Helló!
Forgalomba tudod helyeztetni, de ahhoz sok pénz és sok illegalitás szükségeltetik. Vagy veszel hozzá külföldi papírokat és átütöd a vázszámot, vagy veszel hozzá magyar papírokat és úgy átütöd a vázszámot. De a legegyszerűbb talán egy törött papíros DT-t venni, azaz egy "donort".
Amúgy a múltkor láttam DT papírokat a képesmotoron, ha ügyes vagy még megcsípheted. De szerintem ez egy ilyen kategóriájú motornál felesleges és túl kockázatos. Ha lenne mondjuk egy 2008-as GSX-R-ed semmi papírral akkor azt mondom hogy megértelek de szerintem felesleges. A legegyszerűbb ha 125-ös papírokkal használod. Mert sokkal kevesebbet kapsz azért ha engedély nélkül és forgalmi nélkül vezetsz. Ha addig semmilyen összetűzésed nem volt a rendőrséggel és fiatal korú vagy akkor csak egy figyelmeztetéssel megúszod. De az 50-es adás-vételi az magánokirat hamisításnak számít és az bűncselekmény és letöltendőt is kaphatsz érte. Hidd el ez tapasztalat. Végszóként, lehet hogy egy-két rendőr benyeli hogy 50-es és akkor megúszod de ha egy elküld kpm-re akkor cumi vagy esetlegesen egy balesetnél is cumi. Ha nincs hamis adás-vételid róla tehát szerepel rajta az eredeti köbcenti akkor sokkal egyszerűbben megúszod. És az nem bűncselekmény csak szabálysértés ami lényeges különbség. Tapasztalat, ne kövesd a példám. :)
Sok sikert és kitartást! Légy türelmes.
Hello mindenkinek,lenne egy kérdésem hátha valaki jártas a témában most vettem egy DT125-öst svájci import semmi papírral,és hogy valami úton módon lelehetne e rendszámoztatni vagy valahogy papírokat szerezni hozzá?:O
hát igen ezt is tudom mondjuk az is igaz hogy a rendörök töbsége mármint a közlekedésieknél nem igazán basztatja magát azzal hogy kiszedi a 70-80-as épeket mert mint tudjuk 1 50-es henger rá és máris megént 50 és utánna úgy is viszarakják a nagyobbat mert én úgy tudom hogy mikor berendelik akkor kapnak 30-napot hogy betoljá a gépet meg van ott még más is 125el már másabb a helyzet ha jól tudom
persze már sokat agyaltam rajta hogy leteszem az Ak-t de sajnos nincs rá keret meg ha e is teszem akor is 2-300Ekörül tudnék venni valami közel jót de ez mindegy, meg kissebet nem is igazán akarnék már venn(rákaptam a jóra )
Minden jármű Váz és Motor szám karakterei, valamilyen jelentéssel bírnak, nem csak ákom-bákom dolgok. Ezért csak azok alapján is utána lehet járni, hogy milyen évjárat, blokk, stb...
Egyébként sokan csak azt gondolják, hogy a rendőr nem ember hanem fogalom. Fegyelem ez TÉVEDÉS! Akiket ismerek, főleg közlekedésit, nagyon benne vannak a témában. Magánemberként is érdeklik a járművek, úgyhogy a rendőrök többsége tudja milyen típus van előtte már a megállítás pillanatában.
Én még olyat nem hallottam, hogy márkaszervizt hívná fel a rendőr, hogy infót kérjen, bár előfordulhat, ha olyan szorgalmas, hogy van egy pár szerviz szám a mobiljában
Ha meg 50-esként használod forgalomban, akkor az meg nincs is benne a rendszerben, mivel nincs rendszáma! Ha meg a motor/alvázszámot nézi meg és azt kéri le, akkor lesz benne a rendszerben ha körözés van kiadva rá, vagy már volt forgalomba helyezve valamikor. De ha emiatt izgulsz akkor inkább csinálj rá megfelelő jogsit, vagy használd ott ahol nem szúrja senkinek a szemét Ha meg megfog és ért hozzá, akkor így jártál. Ha elenged akkor örülj neki, ha meg nem és berendeli a gépet műszaki bázisra ccm/kw vizsgálatra akkor meg így jártál, legközelebb okos leszel. Bár mifelénk ilyen szempontból rendesek és nem cseszegetik a falusi suttyókat, hogy most 125-ös és 50 es-ként használja. De a városban/forgalomban használod folyamatosan, ha nyugodtan akarsz menni vele csinálj rá jogsit és nem fogsz az ilyen kérdéseken gondolkozni.
tudom mit írt, én rád morogtam, kis buzi. És nem sértődtem meg, nálad többet tapasztalt embereket is állítottam már le. Ne általánosíts, mond a rendőr szemébe ha kemény vagy, de ez úgysem fog soha megtörténni.
