Suzuki tsr-ből létezik 50es? Az enyémbe bele van ütve, hogy 49ccm, de tuti senki nem fogja elhinni, hogy kismoci... Lehet vele bármit is kezdeni? Vagy marad a rendőrkerülés az erdőig?
elvileg simán. HA megvan minden forgalombahelyezéshez szükséges papír. DE ha 50esként kötsz rá kötelezőt mert járni akarsz vele, és utána kötnél 125-re az egyrészt biztosítási csalás, másrészt adócsalás is lehet utólag.
üdv. Figy én 2,5 hónapja vettem a mocit most vagyok a 8000. kilóméternál és még semmi gáz nemvolt vele... ugyanugy megy még 110-et de már mikor megvettük akkor csörgött szval most generálozom.
Még mindíg senki nem érti hogy nem a sima közuti ellenőrzésen van a gond.Kutyát nem érdekli hogy most feldobnak a motorra és jól megizélnek 3-an meg még fizet pénzbüntit meg elveszik a jogsit.
Itt a balesetekkel van a gond.Ha egy nem a jogosítványnak megfelelő járművel okoz valaki balesetet és még személyi sérülés is lessz ne adj isten.Akkor van a nagy gáz.Ott még börtön is kinézhet az ügy súlyosságától függően.És ezt senki nem érti meg míg nem a bőrén tapasztalja.Minden héten megkérdezik mi a stájsz ha jogsi nélkül vezet.Erre csak azt tom mondani 30e től az 5év kenyéren és vizen kedves cellatársakkal.Legalább a szexuális élet rendben lessz és rendszeres.
mindenki maga dönt de én nem simogatom a buksiját hogy menj csak.
pont ezt mondom én is. Ha már úgyis elveszik a jogsiját akkor mind1 mivel megy. Mert kinézetre talán csak a kipufogó nagysága más a 125 ös és a 180-ason.
Akkor váltok Én is 1000-es mocira, minek tegyem le a jogsit, hiszen mindenki így közlekedik.
Na jó, ez csak vicc volt.
Még hányszor kérdezitek meg a megfelelő jogosítvány nélküli motorozást?
Ha már lúd legyen kövér mért nem rögtön CBR1000 RR.Végülis 2x nem tudnak lecsukni.Minek a lassú tré 180-as robesz a CBR jobban megy és a dizsi előtt is májerebb mint a fos rotyogó.A rendőr meg láma és tudatlan simán rá lehet magyarázni hogy vissza van folytva így 45-nél nem is megy többel ezért elég neki az adás-vételi.Lazán beeszi a fakabát csak adni kell a nagymenőt és leugatni.
Szia!
Ezeket elhiszem, de arra adj választ, hogy mennyi a futásteljesítménye egy ilyen motornak. Magyarul, hány km után kell generál?
Köszi, ha válaszolsz.
Nekem nsr-em van és megtesz 110 kilómétert óránként
Am nekem 15x45 áttétel van gyári 24 es karbi, prox dugattyú,prox hajtókar. gyári kipuff ami megvan buherálva.. szétvágtama rezonátort és kivetttem a tölcsért. de azelött is ment 110 et így csak nagyobb hangja lett. Jahés gyárilag írják ,hogy 110 et kell mennie ha gyári állapotú. Ma már nagyonfejlett az 50 es kategória szerintem
ismerős a régi cagivak gyárilag szépen mennek. véglis nem nagy kunsz tefolytani legkisebb lánckerék előre, meg haveromtól elkérem azt a fodulat leszabályzó cuccost. 5000nél többet nemfog forogni
Nekem az 50 es gyári Cagiva ment 110 et. Igaz 100 tól már nehézkesen gyorsult. Am meg ha beküldenek kpm-re akkor előtte lefolytod ,hogy ne menjen többet 45 nél és kész
merre laksz, mert én kíváncsi lennék arra az rs-re, hogy enyémhez képest mit megy?
nem nagypofájúskodni akarok, de én nem az 50-es kategóriát látom ellenfélnek
egyáltalán nem gyorsulja ki lassan, Minarelli am 6 blokk. legerősebb 50es blokk :) 50es DR sport henger, 19es del orto karbi, sportlégszűrő, polini végdob 15/47es áttétel. tényleg nem bunkóságból mondom nekemi is volt 70es Derbim de az nem ért fel ezzel az rs-el!
egyáltalán nem száguldozok és nemis nagyképűzük. barátnőmmel ültünk egy kávézó elötti parkolóba. ott állt a motorom. jön a rendőrautó elmegy mellettünk ,sziréna, viszajön és akkor kérte el a papírokat meg hogy ne nevettessem ki magamat ez tuti nem 50-es. Én kedvesen adtam jogsit biztosítást adásvételit mindent, ők mégis magyarázták hogy kpm.
Suzuki tsr-ből létezik 50es? Az enyémbe bele van ütve, hogy 49ccm, de tuti senki nem fogja elhinni, hogy kismoci... Lehet vele bármit is kezdeni? Vagy marad a rendőrkerülés az erdőig?
Lenne egy kérdésem.
Ha veszek egy "50-es" motort és később forgalomba akarom helyezni az megoldható?
Ha igen hogyan?
Itt a balesetekkel van a gond.Ha egy nem a jogosítványnak megfelelő járművel okoz valaki balesetet és még személyi sérülés is lessz ne adj isten.Akkor van a nagy gáz.Ott még börtön is kinézhet az ügy súlyosságától függően.És ezt senki nem érti meg míg nem a bőrén tapasztalja.Minden héten megkérdezik mi a stájsz ha jogsi nélkül vezet.Erre csak azt tom mondani 30e től az 5év kenyéren és vizen kedves cellatársakkal.Legalább a szexuális élet rendben lessz és rendszeres.
mindenki maga dönt de én nem simogatom a buksiját hogy menj csak.
Na jó, ez csak vicc volt.
Még hányszor kérdezitek meg a megfelelő jogosítvány nélküli motorozást?
Ezeket elhiszem, de arra adj választ, hogy mennyi a futásteljesítménye egy ilyen motornak. Magyarul, hány km után kell generál?
Köszi, ha válaszolsz.
A 180as 2T runner nagyon cink már?
Vagy maradjak egy 125nél?Vagy még az is veszélyes játék?
Válaszotok előre is köszi
Am nekem 15x45 áttétel van gyári 24 es karbi, prox dugattyú,prox hajtókar. gyári kipuff ami megvan buherálva.. szétvágtama rezonátort és kivetttem a tölcsért. de azelött is ment 110 et így csak nagyobb hangja lett. Jahés gyárilag írják ,hogy 110 et kell mennie ha gyári állapotú. Ma már nagyonfejlett az 50 es kategória szerintem
nem nagypofájúskodni akarok, de én nem az 50-es kategóriát látom ellenfélnek