Szerintem simán megéri a 125/50 én is ezt fogom használni és ha ugy veszem már hogy 50 esként adja akkor nincs semmi papírhamisítás meg rendőrök megtévesztése ha meg behív kpm re akkor se büntethet meg mert nem tudtam rólam (jóhiszemüség) és ennyi a rendőrök meg be..XD
Még mindig ott tartunk amit a kereskedésbe mondtak neked, az igaz, h hiába rakod te be ettől ha ezt nem adminisztráltatod le csak magadnak elvégzed ( ezt hívtam barkácsolásnak ) azt fogják beírni ami a forgalmiban szerepel. Viszont ha le is akarod adminisztráltatni, az átalakítási engedély köteles, amit valószínű engedélyeznek ugyan, csak ennek a rögös útnak megvan a nem kis illeték vonzata. Az okoskodást, trükközést meg kell fizetni! Jobb lenne levizsgáznod, h vezethesd, vagy kivárni ha még nem vizsgázhatsz belőle.
És ha nem barkácsolás hanem a kawasakinak a hivatalos gyári fojtása?
mert ha új er6n-t veszek akkor a kawa beleteszi és úgy vizsgáztatja le tehát ez működik csak nem akarok új motort venni ezért kérdeztem
Egyértelmű ha 25 kw van beírva a forgalmiba és olyan motor is van benne akkor igen. De ahogy ő kérdezi, h nem az van beleírva, csak "barkácsolással le akarja gyengíteni akkor nem megoldható.
Ja és ezzel a lényeget nem írtam talán le. Tehát az a teljesítmény számít amit a forgalmiba bejegyeztek. Azzal ha elmondod nekik, h forgalmi szerint 50kw-os de te beleraktál mondjuk egy 10 kw-ost vagy olyanra lett alakítva az nemhogy nem dicséretes is, de még műszakid sem lesz.
Most voltam integrált műszakin, a következőt nézték a kérdéseddel kapcsolatban. Motorszámot a motorkód alapján, tehát, h olyan típusú motor legyen benne mint amivel tervezték. ( se kisebb, se nagyobb ) A forgalmi szerinti 74 kw-os teljesítménynek megfelelő motor. Ja és természetesen a cm3 ellenőrzés sem marad el.
Sziasztok!
Látom itt inkább a 125/50 a téma, de azért megkérdezem hátha tud vki segíteni.
Egy kawa er6n-t szeretnék venni mivel lehet hozzá kapni gyári fojtást ami visszafogja 25kwra mivel A korlátozott jogsim van. Bementem az egyik Kawa márkakereskedésbe ahol azt mondták hogy egy kintről behozott még le nem vizsgáztatott gépbe hiába rakom be a fojtást és vizsgáztatom le úgy a forgalmiba akkor sem a 25kw-ot írják be hanem az 52-őt.
Tudtok erre valami megoldást?
Előre is nagyon köszönöm!
Rendőrmentes további szép napot mindenkinek!
Igen mert így olyan nehéz neki segíteni, mintha azt kérdezné, akarok venni egy motort mindenestől ez mennyibe kerül? Mennyibe fog kerülni szerintetek a motor, a gumik rá, az olaj, az első túrám vacsorával, az éves bírságok összessége, stb...
Igen. Külföldi motornál forgalomba helyezésről, magyar motornál átírásról beszélünk. A kolléga az átírás menetét kérdezte, leírtam. Te a forgalomba helyezést. Így meglesz neki mindkettő.
A forgalomba helyezésnél lehet sok eltérés a regisztrációs adó miatt, mert nem mindegy az évjárat és a ccm. Képlet alapján csökken.
Az a baj, h nem nagyon olvastok vissza, nem bántásként de ha ugyanazon az oldalon kétszer teszitek fel ugyanazt a kérdést attól a tények nem változnak. A 7874-es hozzászólásomnál leírtam mi a gond csak ott 125-nél kérdezte valaki, ugyanaz a gond neked is!
Azért ezek mind csak akkor igazak, ha már Magyar rendszámos, vagy volt és ugye azért tudjuk, h nagyon tele van a piac külföldivel!
Ha ugyanis nem az akkor nagyon nagyok az eltérések!...
Most feltettél egy olyan kérdést ami abszolút eltérő! Kérdés pl. a műszakival kapcsolatban, h volt-e már nálunk forgalomba helyezve vagy külföldről behozott. Nekem a most forgalomba helyezett motoromnál ( olaszból ) csak ez 33 ezer forint volt ( integrált vizsga ), akkor nem beszéltem még a regisztrációs adóról ami több mint 50 ezer lesz de természetesen ez mind függ attól is, h milyen korú és 750 cm3. Ha volt valaha Magyar forgalmija a tiédnek meg rendszáma akkor "primitív" összeg, de akkor is van különbség, h egy sima műszaki állomásra viszed vagy a NKH-hoz ami a legolcsóbb. ( 1 jó tanács magadnak intézd, mert akiket meg lehet ezzel bízni azok sokszor lehúzzák az embert ) A biztosítással kapcsolatban megint ember legyen a talpán aki neked összeget tud mondani ugyanis az árban számít a megkötésnél, h mióta van vezetői engedélyed, a kártörténeti igazolásod, milyen járműről van szó melyik biztosítónál kötöd és rengeteg kritérium.
Ezen adatok hiányába elég nehéz bármit mondani, talán a legegyszerűbb ha kiszámítod magadnak a netrisk-en.
Egy egyszerű kérdés, a mező és az erdei "ösvény" közútnak minősül?