Hali. Lenne egy kérdésem. Vettem egy 124 mocit, de csak az adás vételi van meg, kintről behozott megvan az eredeti adás vételi is, de semmi más! Így lelehetne-e rendszámoztatni a mocit?
sziasztok most jöne 1 yamaha tzr 125-r
csak aza gond vele lene 2 is váalsztásba
azegyiknek ki van vonva a forgalombol véglegesen de nem a törvény hanem a gazdája vonata ki 60ezer lene e viszahozása
a másiknak pedig külföldi papiros!
mit kéne csinálni?
vagy a 50-es vként járok vele mit kéne csinálni hogy ne legyen ez gyanus a rendöröknek?
előre is köszi az ötleteket!
vagy ragaszak rá a hengere fémragasztóvel hogy 49 ccm?
A forgalmit kell adnia...abban van a műszaki...meg egy rendszám is jár hozzá. A motorszám változást meg úgy lehet megoldani hogy az új motorblokkról kellenek papírok...ami neked nincs gondolom. Tehát blokkfelet cserélj mindenképpen.
és az átíratás meg az ilyenek mennyibe kerülnének? a váázon 201108-ig van müszaki milyen papirokat kell adnia hozzá? forgalmi és müszaki?
ha a motorszám változna az nagy baj?
üdv, bocsi h ide írok! van 1 125ccm-es aprilia rx mocim papírok nélkül (50-esként használt) és most találtam 1 aprilia tuareg ralli 125 papiros vázat ugyan az a váz nagyon kicsi eltérés..szal ha én azt a vázat beleraknám az rx 125-ömbe akkor lényegébe rendbelennének a papírjai a vázon 2011 12-éig van műszaki.ja és blokfelet is cserélnék a motorszám miatt....szal majd műszakin nem kötözködnének ezért?
olyan lenne lényegébe mintha a tuareg rally-n más idomok lennének
várom a válaszokat!
a cseréket a motorban papíron tudja igazolni, kezdő motoros vagyok ebben igazad van,minthogy egy komolyabb motort most veszek. 180at megy a motor, mert ki lett próbálva. ami hiányzik az csak a power motor és elektronika még a bowdenek is megvannak, csak ki vannak támasztva
a) Ne vedd meg a motort, mert az a szelep a lelke az egésznek és elég körülményes/drága az újbóli üzembe helyezése. Nem lehet tudni azt sem, hogy ha bekötöd a motort, amit majd szintén használtan veszel, tehát eleve kockázatos, fogja-e működtetni az elektronika. A felsorolt cseréket, felújításokat lehetetlen szétszedés nélkül ellenőrizni, és nem sértő szándékkal mondom, de a kérdéseid alapján kezdő vagy, és mérget mernék rá venni, hogy az eladó ezt már tudja rólad... Szerintem nézzél másik motort, vagy gondolatban szorozd meg a vételárat másféllel, és ha így még mindig marad pénzed, csak akkor vedd meg, mert nem azonnal, de egy éven belül jó eséllyel előjön valami. Gondolj arra is, hogy ez már egy normális motor, ezért normális ruha kell hozzá az életben maradáshoz. A semmiből tetőtől talpig felöltözni durván 200e forintba kerül, inkább arra költsd a pénzt, mint bizonytalan hibák megszüntetésére. A motor állapotát, azaz a teljesítményt ilyen kis motornál viszonylag könnyű ellenőrizni, ki kell próbálni a végsebességet, ami itt 180 körül kell legyen, de ezt bízd egy tapasztalt cimborára, és egyébként is olyan emberrel menjél motorokat nézegetni, aki már látott motort.
hát ez igaz,..akkor meg lesz véve,..kezdő motornak azt mondják, hogy jó. akkor még keresek valahonnét azt az elektromos motort meg a hozzá tartozó elektronikát a power-szelephez,..nem tudsz esetleg eladót?
akkor vedd úgy hogy nagyon jó állapotban van, mert ki lett tisztítva, lánc cserélve lett, 2009-be volt henger ,dugó, sebességváltó cserélve, kuplung csere, fékbetétek még most nyáron. csak az a power hiányzik belőle. ha azt pótolnám, szerinted megérné?
hát én igazából Szlovákiából vagyok,de Komáromtól 24km-re lakom.
Most hétfőn megyek a motorért, mert most veszem meg. Szerinted megéri megvenni így power nélkül és aztán majd én tetetek bele?
szóval a 2 bovden a motorhoz van kötve a motor meg az elektronikához. szóval kell szereznem egy motort meg egy elektronikát és szerelőnél beszereltetnem? úgy már jó lesz a teljesítmény?
Lehessen B kategóriás jogsival 125 ccm-es motort vezetni, írd alá, ha támogatod....
csak aza gond vele lene 2 is váalsztásba
azegyiknek ki van vonva a forgalombol véglegesen de nem a törvény hanem a gazdája vonata ki 60ezer lene e viszahozása
a másiknak pedig külföldi papiros!
mit kéne csinálni?
vagy a 50-es vként járok vele mit kéne csinálni hogy ne legyen ez gyanus a rendöröknek?
előre is köszi az ötleteket!
vagy ragaszak rá a hengere fémragasztóvel hogy 49 ccm?
Arra a kis alu táblára mivel tudok irni, nyomtatni, festeni?
nekem nincs rajta hogy 124,82 ccm
49ccm hogy kerülhetne rá?
Köszönöm A Válaszokat
Áron alul Eladó! S.O.S
http://kepesmotor.hu/cagiva-mo...
ha a motorszám változna az nagy baj?
csak a vázhoz meglegyen minden papír, át tudd íratni...szal rendben legyenek a formaságok
olyan lenne lényegébe mintha a tuareg rally-n más idomok lennének
várom a válaszokat!
a) Ne vedd meg a motort, mert az a szelep a lelke az egésznek és elég körülményes/drága az újbóli üzembe helyezése. Nem lehet tudni azt sem, hogy ha bekötöd a motort, amit majd szintén használtan veszel, tehát eleve kockázatos, fogja-e működtetni az elektronika. A felsorolt cseréket, felújításokat lehetetlen szétszedés nélkül ellenőrizni, és nem sértő szándékkal mondom, de a kérdéseid alapján kezdő vagy, és mérget mernék rá venni, hogy az eladó ezt már tudja rólad... Szerintem nézzél másik motort, vagy gondolatban szorozd meg a vételárat másféllel, és ha így még mindig marad pénzed, csak akkor vedd meg, mert nem azonnal, de egy éven belül jó eséllyel előjön valami. Gondolj arra is, hogy ez már egy normális motor, ezért normális ruha kell hozzá az életben maradáshoz. A semmiből tetőtől talpig felöltözni durván 200e forintba kerül, inkább arra költsd a pénzt, mint bizonytalan hibák megszüntetésére. A motor állapotát, azaz a teljesítményt ilyen kis motornál viszonylag könnyű ellenőrizni, ki kell próbálni a végsebességet, ami itt 180 körül kell legyen, de ezt bízd egy tapasztalt cimborára, és egyébként is olyan emberrel menjél motorokat nézegetni, aki már látott motort.
b) Ez a téma nem ide tartozik, hanem ide.
Most hétfőn megyek a motorért, mert most veszem meg. Szerinted megéri megvenni így power nélkül és aztán majd én tetetek bele?