Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell az irónia....
Nálatok, de vannak sűrűbben lakott települések is.
90-ben apám kb 1 havi fizetése elég volt az A&B-re
most vizsgázott haver neki 110 volt az A
ha a legalja fizetésem veszem alapul akkor most 2 havi bér az A&B
ez tényleg több mint 20 éve volt, de azért 10-15 pénzt 1 este simán el lehet tapsolni úgy hogy lábon megy az ember haza
szóval...........
Az a szép,hogy 50feletti asztalossal dolgoztam,beszélgettünk a jogsikról, Ő esküszöm azt se tudta mi milyen kategóriát jelent,elkértem a jogsiját D ig megvolt neki minden! 80as évek elején szerezte meg nagy A,B,C,D ösz visz 3000 ft ba volt benne(persze akkoriban ez az összeg többet ért,4000körül volt a minimálbér)! Most meg A 130,B szintén,C 170 ,D re most 240et mondtak itt(tavasszal le is rakom)!
Baszod dugni is lehet gumi nélkül csak lehet összeszedsz egy jó kis gyerektartást vagy valami rusnya betegséget és lerohad a farkad.
Pont ugyanez a helyzet a kategóriára érvényes jogsi nélküli vezetéssel is.
Ráülsz oszt mész.
Ha elkap a yard az a jobbik eset ha valami halálest is benne van a pakliban akkor sitkón tágítják a segged a kancigányok.
Ennyire eccerű kár ragozni.Döntsd el mi neked a jó én nem megyek látogatni az biztos.
kb így voltam én is
mondjuk nekem a motorjogsi megvolt (már vagy 20 éve)
aztán rájöttem, hogy megéri a rendszám, túrázunk erdélyben
hegyek-völgyek többet érnek mint az a párezer plusz kiadás
de akár itthon is bárhová el tudok menni stb stb
olcsó cagiva is csak azért lett lecserélve mert egész nap már kényelmetlen volt a vibrálása
de pl egy rendszámos dr350 nem vad árban van és egész jól megy........
annak a kötelezője lehet kb 3 ezer
Ebből a 250ből elég sok birságot kilehet fizetni! Ezt a fórumot nagyrészt riogatásnak vélem,ebben az "ügyben" tapasztalattal nem rendelkező emberkék riogatnak,hogy ez meg az fog történni! Valóbban bűncselekmény elég baj,hogy ilyennel kell ilyen szinten foglalkozni és nem olyanokkal amik ettől jóval súlyosabbak! Ha vki szétnéz még itt képgalériákba is volt hogy 80-125 ös enduroval,gyorsaságival szenvedett balesetet és nem volt belőle problémája...Nem akarom magam ismételni,de én rákérdeztem rendőr ismerősöktől/körzetisektől nem hallottak ilyenről! Mindemellett tényleg törvényellenes,büntetendő,de tuti több ezrekben,tízezrekben mérhető azon személyek száma aki így használja a motorját és sztem elenyésző azoknak a száma,akik ráfáztak...
Én megyek évi 5-6000km et,ebből nagyrészt terep...régen volt,hogy mentünk vagy 10en,mostanra eléggé elfogytak az itteni endurosok! Maradt egy sx 450,xr 4 bár elég sokat áll mostanság,vezérműtengellyel van vmi(gyerek se tudja h mi),többi nagyrészt 25ös,uh én spec nem is nagyon akarok nagyobbat,meg meg se érné eladni! Azért rizikózok én börtöntöltelék,felelőtlen állat így...ha letenném jogsit +130,meg esetleg másik 25ös rendszámos amik már azért 300 k körül vannak,akk is jóesetben + 250be lenne...
a háztetőre simán felment
ilyen ybr125 meg a postáscsopper és társaira írtam hogy szarul megy
vagy pl asszony jog-a simán megy 60at, 125ös piaggio meg szűk 90véggel van
és direkt körbenéztem, lehet találni rendszámos 125öst reális áron
Ezt nem én gondolom így, ez törvény. Én csak leírtam és talán jól értelmezem...
Akk már az eléggé le volt áttételezve nem?
Ahogy gondolod...
meg lehet szokni
cagiván egy ideig nem volt km óra, de a csuklóm simán tudta hol van az 50 meg a 90
szerintem még 10% sem csalt
mondjuk nem is volt neki nehéz mert a fullgáz az 100 volt
Nem kötekedés, az nem ilyen....ha tudnád.
Megbírságolták őket, így jártak.
Azért nem ugyanaz egy sebességtúllépés és egy előre megfontolt szándékkal elkövetett rendszám és vizsga nélküli motorkerékpárral közlekedni, netán egyedi azonosító jeleket meghamisítani, okiratot hamisítani....stb.
Szóval a lényeg és maradjunk sztem ennyiben! Ahogy írjátok, ha bibi van akk tényleg vállalja mindenki a felelősséget! Részemről én nem félek,lehet rosszul teszem,de többnyire terepen megyek,úton alig alig 1-2km et...Ha lesz vmi galibám belőle(2éve nem volt) akk igérem megírom!
Lehet kötekedni,lehet keveset is mondtam...a lényeg változatlan azért hoztam fel,hogy ez ugyan olyan felelőtlenség...nemde? U.I.: nemrégiben itt állt egy trafi:) 10ből 8 nak szép bírsága keletkezett...ez sem kifizetődendő...
írtam hogy átlagmotor
egy kihegyezett versenygéppel (pl cross) úgysem közlekedsz olyan helyen ahol van yard
crosspályén meg akármelyik rutinosabb 15 éves simán beszopat egy 125össel
Van sebességmérőd vagy csak a motor hangjából tudod a sebességet?
Sajnos felénk egyre több az ilyen donorjelölt,nemigen járnak itt 150alatt(lehet azért mert egy egyenes útszakasz mellett lakom)!
Én 2 éve sokat motoroztam egy xr4, rm25 társaságában(bár nem 1 kat) de mégis 125ös ami szarul megy...és elég vígan fölényeskedett terepen! Már csak saját kis motoromból kiindulva is ami gyári 7.7 es 100as sprintet és 130as véget tud...
Az miért felelőtlenség, hogy egy jármű képes 200+ vagy 300-at menni?
A motor nem megy egyedül. Azt vezeti valaki, tehát nem a motor a probléma és nem a motor a felelőtlenség!
Fejben dől el minden.
Aki pedig olyat vesz, hidd el nem mindenki azért, hogy száguldozzon vele....és nem is száguldozik.
A donorok kivételek, de nem lehet mit tenni ellenük.
Hát...ini kicsit elfoglult vagy az xr eddel és nem roszból mondom! 250ccm alatt berregő...egy 250 rmx,kdx,exc hez mérten xr ed hulla gyenge! Sőt nem tudom 125 ből milyen motorokat próbáltál a dt n kívül,ami kategóriájában igen gyenge!
gondolom ez azért van mert itt csak igen/nem válasz lehet
talán, majdnem és társai nincsenek

belegondolva semmi értelme a 125ccm-nek, szarul megy és még baszogtatnak is érte
250ccm alatt az átlag motor csak berregő
Azt sem szabad nemde? Mint ahogy ezt sem!
Egyébként már jutottak "düllőre" többen itt, akik nem szabályos kérdést tettek fel.
Akinek volt esze és megértette, hogy mit veszíthet, az elment levizsgázott vagy rendszámos motort vett ...stb.
Voltak ilyenek, de ők felnőttek és nem csak életkor szerint, hanem fejben is! Felfogták miről van szó és meg is köszönték, hogy lebeszélte itt pár ember a hülyeségről.