Alap hangon 3 papír kell.
1.Kétnyelvű külföldi adás vételi az eladó és te közted.Ha nem így van akkor minden magyar-magyar adásvételit fel kéne kutatni és annyiszor átírási illeték.Ha nem találod ki kéne hagyni és írni az eredeti kétnyelvűn szereplő magyarral egy adás vételit.
Vagy a külföldivel és a te nevedre egy újat.
2.Eredeti külföldi forgalmi
3.külföldi forgalomból kivonást igazoló papír ACI vagy PRA papír ha digó ki minek mondja.
Ha ezek nincsenek vagy nehéz megtalálni add el a gépet 50-esként vagy használd így amíg el nem kapnak.Vagy bontó.RS-ekre mindíg van kereslet mert törnek és hullanak szét.
Köszönöm, már énis rátaláltam erre a kalkulátorra.
Már csak annyit akarok kérdezni hogy ha 50es a parírja, akkor gyakorlatilag még nemvolt forgalomba helyezve, szóval az első forgalomba helyezésre nemtudok mit írni, és akkor új motornak számít (95ezer új motor (80ccm-125ccm)? Mert ha igen akkor a retkes f****m az egészbe, már hányingerem van ettől az egésztől, messze nincs ennyi pénzem/zünk, járok HondaDióval.....
Üdv!
Gondolom, hogyha átolvasnám az egész topikot, akkor megtalálnám a választ, de már keresem egy jó ideje és nem találom...
Szóval azt szeretném kérdezni, hogy 50es papírokkal rendelkező, meg mindennel, ami kell az átíratásról, szóval mindennel együtt mennyibe fája átíratni egy újabb RSt 50ről 125re?
Ha valaki betudna engem tájolni ezügyben, nagyon megköszönném
Reggelt.Na látjátok ezeket a leírt(vagy majd beírt)lebukásokat kellene megfontolni/gondolkodni rajta,nem mindig okoskodni/variálni hogy hogy lehet(ne)kijátszani....
Helló!
Azt nem mostanában tudod majd megmondani. Nekem 1 éve húzódik az egész... Szembesítések a motor előző gazdájával, adás-vételin szereplő tanúk kihallgatása. Ez ugye magánokirat hamisítás ami bűncselekmény. De ha szerencséd van és még nem vagy 18, a rendőrséggel pedig még nem volt összetűzésed akkor lehet hogy csak egy figyelmeztetést kapsz.
Veletek srácok mert nem vitatkozok. Igazatok van, lehetetlen ilyet véghez vinni. Ma már nem kommunista és szocialista rendszer van, ma már a rendőrség mindent másodpercek tört része alatt kiderít és mindenki bukik.
Sziasztok! Rendőrökbe futottam ma a 125/50 aprilia rs motorommal... lefényképezték a gépet meg beszélgettünk egy jót. Ha valaki akkor én hamarosan tudok konkrétat mondani, hogy ez mennyibe fáj egy ilyen akciónál. majd megírom a végösszeget.
Nembeszélve arról, hogy már egy műszaki is felér egy eredetvizsgával, magyarul ha valami betyárnak tűnik, hiába a lecsó... Vége már az átütésnek az biztos.
Te nem érted amit mondok.Ja vesz egyet a magyar motorpapír boltban.Majd az ÁTÜTI a számot.ITT vérzik el a dolog.VIZSGÁNÁL baxnak meg mint a huzat.MERT az átütést NEM tudod úgy megcsinálni hogy NE lehessen ÉSZREVENI.Ezek a VÁZSZÁMOK NEM olyanok mint a 80-as években amit egy beütőszerszámmal hihetően lehetett hamisítani.Mivel ha átmegy annak NYOMA marad így ha még sikerül is átverekedni a dolgot a későbbi vizsgálat során ELŐ lehet KERESNI KI volt aki PÉNZÉRT átengedte.ÉS ezt nem kockáztatja MA már senki.Nem rohadvány DTkről meg ilyenekről beszélek.
De te mint lángész kitaláltad a tutit szerezz egy lopott GSXR-t bagóért és nyugodtan menj így ÁTÜTÖTT vázszámmal vizsgára.Egy kuka váz számával.Áááááá nem ezek kiszűrésére van a rendszer kitalálva hanem a nagy magyar hogy umbuldáljunk kenőpénzel dolgokra.
Sok sikert.
Két különálló dologról beszélünk. Olvass kérlek vissza!
Te folyton a KPM-el jössz hogy ott nem lehet mindenkit lefizetni. De én nem is ejtettem szót a KMP-ről. Vesz egy magyarországi papírt és elmegy műszakiztatni ha át van ütve a szám. Ha észre is veszik egy kis kess KERESKEDÉSNÉL és megvan a vizsga. Úgyszint az eredetvizsgánál. De mind1 én sem vitatkozom tovább, nem tudunk megegyezni.
Mondtam hogy nem éri meg vitatkozni.Jobban tudod.Könnyű egy hamisított vázszámos gépet beadni a KPM nek hisz mind korrupt és bagóért mindent megtesznek .Rajta tedd.Oszt ha Maci kollégái kopgnak lehet rohangálni mint a fejetlen csirke.Engem nem érdekel.
