Novemberben vettem a motort, úgy terveztem, hogy addig nem használom míg nincs korlátlan, de hát.. mikor 1 hónap után lementem kicsit beindítani nembírtam ki:)
Nemtudom, ha normálissan közlekedsz, akkor nincs nagy probléma.
Bár most Pesten a motoros rendőrök nagyon rákattantak a motorokra.
De jobb a békesség, hosszútávon nem ajánlom ezt a dolgot. elég szar úgy motorozni, hogy mindig figyelsz, ne legyen rendőr, vagy nehogy megállítsanak..
Annak idején én is nagyon szerettem volna egy 80-as motort. Persze nem engedhettem meg magamnak. Egyszer ültem is egyen az nagyon nagy és szép volt. Most olyan vékonykának tűnnek. Furcsán mutatnék rajta. Inkább valami 600-asat vennék váltósnak. Valami túraendúrót.
Azért egyszer majd nehogy a tiéd álljon meg a bírság miatt. Bár abból jó a 150-es sr, hogy a kasztni nem nagyobb a sima srnél. Csak a kipuff, a blokk, a km-óra stb..
nekem volt egy múzeumi állapotú MTX80asom, az a régi kerek fajta, csodás volt, imádtam, és RENDSZÁMOS, csak akkor még nagyobbat akartam én hülye és eladtam pedig most mit nem adnék érte
Heló
Én egy Sr 150 el járok 180as runner motorral okositva , szóval az adásvételin nem passzol a motorszám ja ás persze M jogsi.De én ebből nem is csinálok nagy ügyet nem akarok én egy biztosnak se papírmunkát , tehát álljon meg meg nekik a szívverésük!
80-as motor nincs rendszámos, én még nem láttam. Rendszám nélkül nincs pálya. 93 után már nem gyártottak szerintem 80-as motort. A nyilvántartás meg előbb utóbb meglesz. Mondjuk inkább utóbbb...
Hülyeség ez az egész...csak meg kell nézni más EU-s országokat...B kat al 125ccm ig lehet mkp-t vezetni...ráadásul nem 1 személlyel....Az is hülyeség,hogy nincsenek úgymond nyilvántartásba véve,szabálysértésekkor nem tudnak semmit kezdeni(bár ezzel magam ellen beszélek)! 80as kat meg tényleg hülyeség miért jött be? Pályán csak a forgalmat akadályoznák...
Azért arra kiváncsi lennék, hogy itt kis hazánkban a megkötött Smkp biztosítások ,hány százaléka vonatkozik tényleg 50ccm-et NEM meghaladó járműre. mert szerintem jó ha a 60%-a legális...
persze egyszer egy törvényalkotóval szívesen elbeszélgetnék arról, hogy ugyen pl. az én 80 asom rendszámköteles ,tehát helye van 2 személyel az autópályán.... nannnneeeeee
hali,
most énis így tolom, 250es suzukival..
eddig megállítottak 2szer nem volt egyszer sem probléma,
az eggyiknél mondta is a csávó, hogy ez igy nem lessz rendben, de nem izgatta különössen, még a gyorshajtásom miatt sem baszakodott:)mert végülis azért állított meg.
a másik meg szerintem észre sem vette. (a motor a nevemre van iratva, biztosítás meg minden rendben van vele.)
De szerintem ne motorozz sokat így.
én májusban csinálom a korlátlant.
Azt szeretném kérdezni hogyha megfognak 250-es Mz-vel de nekem A1-es jogsim van mire számíthatok? Talán elnézik ha rendes vagyok? És ha nem mennyibe fáj?
Előre is köszi.
Halihó!
8 éve van 1 125 ös motorom, eddig sohasem szólták meg,pedig vagy 10x igazoltattak már.A városba se vagyok vadállat, mak50 el ha megyek,úgy voltam vele h ha norm vok ugyse szálnak rám...de ma megfogtak vele, elkérték a papirjait(pont az adásvételi nem volt nálam) és elkezdte kérdezgetni h miféle motor ez... a vége az lett h lefényképezte a blokkszámot, az alvázszámot és a jogsim aztán meg elhajtott semmit nem töltött ki, és nem is szólt a kollégáinak azon a kis rádión...aszonta majd utánnanéznek h 50 es e a gép... de én ugy tudtam h a rádión keresztül a hejszinen megtudta volna mondani...
nagyon érdekes...ha szétszedem és eladom a motort, akkor h vinné be pl kpm re? vagy ha 50 es hengert rakok rá?
válaszotokat elöre is köszönöm
Valakinek van olyan mitoja ami papiron több mint 11 Kw, és A1-el vezeti? Származhat belőle probléma?
Nemtudom, ha normálissan közlekedsz, akkor nincs nagy probléma.
Bár most Pesten a motoros rendőrök nagyon rákattantak a motorokra.
De jobb a békesség, hosszútávon nem ajánlom ezt a dolgot. elég szar úgy motorozni, hogy mindig figyelsz, ne legyen rendőr, vagy nehogy megállítsanak..
Én egy Sr 150 el járok 180as runner motorral okositva , szóval az adásvételin nem passzol a motorszám ja ás persze M jogsi.De én ebből nem is csinálok nagy ügyet nem akarok én egy biztosnak se papírmunkát , tehát álljon meg meg nekik a szívverésük!
persze egyszer egy törvényalkotóval szívesen elbeszélgetnék arról, hogy ugyen pl. az én 80 asom rendszámköteles ,tehát helye van 2 személyel az autópályán.... nannnneeeeee
most énis így tolom, 250es suzukival..
eddig megállítottak 2szer nem volt egyszer sem probléma,
az eggyiknél mondta is a csávó, hogy ez igy nem lessz rendben, de nem izgatta különössen, még a gyorshajtásom miatt sem baszakodott:)mert végülis azért állított meg.
a másik meg szerintem észre sem vette. (a motor a nevemre van iratva, biztosítás meg minden rendben van vele.)
De szerintem ne motorozz sokat így.
én májusban csinálom a korlátlant.
Azt szeretném kérdezni hogyha megfognak 250-es Mz-vel de nekem A1-es jogsim van mire számíthatok? Talán elnézik ha rendes vagyok? És ha nem mennyibe fáj?
Előre is köszi.
bár nincs nagy hangja...fogtak már meg valakit '25-ös dt vel?
8 éve van 1 125 ös motorom, eddig sohasem szólták meg,pedig vagy 10x igazoltattak már.A városba se vagyok vadállat, mak50 el ha megyek,úgy voltam vele h ha norm vok ugyse szálnak rám...de ma megfogtak vele, elkérték a papirjait(pont az adásvételi nem volt nálam) és elkezdte kérdezgetni h miféle motor ez... a vége az lett h lefényképezte a blokkszámot, az alvázszámot és a jogsim aztán meg elhajtott semmit nem töltött ki, és nem is szólt a kollégáinak azon a kis rádión...aszonta majd utánnanéznek h 50 es e a gép... de én ugy tudtam h a rádión keresztül a hejszinen megtudta volna mondani...
nagyon érdekes...ha szétszedem és eladom a motort, akkor h vinné be pl kpm re? vagy ha 50 es hengert rakok rá?
válaszotokat elöre is köszönöm
Megmaradt aprilia af1 125 papírok..törzskönyv, forgalmi, műszaki is van még pár hónap, adásvételivel eladó! 10eFt