Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megint hozzátok fordulok. Ha lenne egy 125cc motorm amit 50-esként használnák de aztán rendszámozni akarom azt meg tudom oldani? Balhé nélkül? Mert ha 50 cc re van biztosításom akkor ott a motorszám és alvázszám náluk és ha ugyan ezekkel az adatokkal újra kötöm a biztit 125-re akkor az nem gyanús?
Köszönöm!
A tanfolyamot elkezdheted fél évvel azelőtt mielőtt betöltöd az adott évet, ami szükséges a jogosítványhoz. A vicc az egészben, hogy a kreszt csak 3 hónappal az életkor betöltése előtt csinálhatod meg. A rutint és a forgalmit csak a szükséges BETÖLTÖTT korban csinálhatod meg.
a forgalombamenéshez kell a megfelelő kor, a rutin az zárt pályán van, az mehet. szerintem
nem egészen idevág a kérdésem, de A1-es rutin és városi vizsgát is csak akkor csinálhatom meg ha betöltöttem a 16-ot? Vagy csak akkor kaphatom kézbe a jogosítványomat ha betöltöttem a 16-ot?
burgman van 150es? én úgytudtam van 125-200-250-400-650.. aha moist nézem ezek szerint van 150is, ugyanúgy néz ki mint a 200
Na de valaki tud segíteni?
Őőőő hát figy 16vok nekem még beleszólnak a szüleim abba mit vegyel de ha rajtam mulna akk 650XD
Ne játsszál B.+. Vegyél 600-ast.
Hello mindenkinek
azt tervezgetem veszek egy burgman 150est.mivel eddig m-s jogsim van csak, leteszem az a1(16létemre)mert egy burgmant még zsarunak is nehéz eladni hogy 50es.de ugye az a1-sel is csak 125öst lehet vezetni .kérdésem:hogyan tudom ezt valahogy 125nek bejelenteni?vagy egyáltalán lehet e?(ja és még mielőt megkérdezitek azért nem 125 veszek mert talàltam egy 125-nél jobb árba lèvő 150est)
A korl.-al 640-es KTM-et vagy zxr400-at úgy lehet vezetni, ahogyan Én is vezetem a kis Z-t 25kw legyen a forgalmiban, annyi a lényeg.
Me nehéz vagy mint plutonium.Nekem elsőre is ment.
bazmeg, de nem tudod tagolni a mondandódat alig értem még én is
háde baszod, keewaybő van 502t meg 125 4t.. nem nagyon van mit magyarázni ráadásul ha már ujonan vettem volna ilyet, akkor tuti rendszámos azt kész. annnyira nem hasít egy ilyen h megérje
sziasztok ezzel kapcsolatosan engemet nem rég büntettem meg 100000-forintra a KPM és a rendörség is kint voltam csurgo uttán husvétkor fel tették a motort és kiderült hgy a matrix nem 50 hanem 125-sajna jó tanuló pénz volt ...
Én se halottam még. Fényképet az alvázszámról, és motorszámról igen. De szerintem ez pont elég. A lényeg kiderül.
Hello Mindenkinek!
Ti már találkoztatok olyan valakivel, illetve tudtok olyanról akit tényleg behívtak kpm-re? Mert őszintén én még nem. Egyes vélemények szerint nem is nagyon van eszközük, hogy megvizsgálják a motorokat. Szóval nem tudom, hogy egyáltalán csinálnak-e ilyet?
(Úgy tudom, ha nagyon gázosnak tűnik a motor, alvázszám alapján márkaszerviznél próbálják kideríteni az igazságot.)
Minden jót!
a korlátozott jogsiban kérlek mutasd meg nekem hol látsz 250ccm-et.
Nem kötekedésképp, mert valóban igaz amit írtál, de hogy lehet A korl-al 640-es KTM-et vagy zxr400-at vezetni, arra nem a 250 ccm és 25 KW érvényes?
Pedig előbb utóbb muszáj lesz elherdálni. A kérdés, hogy mikor és mennyiért. Minél hamarabb megszabadulsz tőle annál többet nyersz.
kb semmit se kapnék érte jelenleg, max alkatrészenként kb 1 év alatt mire minden elmenne ezért jött ez az ötlet ... most mennyit érhet 60ezret? vagy akkor sokat mondok? nincs szívem ennyiért elherdálni:/
Add el a picsába és vegyél egy 50-est. Kár szerencsétlenkedni vele. Többe kerül a leves mint a hús.
Szevasztok!

Van egy cagiva freccia c10 125/50 es mocim Mo-n nem volt forgalomban mint 125, ha kicserélem a blokkot egy 50 es primáéra akkor azért basztathat kpm egy estleges vizsgálat során? vagy kpm mélyebben is utánatud nézni h alvázszámnak?
értem, köszönöm a válaszod!