Ha valaki mindenképp rendszám nélkülit akar mert fillérbaxó akkor azt nem értem mért nem 50-essl jár?
Egy sima sport 70-es henger jó beállítással és valami minőségibb digó járgánnyal van olyan megbízható még 10 évesen is mint a fostalicska 4T kínai szarok.Mentteljesítménye meg annyi vagy kicsivel kevesebb.Blokk váz legálisan 50-es hengeren nem lehet látni hogy mókolva van.Ha KPM vizsgára kerül a sor 20 perc alatt vissza van rakva az 50-es motyó.Biztosító nem kötözködik.STB.
A 125-ös sem az a kategória amivel afrikai túrát csinálna tehát az is városi rövidtávra megy így tökmindegy.
Ha valaki mégis nagyobbra vágyik az meg kérném a minimum követelményt tartsa be.Jogsi,biztosítás,rendszám,kabát,kesztyű legyen.
Szerintem az egész "rájukszállás" azért lett, mert mindenki szeretné az összes költséget elkerülni, csak ha történik egy baleset majd a biztosító azoknak nem fog fizetni akik szabályosak. Ugyanis ha egy ilyen hamisított szarral neked mennek akkor a biztosító nem fog fizetni mert náluk nem volt bebiztosítva az a 125-ös, csak helyette egy smkp ami ugye nem ugyanaz. A becsületesen fizető meg pereskedhet mondjuk a több százezer kárért polgári peren egy 16 éves gyerekkel.
most voltam pár napot nyaralgatni
robogók minimum fele nem 50es volt a balaton partján
de kb ez az arány pesten is.....
ráállnak a yardok keményebben sokan beszívják, és pedig előbb-utóbb ráállnak, mert kell a bevétel
Ez mind kevés, legalább a közvetlen alattunk lévő hozzászólást olvassuk el. Bár kezdem azt hinni, h nagyon jól tudja mindenki, csak nem akarunk róla tudomást venni, de ettől még nem lesz az amit mi szeretnénk.
nem a halk/hangos a mérvadó -szerintem- 50eseknek kivétel nélkül megvan az a tipikus "pattogós" hangjuk
ezt 125ösön kb úgy érhető ek hogy a rezóba fúrunk egy lyukat
no de ekkor meg kár 125össel közlekedni
esetleg a 4t 50eseknél lehet hangot téveszteni, de azok meg.......... brrrrrr
Most leírom újra, igaz két oldallal ezelőtt megtettem, de aztán mindig előkerül valaki aki lusta olvasni inkább megkérdezi ugyanazt. Az is lehet talán azért, h ha egy hét múlva teszi fel addigra biztos megváltozik a jogszabály!
Nem a rendőrnek kell igazolnia, h neked 125-ös a motorod hanem neked, h 50cm3!... Ennek nem az a módja a haverokkal összeülve hamisítunk egy sajtcetlit és innentől a nagymotorod segédmotorrá válik!... Ezzel csak jól magad alá vághatsz!...Ha nem a következő feltételekkel kell rendelkeznie egy segédmotornak, h részt vehessél vele a közúti forgalomba!...
"(3) A két- és háromkerekű segédmotoros kerékpár azonosítási jele a jármű vázába beütött CM betű és a hajtómotor cm3-ben meghatározott hengerűrtartalmát jelző szám. E jelet csak a gyártó, forgalmazó, illetőleg az NKH regionális igazgatósága ütheti be. Segédmotoros kerékpár ilyen jelzés nélkül a közúton nem közlekedhet." (14/2009. (III. 31.) KHEM rendelet
a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet módosításáról )
Gondolom ilyen a tiédbe nincs hiszen a kereskedésbe a 125-ös motorba nem üthettek ilyet bele!...Tehát ha kis fenntartási költséget akarsz vegyél egy segédmotort ha nagyobb teljesítményt akkor hiába cserélgeted az órát meg minden baromságot, attól a vázba még mindig nem lesz a jelzés amitől egy smkp részt vehet a közúti forgalomba!
Jobbat tudok.Ha a kertben megy vele akár T72-est is vezethet senki nem kapja el.
Csak ne menjen közútra vele.Semmit sem kell változtatni.Tiszta nyereség.Bár ha felrakja utánfutóra és úgy ül fel az mégjobb akkor közúton is bürröghet.
Tavaly nyáron vásároltam egy kínai 125-ös robogót, még soha nem volt forgalomba helyezve, forgalmazótól vettem rendszám nélkül, majd mostanáig a cég teljesen el is tűnt Mo.-ról. Nagyon jó lenne 50-esként használni, bár a motorhoz tartozó papírok megvannak, én mégis inkább mentesülni szeretnék a rengeteg további kiadás alól! (későbbi büntetéseket nem bele számítva persze)
Papírok szerint a motor 4,3 kw, viszont elég nagy testű, le van fojtva, a maximum a 70 km/h. "A" korlátlan jogosítványom van. Tegyük fel, hogy megvan az 50-es adásvételim is. Milyen módon derülhetne ki a turpisság? Motorszám, vagy alvázszám alapján ilyen esetben utána tudnak e nézni, hogy ez valóban 50-es e vagy nem, illetve mire számíthatok?
Engem már kaptak el. Az egyik rendőr elengedett volna, de a másik meg pattogott, hogy ne nézzem hülyének. Ment a hegyibeszéd, aztán mennem kellett melózni és mondtam neki, jó maga is tudja én is tudom akkor most mi lesz? Nézett furán, majd annyit mondott vállvetve, hogy nem szeretném mégegyszer erre meglátni viszlát. Leszarják, csak akinek rossznapja van...
állítom hogy minden yard leszarná ezt a 125/50 témát, ha úgy is lettek volna használva mint az 50esek
csak hát ugye elkúrták a felhasználók, most meg sírnak......
tipikus magyar történet
Egy sima sport 70-es henger jó beállítással és valami minőségibb digó járgánnyal van olyan megbízható még 10 évesen is mint a fostalicska 4T kínai szarok.Mentteljesítménye meg annyi vagy kicsivel kevesebb.Blokk váz legálisan 50-es hengeren nem lehet látni hogy mókolva van.Ha KPM vizsgára kerül a sor 20 perc alatt vissza van rakva az 50-es motyó.Biztosító nem kötözködik.STB.
A 125-ös sem az a kategória amivel afrikai túrát csinálna tehát az is városi rövidtávra megy így tökmindegy.
Ha valaki mégis nagyobbra vágyik az meg kérném a minimum követelményt tartsa be.Jogsi,biztosítás,rendszám,kabát,kesztyű legyen.