Te meg olvass vissza. Lekérik, ha volt forgalomban megbasznak.
Szép Jó estét
lene 1 kérdésem azoktol akik 125/50- vagy 80/50-el mászkálnak de úgy általában mindenkihez akinek van némi tapasztalata mégpedig az hogy ha megálít a rend éber öre/örei akor csak a hengeren lévő jelzést nézik vagy van hogy motorszám alapján megkérdezik a márkaszervíztöl hogy hány cccm-es
Válaszokat előre is köszönöm
Látom megsértődtél, pedig ha jobban a sorok közé nézel akkor láthatod, hogy a srác egy két kw-miatt majrézik mert nem 11, hanem 15 és emiatt van betojva.
Ez meg nem egy óriási különbség amit ne lehetne elnézni, erre pl az az eset amikor a másik srác mondta neki hogy neki meg 17 és nem 11 és mégis elengedték,szal vannak rendesek is, de ha mogorvább a yard akkor benézte rendesen, de sztem hiába "a szabály az szabály" ennyit még igazán ellehet nézni és nem halálra bírságolni meg feljelentgetni mert kell a statisztika Szerintem az ilyen apróságokat igazán el lehetne rendesebben intézni, aki meg kapásból cseszegeti emiatt az kicsit zavart lehet. Pont az ilyen apróságok miatt alakul ki a véleménye az embernek a rendőrökről és ha kialakul akkor álltalánosítanak ami szintén nem válik a hasznukra, szóval erről ennyit.
A minősítésről meg annyit, hogy sztem te az előző hsz-ba kicsivel több minősíteni való megjegyzést hagytál mint én a kettőbe, de nekem semmi kedvem összeveszni senkivel ilyen dolgokon, szóval részemről vita lezárva
én nem erre írtam te buzi, hanem a fasszopózásra Milyen alapon mersz te kis senki lefasszopózni bárkit is Aki betartatja a szabályokat az attól nem lesz az. De te ezzel minősíted magad.
Bezony fa....szopó
A munkámból adódóan én csak azt tudom mondani, hogy találkozol rendessel is meg normálatlannal is.
Csak arra akartam kitérni, hogy ha van egy motorod ami "X" kw-os akkor a megfelelő jogsit csinálja meg rá az ember vagy a jogsijának megfelelő gépet vesz.Csak nem értem azokat az embereket akik felteszik a kérdést, hogy ezért cseszegetné-e a rendőr, meg azért?
Ha tudja, hogy nem stimmel valami akkor mit vár?
Vagy elengedi egy ejnye bejnyével, ha rendesebb és jó napja van, de ha beleköt mert kötekedősebb és ilyen napja van akkor fogadja el és kész Szal én azt mondom, hogy mindenki tudja mi újság csak vagy beletörődik ha beüt a cumma vagy lázadozik. De mindenki tudja mi a nagy helyzet ebben a csuda országban
A szabály az szabály, mindegy milyen kicsi az eltérés. A műszakinál sem járhatsz tovább mert lejárt. Ennyi.
Neki az a dolga, hogy betartassa. Ha egy tag az ellenőrzés után csinál egy balesetet, akkor mondja a gyerek, hogy most volt ellenőrzés, rendben volt minden, most miért nincs? A rendszer hibája? Mindenki hibás, csak az nem aki a motort vezeti. Le kell tenni a jogsit és nincs többet rizikó és barna csík.
A rendesebb leszarja és elenged nem fog kötekedni, de ha egy fa....copót fogsz ki akkor magyarázd magad ki mert szerintem ezt még kilehet ekkora eltérésnél. Megmondod, hogy te legalább megcsináltad az A1-et, és ez már a rendszer hibája, hogy nem tudnak egy átláthatóbb, kényelmesebb KW-ccm kategóriát létrehozni.