Rendben, de Te szó szerint kiiktattál engem innen hogy hülye vagyok és ilyen nincs is amit én magyarázok. Pedig van. És nem a KPM-es fogja 20-ért kockáztatni az állását ezzel tisztában vagyok. Ezzel csak azt szerettem volna mondani hogy minden lehetséges ha van pénze az embernek és nem lehetetlen azt a motort sem forgalomba helyeztetni. És nekem még arra sincs pénzem, amire Neked amint azt látod is. Ezért vagyok jártas annyira ezekben az alternatív megoldásokban, egyúttal ezzel a rendőrségen is sajnos. Segíteni akartam de Te egyből letámadtál hogy hülye vagyok és nem értek ehhez. Ezért védtem az igazamat. Mert attól hogy Te egy jó egy generációval öregebb vagy nem azt jelenti hogy én nem tudhatok semmit sem a világról és ezekről a szóban forgó dolgokról. Nem akartam vele rosszat. Részemről pont van az ügy végén.
Anyám te most lenaivoztál.Nem semmi.Pláne hogy vezetni akkor kezdtem mikor születtél.
Nya szóval én láttam pár mostani gépet.Azokba te az életbe nem ütögetsz semmit.Pláne hogy alu vázak nem acél.Pl GSX-r.
Az meg érdekes hogy belelátsz a pénztárcámba és látsz annyit benne hogy új gépet tudok venni.Momentán én nem látok benne annyit.2006 os digból behozott törött gépet vettem és saját magam forgalmitattam regadóval meg KPM-el.Így van egy kis rálátásom a vizsgáztatásra.
Egy KPM-es szaros 20e ért tudod mikor kockáztatja az állását?
Na mindegy ha te ezt jobban tudod hát rajta add a tanácsokat én befejeztem.
Szia(sztok)Nagyon könnyen veszed ám ezt az átütöm dolgot+az AF et...nemolyan egyszerü ám és valszeg nemis érdemes /neméri meg pénzileg/rohangálás+és/vagy a rizikó..Persze mindenhol és mindenki lelehet fizetni....Hidd láttammár sokmmindent.....
Igazad van, csak tényleg vigyázz Magadra és a motorra is. Na meg a rendőrökkel is. Nem mindegyik olyan jó fej....Vagy veheted másképp is: Nem mindegyik kockáztatja az állását azért hogy Veled jó fej legyen :)
Sok balesetmentes kilométert!
Zoli32!
Amiket mondok azt nem hasra ütés végkifejleteként mondom, hanem megalapozott tapasztalatról van szó. Képzeld láttam már váznyakat számmal és szám nélkül is...mert olyan is lehetséges hogy AF-es alvázszám. És a legmegrettentőbb hogy átütött vázszámot is láttam már. Nem mindegyik motoron van beleütve a vázba. Valamelyiken csak egy biléta van, mondjuk mint a régebbi MTX-eken és DT-ken. De mivel Neked megvolt a dellád egy vaccsi új gépezetre nem hiszem hogy ilyenekkel kísérleteztél volna. Úgyhogy nem kéne a sima naivitásodra hallgatóan leugatni engem. És nem kivágják a vázszámot és hegesztik át. Ha valaki meg akarja ezt csináltatni az meg is tudja. Az már érdekel hogy lehet hogy többe kerülne mint a DT-je vagy MTX-e... De lehetőség van rá és nem feltétlen kenőpénzzel. De egyszerűen az is lehetséges hogy egy ismerős kereskedésbe bemész és vizsgabiztosnak dellázol egy 20-ast aztán máris átment a műszaki vizsgán a gépezeted.
Igazából amit a srác bevett szokásnak hisz az egy városi legenda hallomásokon alapul és KB 20 évvel ezelőtti állapot.
Legtöbbször a régebbi autókra és exszoci gépekre igaz.Ott a tűzfalon lévő számot vágják ki és azt hegesztik be néha az egész tűzfallal.Most már kicsit más a helyzet.És hát egy motor váznyakát a számmal látta volna akkor nem beszélne hülyeségeket.Ot nem tom mit ütöget egy számon.Bármit tesz látszani fog egy bamba szamárnak is.Nyakat nem cserélnek mert túl drága kivitelezni.És most az új szabály szerint KPM nézi azt meg nehezebb lefizetni.
Én csak a lehetőségeket mondtam el, ha nem itt akkor rájöttek volna másképp. És leírtam a következményeket is. A dolog lényege az akart lenni hogy jobb ha tisztességes úton van levezetve a dolog. Akkor nem lehet belekötni semmibe és nincs miért 3 évet ülni plusz siratni a mocit.
ne mond már nekik a hülyeséget. A donorautók is megvesztegetett vizsgálóval mennek át, a 8 helyen lévő azonosítókat nem ütik át mind. És ráadásul ha lebukik akkor egyedi azonosító jel meghamisítása, és 3 év. Plussz bukja a motort.
Hidd el hogy megvan rá a módszer... Még az eredetvizsga röntgenjén is átmegy.... Szerinted hogyan csinálják a donorautóknál? Túl naiv vagy... Sajnos manapság ha pénzed van szinte bármire van lehetőséged. Tapasztalat ez is... Vagy szerinted miért buknak be folyamatosan a kereskedésbeli műszakiztató helyek?
1.Kétnyelvű külföldi adás vételi az eladó és te közted.Ha nem így van akkor minden magyar-magyar adásvételit fel kéne kutatni és annyiszor átírási illeték.Ha nem találod ki kéne hagyni és írni az eredeti kétnyelvűn szereplő magyarral egy adás vételit.
Vagy a külföldivel és a te nevedre egy újat.
2.Eredeti külföldi forgalmi
3.külföldi forgalomból kivonást igazoló papír ACI vagy PRA papír ha digó ki minek mondja.
Ha ezek nincsenek vagy nehéz megtalálni add el a gépet 50-esként vagy használd így amíg el nem kapnak.Vagy bontó.RS-ekre mindíg van kereslet mert törnek és hullanak szét.