sziasztok.
Lenne egy pár alternatívám erre a 125/50-re.
Első: Ha van egy 125/50-es RX-em meg egy TK-s 50-es. akkor annak a vázszámát ütöm bele a 125-ös vázba és abból tudni hogy a motor 50-es!
a másik: ugye a segédmotor kerékpárnak 40km/h a vége elvileg. akkor elgé ha ugy áttételezem le hogy annyit menjen végre és átmegy?
a 3. pedigakkor mivan ha bekellene vinni de éppen megragadt a henger. Hogy vizsgálják be nekem?
most ne haragudj de így senkit nem baxnak át.50-est fizetsz de nagyobbat kapsz?És még nem is tudtad?Akkor én egy ezrest kérnék a 650-es áráért és még jobban is hasonlítanak.Ez egy és nem is fontos.
Ami fontos hogy a törvény nem ismerete nem ment fel a hatlya alól.
Magyarán kinyírod a szomszédod majd mosod kezeidet hogy te nem is tudtad hogy tilos.
Na ne röhögtess.kutyát sem érdekel hogy te nem tudtad sőt még ha szívózol rádvernek okirat hamisítást.
És ez KB ebben a topikban csak egy év alatt KB 1000x elhangzott.
Kicsit olvasnál írás helyett kapnál kimerítő választ.
szerintem a legegyszerűbb 16 évesen egy 125ös kategória és utána 2 év baleset és szabálysértés mentesen eltöltött idő után jöhetne a korlátlan
gyorshajtásért meg keményebben kellene az eltiltásokat adni akkor a sok újgazdag csemetének is lenne ok arra miért nem érdemes sietni
Igen, erre példa az a Korlátozott kategória, aminél 2x kW és 0.16 (kW/kg) arány a megengedett... Hol vannak ilyen motorok? egy 20kW-os motor nem lesz 160 kiló... Ez is annó az MZ-k idejében alakult törvény, ami azóta idejemúlt, sajnos...
igen sajna áfogó dolgok nincsenek,és abban is igazad van hogy a közút nem versenypálya,it igazán ha az elejéről olvastad volna a 125 ről kezdtük a témát, és azt gondolom, hogy b-s jogsival 25 év felett lehetne sm ként használni 1 személyel, vagy valami ilyen volt a felvetés,mindenkinek van igaza, csak az a legfőbb gond, hogy ezek a rendeletek 1975 ben íródtak és azóta igazán sokat nem módosítottak rajta a technika meg azóta megsokszorozódott teljesítménnyel bír,ammit kontrollálni kéne!
Én nem azt akartam mondani, hogy nincs igazság a mondanivalótokban, hanem hogy átfogó megoldás nincsen rájuk, törekvések lehetnek, de mindent kijátszanának azok, akik tényleg megtehetik, aki meg nem Gixxeren kezd, mert olyan gazdag, az ugysem száguldozik 200+ -al (szerintem....) Én személy szerint nem vagyok benne biztos, hogy ezeket a közúton kell használni, de persze ez is csak magánvélemény...
Lenne egy pár alternatívám erre a 125/50-re.
Első: Ha van egy 125/50-es RX-em meg egy TK-s 50-es. akkor annak a vázszámát ütöm bele a 125-ös vázba és abból tudni hogy a motor 50-es!
a másik: ugye a segédmotor kerékpárnak 40km/h a vége elvileg. akkor elgé ha ugy áttételezem le hogy annyit menjen végre és átmegy?
a 3. pedigakkor mivan ha bekellene vinni de éppen megragadt a henger. Hogy vizsgálják be nekem?