát ennyi volt a rizikó az egészben, örülök hogy nem végződött rosszul, most már kezemben az A korlátlan, és megszabadultam a 25/50-esektől. Örülök, hogy megcsinálhattam a jogsit, és összejön egy FZR is.
Az összes motorral a Hatvan-Hort-Gyöngyös-Mátrafüred-M.háza-Parádsasvár útvonalakon jártam szinte mindig. Ha rendőrt jeleztek, kikerültem, amúgy lakott területen normálisan, kinnt 90-110 volt mindig.
Még mindig igaz az, hogy el lehet motorozgatni 25ösökkel rdsz. nélkül, ha nincs lóbetűkkel ráírva hogy 1 2 5 c c...ha normálisan közlekedsz, kis 50es logó, vékony kerekek, km-óra kiiktatás, vagy megoldani valahogy, akkor nagy az esély hogy nem lesz semmi, DE ha baleset kerekedik(soha ne legyen) akkor bizony baj van...amit itt már sokan leírtak. És ha a rendőr ért hozzá és buzi, akkor simán bukó. Neaggyisten KPM ellenőrzés...
Ezeket belekalkulálva csak óvatosan...
Mindenkinek széles utat!