Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

öcsémnek 600as lett volna 130 ügyintézésestől.
1 kilóból szerintem le lehet rendszámozni.
Üdv!
A KMX 99-es évjáratú, és nagyon pipec állapotban van, ezért is gondoltam azt, hogy nem kéne elpocsékolni, hanem lepapíroznám, és sokáig kiszolgálna engem a ZIZI mellett.De ha minden kötél szakad, akkor eladósorba fog kerülni... Még azon gondolkoztam, hogy nem adom el, hanem használom 50 -esként, de nincs kedvem balhézni a zsarukkal, meg hát öre g vagyok én már bohócnak...
A regisztrációs adó nem 100 rugó. Egy új 125-ös motornál is max 95ezer forint. Ahogy öregszik a motor új csökken ennek mértéke. Nem tudom mikor ez a kmx de a regadó max 50se.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hj...
A többi az igaz. Egyedi forgalomba helyezés költsége, rendszám, törzskönyv, forgalmi.
elméletileg EU vámmegállapodás van, a franc tudja.
Svájc mivel nem EU tag asszem vám is van.
a regadó kb. 100. A műszaki és a papírok olyan 50. Eredetvizsga nem tudom, kb. 20 mert dupla kell.
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy mennyibe kerül manapság egy 125-ös vas lepapírozása?
Tud valaki valami infóval szolgálni?
Egy KMX-em van svájci papírokkal, adásvételivel, csak nem tudom, hogy érdemes -e belekezdeni, nem lesz -e nagyon drága?
Előre is köszi, ha valaki érdemi infóval tud szolgálni!
igen, sajnos ha nem tudod előásni az eredeti papírokat akkor bukta. A másik motorba építés megoldás, de az alváz-motorszám egyezzen.
Szia(sztok)Ha nincs papir nemtudod rendszámozni Veszel 1 rendszámos hiányost/szakadtad/töröttet és azt kipotolod a tiedből..
üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy ha van egy 125- ös gépem, de semmi papírja, persze az adásvételi van. Szóval az lenne a kérdésem ,hogy azt le lehet-e rendszámoztatni ? Vagy esetleg egy papírt szerezni hogy bontóba vettem ..? Egyszerűen nem tudja elmagyarázni senki ennek a normális folyamatát, csak okoskodik mindenki, előre is kösz a válaszokat! Aki nem biztos abban amit ír, az inkább menjen és szarjon egy jó nagyot
Technigas lesz az. Tedd már meg, hogy megkérdezed, bár ez 20 lenne, és nagyon dícsérik.
Ja.remélem én is eljutok.Ottalvós már tuti nem lesz.
Nagynak nagy a 400-as is, de kényelmes, szélvédett, és csomagtartós. Remélem az idén már eljutok az egu találkozóra. Kipróbálod, ha gondolod.
Egy másik fórumon van valami Tek vagy mi egy srácnak.Árat nem tok de megkérdezhetem.
Ferót nem zavarta a költség, szponzormotor volt......
igen, most alkuszom egy Leo Vince ZX-re. Miért, tudsz valamit jó árban?Végsebesség és nyomaték kéne.
Hát nekem olyan ilyesztően nagy külméretre. Mint egy túracsónak.
Nekem is tetszenek a 650-esek, csak ha a szíj szakad vagy elfárad, blokk ki, szíj csere 200.000 oda. (!). Ha a váltóban elnyíródik valami teflon ék csak kompletten lehet kapni a váltóba alkatrészt megint 200.000 (!). Nekem ennyi pénzem nincs.
Várjál. Ferónak 650-ese volt. Az más tészta. Ott azért van kakao. Váltó, overdrive, power gomb, dupla henger, ....stb. Egyik burgmanos fórumtag vette meg Feró motorját.
Teljesen egyetértek. Túrázni sovány. Városba, kiruccanni kiváló. Van előnye a burgonyának is, persze hátránya is. Mondjuk gyerek miatt én sem járok túrázni, csak városba és a külvárosba motorozgatok egyedül, arra jó. Túrázásra valljuk be kevés, pláne akkor ha 600 asok és feletti gépek vannak mellette.
Pedig nagy Feró dícséri.
Keresel még 100-as minarelli kipuffot?
Mito-bol van 50-es csak sokan nem tudják!
na igen, a Burgonya. Egy barátunk átült a 600-as Banditáról egyre, merthogy olcsóbb fenntartani, és megszületett gyermeke miatt amúgy sem döntögetne nagyon. Azóta is a falba veri a fejét a döntése miatt.
Jó ez a karosszék ha csak városba kell, de túrázni.....siralmasan eltűnik csórikám rendszeresen. Miatta csinálunk előre útvonaltervet ahol megvárjuk. De ma már nem nagyon szeret jönni velünk....pedig van a csapatban GS500 is.
Nöm.A következő egy Speed triple R lesz matt feketében.De addig még sok tanulás van ezen is.Majd ha jól kezelem meg ilyesmi.Addig jó lesz a bugyikék.Meg a pénzt is meg kell keresni hozzá.