Egyébként én sem mennék csak legálisan. Annyira rá vannak kényszerítve a rendőrök a bevételre, hogy egy potya ziccert kihagynának? Nagy mák kell hozzá. Nem beszélve, hogy túl kemények a büntetések.
a1 el 17 kw os motorral jártam. sose szóltak érte. normálisnak kell lenni. csak mindig olyanokért basztattak hogy : "kopott a gumi, ezért megbüntethetném." , "hajtsa le a rendszámot mert nem műholdról nézzük" , "kapcsoljon világítást" jah és a kedvencem.. nem hitték el hogy télleg 125 ös.. de ez részletkérdés.:D Zoli 32 isteni válaszaid vannak:P én egyszer csak citromot kaptam, azt is a hölgy helyezte fel hátulróóóóól:D
Nem menj csak sőt még narancsot is kapsz a biztonságos és törvényes hozzállásért.Még lehet utalnak is egy kisebb összeget a bankszámládba ha megadod nekik a számodat.Egy női yardot fogsz ki akkor még orálisan is fog kényeztetni.Férfi ugyan lejjebb megy de ez legyen a legkisebb gondod.
Hát ez érdekes topic
Én azt mondom aki 125 ccm-el akar mászkálni az csináljon rá jogsit, vagy a másik lehetőség, hogy próbál nem feltünősködni vele és ott használja ahol nem szólnak érte és kész 125 ccm azért már erő és ha forgalomban akarsz vele rohangálni nap mint nap akkor csinálj jogsit( sajna ez a törvény tetszik nem tetszik) ha meg csak zöldben használod a haverokkal marháskodás céljából akkor meg hol itt a kérdés? Mész vele és kész. Ha meg hülye voltál és a KPM vagy más hatóság basztatni fog miatta akkor meg így jártál, lenyeled és legközelebb okosabb leszel
Forgalomba tudod helyeztetni, de ahhoz sok pénz és sok illegalitás szükségeltetik. Vagy veszel hozzá külföldi papírokat és átütöd a vázszámot, vagy veszel hozzá magyar papírokat és úgy átütöd a vázszámot. De a legegyszerűbb talán egy törött papíros DT-t venni, azaz egy "donort".
Amúgy a múltkor láttam DT papírokat a képesmotoron, ha ügyes vagy még megcsípheted. De szerintem ez egy ilyen kategóriájú motornál felesleges és túl kockázatos. Ha lenne mondjuk egy 2008-as GSX-R-ed semmi papírral akkor azt mondom hogy megértelek de szerintem felesleges. A legegyszerűbb ha 125-ös papírokkal használod. Mert sokkal kevesebbet kapsz azért ha engedély nélkül és forgalmi nélkül vezetsz. Ha addig semmilyen összetűzésed nem volt a rendőrséggel és fiatal korú vagy akkor csak egy figyelmeztetéssel megúszod. De az 50-es adás-vételi az magánokirat hamisításnak számít és az bűncselekmény és letöltendőt is kaphatsz érte. Hidd el ez tapasztalat. Végszóként, lehet hogy egy-két rendőr benyeli hogy 50-es és akkor megúszod de ha egy elküld kpm-re akkor cumi vagy esetlegesen egy balesetnél is cumi. Ha nincs hamis adás-vételid róla tehát szerepel rajta az eredeti köbcenti akkor sokkal egyszerűbben megúszod. És az nem bűncselekmény csak szabálysértés ami lényeges különbség. Tapasztalat, ne kövesd a példám. :)
Sok sikert és kitartást! Légy türelmes.
Hengerre kellene!
Válaszom egyszerű nem ! Papírok nélkül azt a motort már nem nagyon tudod forgalomba helyeztetni.
Egyébként sokan csak azt gondolják, hogy a rendőr nem ember hanem fogalom. Fegyelem ez TÉVEDÉS! Akiket ismerek, főleg közlekedésit, nagyon benne vannak a témában. Magánemberként is érdeklik a járművek, úgyhogy a rendőrök többsége tudja milyen típus van előtte már a megállítás pillanatában.
