Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért is adom el az srt mert injectoros a motorcserét meg nem ráköltéssel gondoltam.
15 évesen bőven elég az 50-es szekér. Injektoros lesz bajod. Ha behozzák a B-s jogsival 125-töt, (amit nem hiszek) akkor jogsi nélkül léphetsz, bár nem mitora és nsr-re, de egy 125 4t beleférhet, ami nem rossz 16-17-18 évesen. Én lecummantottam volna magam érte ilyen idősen.
Köszi a válaszokat, a kommentekből meg az előző írásokból azt a következtetést vontam le, hogy nekem egy 50es váltós motor elég lesz egyenlőre, mert a robogót le szeretném cserélni. Az egyik ok amiért ez meg fordult a fejemben (a 125-re váltás), mert injectoros és nem szeretnék valami hibát amire költhetek egy halom pénzt, a másik meg a váltós érzés mégiscsak jobb.
Szia(sztok)Tudod ez ember/hely és szitu függő ..de általánosságban cumi van belőle
(De addig jár a korsó a kútra,fiatalság bolondság......)
Amúgy az ellenzők többsége nem okoskodásból mondja hogy ne...
De ha vissza olvasol van aki azt mondja amit te szeretnél hallani
Visszaolvastam. Igen, van igazság abban amit sokan írnak, de meghallgatnék egy olyan ember véleményét is, aki ilyen motort vezet.
Szerintem te hülyébb vagy.
Olvass vissza 1-2 oldalt nem többet és megkapod a választ.
Aztán ha a rendőrök bemérnek 80-al miből fizeted ki ? Jön még hozzá egy csomó cullang, ráadásul a rendőr ott helyben megZsanettez! Látom szeretnéd?!
Mivel 125/50 a topic címe ezért 125re gondoltam, meg szerintem még mindig jobb vagyok ,mint aki feltuningolja 70esre a robogóját és 100al megy a városban őrült módon...
R6.
Tuti úgy néz ki mint egy TZR50-es.
Vagy egy CBR954-es.
Ammeg mint az NSR50 pepitában.








600 méterről,ködben,éjszaka.
A Gyakorlatodhoz, meg az eszedhez még az 50-es is nagy!
Üdv! Van egy sr50-em és nagyobbra szeretnék váltani, de jogsit nem szeretnék rakni. Mit gondoltok róla megéri, nem? Olvastam a topik elejét meg beszéltem már pár emberrel erről a támáról de mindenki mást mond :rögtön lebukok, sima ügy.... Valami gyorsaságiba gondolkozok (mito,af1) ugye ezek azért feltűnőbbek mint a dt-k pl. vagy az endurok. De vannak olyanok mint amik totál hasonlítanak az 50es testvérükre. Szóval szerintetek legyen nagyob ne legyen és hogy milyen típust éri meg ilyen módon venni?
Válaszokat előre is kösz!
Ne tedd. Gilera KK egy régi sportmotor alkatrész ohne, 50-es papír.. felejtős. Inkább add el a ditechet és vegyél amilyet szeretnél. Szart, szarért... Addig örültök mind ketten még nem tudjátok mit vettetek...
Ugyanis akivel cserélem már ő is 50 esként használta szóval nincsenek meg a papírjai.
Sziasztok! A Ditechemet eltudnám most cserélni egy 125-ös Gilera kk sportmotorra. Szerintetek bele menjek a cserébe? Még annyi,hogy van a1 re papírom,de 50 es papírral akarja adni a mocit és én is jobban örülnék egy sima adásvételinek! Nem olyan nagy motor ránézésre sem, egy szezont eltudok járkálni vele 50 es papírral?
Szia és köszönöm az infót!
Üdv nimrod79!

Természetesen Te vagy a felelős érte, de ha ennyire rágódsz ezen akkor vegyél tényleg 50 ccm-s motort.
Sziasztok!
Már beszéltünk arról, hogy 80- as motort, 50- es ként használom.
Tudom, átbeszéltük ezt, azért valamire még kíváncsi vagyok? Beszéltünk arról is, ha véletlenül behívják a motorom bevizsgáltatni, hány köbcentis, akkor le is bukhatok. A kérdésem a következő? Motor vásárlás előtt vagyok, és kicsit félek ettől az egésztől. Veszek egy gyári 50- es motort, a márkája most lényegtelen. Megveszem egy sráctól adásvételivel, aki egy másik sráctól vette, és így közlekedek vele az úton. Jön a rendőr, kéri az iratokat, minden rendben, csak nem hiszi el, hogy a motor amit vettem, 50- köbcentis. Feljelent és behívnak átvizsgálásra, megnézik és kiderül, a motoron nagyobb henger van. Nem 50- es, hanem 70- es, esetleg- 80- as. Mikor vettem a motort, akkor azt mondta nekem a srác, hogy 50- es. Azt szeretném tudni, hogy jogilag ilyenkor ki a felelős? Gondolom én, mert enyém a motor?
Vagy ez nem így működik, és nem ilyen egyszerű?

Köszönöm!
Üdv.Átpakolod nagyábol a te motorodról az alkatrészeket a papiros vázra,és úgy vizsgáltatod be.......
nem megy át, és a vázhegesztés azonnal bukik, bűncselekmény, egyedi azonosító jel meghamisítása.
Igaz, hogy nekem a pótféklámpát ami esztétikus volt, működött majdnem leszedették vizsgán, de hátha neked nem kötnek bele semmibe. Kár szopni szerintem. Eladni a picsába. Basztatod átíratod, és nem lesz jó. Ér ennyit?
A számok stimmeljenek...ha az megvan szerintem annyira nagy bajod nemigazán lehet. Igazából meg RXesítetted a tuareget. ÉS? "Optikai tuningnak" nincs határa:)
üdv, 1 kis segitségre lenne szükségem hogy mire figyeljek....
Szal van 1 Aprilia rx 125-ös motorom, papirok nélkül vettem.
Leszerettem volna papiroztatni de kiderült h nemlehet, elkezdtem papiros vázakat keresni de nemtaláltam eladót. Végül mégiscsak találtam 1 Aprillia tuareg rally 125 vázat pairos meg minden blokfelet is adta hozzá a motorszám miatt..... Ennek a két motornak ugyanolyan a blokkja és a vázukban is csak kis eltérés van. Úgy döntöttünk h apám áthegeszti a papiros váz nyakát a mostani vázba mert ezen több az erúsítés meg a másik kicsit elvan csavarodva ( Megtudja jól csinálni mert minősített hegesztő )
Szal szerintetek ebből lehet valami gond hogy átlessz hegesztve szerintem nemlessz feltünő.... inkább attól félek hogy lessz 1 tuaregem rx külalakkal és ettőlmég átmegy az eredetiségvizsgán?
És ott mit néznek a mocin? ilyen müszaki dolgokat is mintpl a gumi, indexek ?
Előre is köszi a válaszokat!
szinte az összes 4t 125 ilyen
Most vettem egy suzuki dr 125-töt. 9kw. (adatlap). Fogyaszt 3 litert városban full jó 75-tel simán lehet menni erőlködés nélkül.