azt kéne de am a kis fiatalok szoktak csak kötöszködni aki ilyen idősebb korosztály azok nem azok jogsi meg a személyi plusz biztosítás jó köszönöm mehet de a fiatalok akik most jöttek ki ővék a világ azthiszik oszt akk mindenkit büntetek.A múltkor is egy ilyen középidős és egy fiatal állított meg velük semmi gond nemvolt szondát fújatott utánna elbeszélgettünk egy 10 percet a motorokról.... na mondom ha mindeki ilyen lenne
Szia!
Az adásvételi elég a segédmotorkerékpárokhoz, nem kell más papír. Esetleg új motornál megvan a vásárlást igazoló blokk, bár elvileg talán meg kellene lennie minden járműnél. Az eredetit nem hordom magamnál mert az egy vékony papír, hamar elrongyolódna, csináltam egy fénymásolatot, ha nagyon kötözködne valaki, legfeljebb majd bemutatom az eredetit később. Bár velem a simson kivételével nem nagyon foglalkoztak, illetve egyszer a robogómnál is rákérdeztek a ccm-re, de rövid magyarázta után békével váltunk el egymástól. Általában a kötözködésnek szokott előzménye is lenni.
Szerintem max. berendeltetheti a motort ellenőrzésre, mást a helyszínen nem tehet. Anno a simsonom forgalmiját is kérte egy jól képzett rendőr, nagy nehezen megértette, hogy csak adásvételi van hozzá. Ha meg sokat magyaráz tégy panaszt a renőrségen rendőri túlkapás miatt.
még ha úgy lenne de a múltkor is már majdnem belebújt a motorom alá a burkolathoz oszt magyarázott kérdezett mondom ha annyira kiváncsi itt van egy bolt vesz egy imbuszkulcskészletet és akk szedje szét nézze meg tolómérővel a dugattyút stb... és akkk majd meglátja ak inkább anyit mondott h mennyen tovább... hú úgy felidegesített a sok bamba kérdéssel h már én is úgy szóltam neki vissza a kis fiatal srácnak h már a végén tegeztem
és akk mit csináljak ha elkezd magyarázni nekem h magyarázom meg h 50-es stb.... mert akk engem elég jól baszlatnak tisztelet a kivétel van aki semmi papírt ne kér róla van akinek meg az adásvételi is elég de van egy pár aki elég jól elkezd magyarázni és olyankor mit tudok csinálni?és kösz a választ
Az adásvételi önmagában csak a tulajdonjogot bizonyítja, semmi mást. Nem igazából kell velük foglalkozni. Csak basztatni akartak. Ha valóban 50-es nincs félnivalód.
Hello!A rendőr megállított és azt mondta h papírt adjak neki a motoromról RS50 és nemvolt nállam ami az én ibám és abba kötött bele ha motor nem 50-esnek néz ki stb....és az adásvételi papír szerintetek elég a motorhoz h az 50-es eredetet tisztázzam?Jah és egy másik rendőr belekötött abba h ez a motor 125 nem 50 mert a kipufogó a joboldalon van nem balon és azt mondta az adásvételire akármit lehet irni ez h van?
A blokk és motor származását igazolni kell. Lehet építeni motort, de annak a blokknak, váznak kell lennie papírjának. Amennyiben nincs, akkor nem forgalomba építed a motort. Amennyiben nincs papírod semmi, csak veteránra tudod levizsgáztatni, akkor, ha elmúlt 30 éves. Ha van valamilyen akkor sem tuti a dolog, mert most akartunk átíratni és újra forgalomba helyeztetni egy motort aminek volt forgalmija, aztán kiderült, hogy végleg kivonva tulajdonos nem meghatározható szöveggel. Így már nem is lehet forgalomba helyezni, hiába van nálad a motor, forgalmi, a tulajdonosi láncot nem lehet felépíteni. Ha nincs tulajdonosi lánc el kell felejteni az egészet. Apámnak 8 motorja van, egyet szeretnénk rendszámosra... tudom mit beszélek..
Nem olyan egyszerű az egész, egy titok van, el kell dönteni mit szeretnél csinálni és előre gondolkodni. Mikor kész tények vannak, papírok nélkül és egyéb cummantásokkal, akkor már nagyon nehéz dűlőre jutni. (vagy inkább sehogy)
Olyan könnyen beszél itt mindenki arról, hogy akkor "rendszámoztasd le a motorod" azt cső.