Ha meg 50-esként használod forgalomban, akkor az meg nincs is benne a rendszerben, mivel nincs rendszáma! Ha meg a motor/alvázszámot nézi meg és azt kéri le, akkor lesz benne a rendszerben ha körözés van kiadva rá, vagy már volt forgalomba helyezve valamikor. De ha emiatt izgulsz akkor inkább csinálj rá megfelelő jogsit, vagy használd ott ahol nem szúrja senkinek a szemét Ha meg megfog és ért hozzá, akkor így jártál. Ha elenged akkor örülj neki, ha meg nem és berendeli a gépet műszaki bázisra ccm/kw vizsgálatra akkor meg így jártál, legközelebb okos leszel. Bár mifelénk ilyen szempontból rendesek és nem cseszegetik a falusi suttyókat, hogy most 125-ös és 50 es-ként használja. De a városban/forgalomban használod folyamatosan, ha nyugodtan akarsz menni vele csinálj rá jogsit és nem fogsz az ilyen kérdéseken gondolkozni.
Te meg olvass vissza. Lekérik, ha volt forgalomban megbasznak.
lene 1 kérdésem azoktol akik 125/50- vagy 80/50-el mászkálnak de úgy általában mindenkihez akinek van némi tapasztalata mégpedig az hogy ha megálít a rend éber öre/örei akor csak a hengeren lévő jelzést nézik vagy van hogy motorszám alapján megkérdezik a márkaszervíztöl hogy hány cccm-es
Válaszokat előre is köszönöm
Ez meg nem egy óriási különbség amit ne lehetne elnézni, erre pl az az eset amikor a másik srác mondta neki hogy neki meg 17 és nem 11 és mégis elengedték,szal vannak rendesek is, de ha mogorvább a yard akkor benézte rendesen, de sztem hiába "a szabály az szabály" ennyit még igazán ellehet nézni és nem halálra bírságolni meg feljelentgetni mert kell a statisztika Szerintem az ilyen apróságokat igazán el lehetne rendesebben intézni, aki meg kapásból cseszegeti emiatt az kicsit zavart lehet. Pont az ilyen apróságok miatt alakul ki a véleménye az embernek a rendőrökről és ha kialakul akkor álltalánosítanak ami szintén nem válik a hasznukra, szóval erről ennyit.
A minősítésről meg annyit, hogy sztem te az előző hsz-ba kicsivel több minősíteni való megjegyzést hagytál mint én a kettőbe, de nekem semmi kedvem összeveszni senkivel ilyen dolgokon, szóval részemről vita lezárva
A munkámból adódóan én csak azt tudom mondani, hogy találkozol rendessel is meg normálatlannal is.
Csak arra akartam kitérni, hogy ha van egy motorod ami "X" kw-os akkor a megfelelő jogsit csinálja meg rá az ember vagy a jogsijának megfelelő gépet vesz.Csak nem értem azokat az embereket akik felteszik a kérdést, hogy ezért cseszegetné-e a rendőr, meg azért?
Ha tudja, hogy nem stimmel valami akkor mit vár?
Vagy elengedi egy ejnye bejnyével, ha rendesebb és jó napja van, de ha beleköt mert kötekedősebb és ilyen napja van akkor fogadja el és kész Szal én azt mondom, hogy mindenki tudja mi újság csak vagy beletörődik ha beüt a cumma vagy lázadozik. De mindenki tudja mi a nagy helyzet ebben a csuda országban
Neki az a dolga, hogy betartassa. Ha egy tag az ellenőrzés után csinál egy balesetet, akkor mondja a gyerek, hogy most volt ellenőrzés, rendben volt minden, most miért nincs? A rendszer hibája? Mindenki hibás, csak az nem aki a motort vezeti. Le kell tenni a jogsit és nincs többet rizikó és barna csík.
Egyébként én sem mennék csak legálisan. Annyira rá vannak kényszerítve a rendőrök a bevételre, hogy egy potya ziccert kihagynának? Nagy mák kell hozzá. Nem beszélve, hogy túl kemények a büntetések.
Én azt mondom aki 125 ccm-el akar mászkálni az csináljon rá jogsit, vagy a másik lehetőség, hogy próbál nem feltünősködni vele és ott használja ahol nem szólnak érte és kész 125 ccm azért már erő és ha forgalomban akarsz vele rohangálni nap mint nap akkor csinálj jogsit( sajna ez a törvény tetszik nem tetszik) ha meg csak zöldben használod a haverokkal marháskodás céljából akkor meg hol itt a kérdés? Mész vele és kész. Ha meg hülye voltál és a KPM vagy más hatóság basztatni fog miatta akkor meg így jártál, lenyeled és legközelebb okosabb leszel