Bemész a biztosítóba és a vázszám alapján kötsz biztosítást HONDA CRM 50 típusú motorkerékpárra
Én felkerestem a motor tulajdonosait 3 tulajra visszamenőleg akitől megtuttam hogy import motor, sosem volt magyarországon forgalomba helyezve. Ebből van 50es típus is így ha nem rángatot a szarvát a városban simán el lehet vele bohóckodni , én ~15ezer kmet mentem így vele mindenfelé. ha baleset van akkor gebasz van. Meg ha a rendőr meg akar szivatni meg is fog, szerencse kel hozzá meg ész Inkább letettem a jogsit és vettem egy rendszámos motort
Ha a pálya nincs egyértelműen magánterületnek megjelölve sorompóval és kerítéssel akkor a kressz ott is hatályos nagytudású.Oda jutni is csak futón lehet.
Na jó most kicsit fárasztó.Mennyé sőt tok egy papír nélküli ZX10-est azt is el lehet sütni 50-es endurónak csak a kormány szereld át hónaljszárítóra.Tuti beveszik a yardok csak ne menőzz előttük 47 nél többel.
ha csak 40-el mész mi a f..nak a 125.Ha meg többel mész lebukhatsz és nagydarab büdös kancigányok közé zárnak.
Na ez a 22-es csapdája.
Jó lenne letenni a jogsit és nem sumákolni.
jólvan már,azért voltam a 40-el,mert h 45-öt lehet menni,és mindig azt mondta az oktató hogy 40!40!
40-el menjünk
több mint egy éve 125/50 ként mek
mért felejteném el
a Kresz
tervezési sebessége nem haladja meg a 45 km/h-t. Tehát 46-ig mehetsz vele....eddig tartott megkeresni? Elképzeltem, ahogy a rendőrnek magyarázkodsz. Öööööö....... Szerintem felejtsd el a 125/50-et.
Naugyehogyugye ! Ha megfog a rendőr, mert 40 helyett 105-tel repesztett a delikvens lehet, hogy helyszíni sex nem lesz, de valakit megdugnak az biztos.
Igen ez köz okirat hamisítás de ez van... ha tudnád hányan csinálják ezt.
Amúgy meg nem kell 100-al a yard előtt vagizni és nem kapcsol le, de csak megsúgom volt egy 50-es apriliám 105km/h végsebbel.
Jóhogy ez már biztosítási csalás de az ne zavarjon.Talán még egy közokirat hamisítás is belefér.
Amúgy hajrá rajta.Senkinek nem fog feltünni hogy a gép 100 felett hasít ami már magában több mint az 50-esek teljesítménye.
Nos a dolog lehet egyszerű is és bonyolult is. Először is hogy ha volt valaha magyar országon forgalomba helyezve akkor JÓ tanácsként mondom ne használd a motort 50-ként mert a sünök csak be pötyögik a gépbe az adatait és bumm kidobja a nyilvántartás hogy kicsoda micsoda is a te "kis 50-es" hondád hiába veszed le a rendszámot, de ha inport motor akkor viszonylag egyszerű mivel ezt a szériát kiadták 50-es blokkal is így ha okos vagy kitudod magyarázni magad ( hozzá teszem motoros rendőrrel ne próbálkozz, jobb bevallani ha már minden kötél szakad) tehát ha behozott a vas akkor nincs más dolgod mint fogod a motor adásvételijét és besétálsz a legközelebbi vagy a legszinpatikusabb irodába vagy neten és megkötöd rá a biztit 50-ként , de szintén jó tanácsként ha már 50-ként használod akkor mindíg legyen nálad ami kell tehát mocin vinyetta, a biztosítás szerződése jogsi bukó, első segély csomi stb...
Sok sikert és sünmentes utakat.
Én felkerestem a motor tulajdonosait 3 tulajra visszamenőleg akitől megtuttam hogy import motor, sosem volt magyarországon forgalomba helyezve. Ebből van 50es típus is így ha nem rángatot a szarvát a városban simán el lehet vele bohóckodni , én ~15ezer kmet mentem így vele mindenfelé. ha baleset van akkor gebasz van. Meg ha a rendőr meg akar szivatni meg is fog, szerencse kel hozzá meg ész Inkább letettem a jogsit és vettem egy rendszámos motort