Üdv!
A KMX 99-es évjáratú, és nagyon pipec állapotban van, ezért is gondoltam azt, hogy nem kéne elpocsékolni, hanem lepapíroznám, és sokáig kiszolgálna engem a ZIZI mellett.De ha minden kötél szakad, akkor eladósorba fog kerülni... Még azon gondolkoztam, hogy nem adom el, hanem használom 50 -esként, de nincs kedvem balhézni a zsarukkal, meg hát öre g vagyok én már bohócnak...
A regisztrációs adó nem 100 rugó. Egy új 125-ös motornál is max 95ezer forint. Ahogy öregszik a motor új csökken ennek mértéke. Nem tudom mikor ez a kmx de a regadó max 50se. http://net.jogtar.hu/jr/gen/hj...
A többi az igaz. Egyedi forgalomba helyezés költsége, rendszám, törzskönyv, forgalmi.
Érdeklődni szeretnék, hogy mennyibe kerül manapság egy 125-ös vas lepapírozása?
Tud valaki valami infóval szolgálni?
Egy KMX-em van svájci papírokkal, adásvételivel, csak nem tudom, hogy érdemes -e belekezdeni, nem lesz -e nagyon drága?
Előre is köszi, ha valaki érdemi infóval tud szolgálni!
üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy ha van egy 125- ös gépem, de semmi papírja, persze az adásvételi van. Szóval az lenne a kérdésem ,hogy azt le lehet-e rendszámoztatni ? Vagy esetleg egy papírt szerezni hogy bontóba vettem ..? Egyszerűen nem tudja elmagyarázni senki ennek a normális folyamatát, csak okoskodik mindenki, előre is kösz a válaszokat! Aki nem biztos abban amit ír, az inkább menjen és szarjon egy jó nagyot
Nekem is tetszenek a 650-esek, csak ha a szíj szakad vagy elfárad, blokk ki, szíj csere 200.000 oda. (!). Ha a váltóban elnyíródik valami teflon ék csak kompletten lehet kapni a váltóba alkatrészt megint 200.000 (!). Nekem ennyi pénzem nincs.
Várjál. Ferónak 650-ese volt. Az más tészta. Ott azért van kakao. Váltó, overdrive, power gomb, dupla henger, ....stb. Egyik burgmanos fórumtag vette meg Feró motorját.
Teljesen egyetértek. Túrázni sovány. Városba, kiruccanni kiváló. Van előnye a burgonyának is, persze hátránya is. Mondjuk gyerek miatt én sem járok túrázni, csak városba és a külvárosba motorozgatok egyedül, arra jó. Túrázásra valljuk be kevés, pláne akkor ha 600 asok és feletti gépek vannak mellette.
na igen, a Burgonya. Egy barátunk átült a 600-as Banditáról egyre, merthogy olcsóbb fenntartani, és megszületett gyermeke miatt amúgy sem döntögetne nagyon. Azóta is a falba veri a fejét a döntése miatt.
Jó ez a karosszék ha csak városba kell, de túrázni.....siralmasan eltűnik csórikám rendszeresen. Miatta csinálunk előre útvonaltervet ahol megvárjuk. De ma már nem nagyon szeret jönni velünk....pedig van a csapatban GS500 is.
Nöm.A következő egy Speed triple R lesz matt feketében.De addig még sok tanulás van ezen is.Majd ha jól kezelem meg ilyesmi.Addig jó lesz a bugyikék.Meg a pénzt is meg kell keresni hozzá.
A KMX 99-es évjáratú, és nagyon pipec állapotban van, ezért is gondoltam azt, hogy nem kéne elpocsékolni, hanem lepapíroznám, és sokáig kiszolgálna engem a ZIZI mellett.De ha minden kötél szakad, akkor eladósorba fog kerülni... Még azon gondolkoztam, hogy nem adom el, hanem használom 50 -esként, de nincs kedvem balhézni a zsarukkal, meg hát öre g vagyok én már bohócnak...
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hj...
A többi az igaz. Egyedi forgalomba helyezés költsége, rendszám, törzskönyv, forgalmi.
Érdeklődni szeretnék, hogy mennyibe kerül manapság egy 125-ös vas lepapírozása?
Tud valaki valami infóval szolgálni?
Egy KMX-em van svájci papírokkal, adásvételivel, csak nem tudom, hogy érdemes -e belekezdeni, nem lesz -e nagyon drága?
Előre is köszi, ha valaki érdemi infóval tud szolgálni!
Keresel még 100-as minarelli kipuffot?
Jó ez a karosszék ha csak városba kell, de túrázni.....siralmasan eltűnik csórikám rendszeresen. Miatta csinálunk előre útvonaltervet ahol megvárjuk. De ma már nem nagyon szeret jönni velünk....pedig van a csapatban GS500 is.