Én bizisten le is is rendszámozatanám a DT80-asomat, csak azt írhatná le valaki, hogy ez hogy lehetséges egy olyan motorral, amihez semmi papír nincs, egy adásvételin kívül?
Mert általában ez a helyzet, nincs forgalmi, meg semmi egyéb papír a vasakhoz. Honnan is lenne....
Ilyenkor mit lehet? Én fizetnék regadót, törzskönyvet, mindent, csak valami azt súgja, ez nem működne....
Mit lehet ilyenkor, valami útnak lenni kell, hát elvileg ha összeraksz otthon magadnak egy motort darabokból, azt is le le kell, h lehessen papírozni valahogy. Egyedi átalakítás, vagy milyen engedély?
Én is erre gondoltam..csak azért ha jól tudom sokkal többet eszik a 180as ...nameg tudok egy 125öt eladót és elég olcsón...ha megtetszenek akk vszínű h lesz egy 180asom is az életben.
köszi a véleményed.
ilyen 125/50be bele sem mennék már.....
jelenleg 600as van rendszám nélkül
legalább nem kell rezegni hogy elhiszi-e a yard hogy 50es
nem tudom miféle bünti jár érte de nem is érdekel........ azért hogy dagasszam a szart a mezőn biztos nem teszek rá rendszámot
meg túl sokba lenne a fizetnivalója, rólam ne huzigálják le a bőrt
aszfaltra meg ott a kisebb gép, arra van rendszám.
Erre csak annyit írnék hogy akinek van jogosítványa az nem lehet balfasz? olyan ember még nem hagyta ott a fogát sehol? és nem csinélt hülyeséget?dehogynem nem a jogosítvány itt a fó gond hanem az Ész lehet hogy valaki papír nálkül okosabb és ügyesebb mint 5 másik papirral.És mi a helyzet abba az országban ahol nem kell se bukósisak sem jogsi?
125ös, de 49ccm van beleütve... de attól, hogy bele van ütve nem fogják elhinni, hogy az is és ez itt a probléma a másik meg az, hogy jogsim még nincs rá
Az adásvételi elég a segédmotorkerékpárokhoz, nem kell más papír. Esetleg új motornál megvan a vásárlást igazoló blokk, bár elvileg talán meg kellene lennie minden járműnél. Az eredetit nem hordom magamnál mert az egy vékony papír, hamar elrongyolódna, csináltam egy fénymásolatot, ha nagyon kötözködne valaki, legfeljebb majd bemutatom az eredetit később. Bár velem a simson kivételével nem nagyon foglalkoztak, illetve egyszer a robogómnál is rákérdeztek a ccm-re, de rövid magyarázta után békével váltunk el egymástól. Általában a kötözködésnek szokott előzménye is lenni.
Szerintem max. berendeltetheti a motort ellenőrzésre, mást a helyszínen nem tehet. Anno a simsonom forgalmiját is kérte egy jól képzett rendőr, nagy nehezen megértette, hogy csak adásvételi van hozzá. Ha meg sokat magyaráz tégy panaszt a renőrségen rendőri túlkapás miatt.
Nem olyan egyszerű az egész, egy titok van, el kell dönteni mit szeretnél csinálni és előre gondolkodni. Mikor kész tények vannak, papírok nélkül és egyéb cummantásokkal, akkor már nagyon nehéz dűlőre jutni. (vagy inkább sehogy)
Én bizisten le is is rendszámozatanám a DT80-asomat, csak azt írhatná le valaki, hogy ez hogy lehetséges egy olyan motorral, amihez semmi papír nincs, egy adásvételin kívül?
Mert általában ez a helyzet, nincs forgalmi, meg semmi egyéb papír a vasakhoz. Honnan is lenne....
Ilyenkor mit lehet? Én fizetnék regadót, törzskönyvet, mindent, csak valami azt súgja, ez nem működne....
Mit lehet ilyenkor, valami útnak lenni kell, hát elvileg ha összeraksz otthon magadnak egy motort darabokból, azt is le le kell, h lehessen papírozni valahogy. Egyedi átalakítás, vagy milyen engedély?
köszi a véleményed.
jelenleg 600as van rendszám nélkül
legalább nem kell rezegni hogy elhiszi-e a yard hogy 50es
nem tudom miféle bünti jár érte de nem is érdekel........ azért hogy dagasszam a szart a mezőn biztos nem teszek rá rendszámot
meg túl sokba lenne a fizetnivalója, rólam ne huzigálják le a bőrt
aszfaltra meg ott a kisebb gép, arra van rendszám.