Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi. és a müszaki mennyibe kerül és az átiratás?
mert kocsira nem olcsó, ez motornál olcsóbb?
Szerintem bukta mindenképpen! A következők miatt kár szórakozni vele.
"(3) A két- és háromkerekű segédmotoros kerékpár azonosítási jele a jármű vázába beütött CM betű és a hajtómotor cm3-ben meghatározott hengerűrtartalmát jelző szám. E jelet csak a gyártó, forgalmazó, illetőleg az NKH regionális igazgatósága ütheti be. Segédmotoros kerékpár ilyen jelzés nélkül a közúton nem közlekedhet." (14/2009. (III. 31.) KHEM rendelet
a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet módosításáról )
Ez alapján a te 125-ös vázadba sem a gyártó sem a Nemzeti Közlekedési hatóság nem fog beütni CM betűjelzést és 50 cm3 sem egy 125-ös vázba. Innentől nem az fogja érdekelni őket milyen hengert barkácsolsz a vázra, hanem az, h a motor nem smkp mert nincs rajta a CM betűjelzés 125-ös vázon. És ha nem smkp hanem motorkerékpár akkor az miért nincs forgalomba helyezve stb.
Szerintem jó ötlet. Ami elmarad a henger mellett azt meg fújd ki habbal, hogy ne legyen ott lyuk. Szerintem menni fog. Ne viccelj már. 125-ös hengert lecserélsz egy 50-esre? Ugyan már.
Sziasztok egy 125 öst motort szeretnék használni 50 es papírokkal ha behív a yard a kpm re akkor kicserélem a hengert 50 esre ilyen akár 20 000 ft ért tok venni ha jó ötlet szoljatok vagy vki irjon má okosat me zöldfülü vagyok kössz
Nagyon szép kis előtörténetet írtál a dolgozó apukáról, a végre összegyűlt pénzről, és a szegény gyerekről aki nem tudta, h nem 50-es a motor. Mindentől független igen is felelős ő is és a másik minimum 3 személy aki az adásvételi szerződést aláírta. Ugyanis az eladó a vevő és a két tanú aláírásával igazolja, h a jármű egy smkp. négyen írnak alá egy papírt azaz aláírásukkal hitelesítenek valamit pontosabban egy okiratot anélkül, h értenének hozzá. Azért egy vizsgálat során itt már felmerül a kérdés, h ha egyikőjük sem ért hozzá miért nem vonnak be egy hozzáértőt a dologba ahelyett, h egy okmányhamisítást elkövetnének. Vagy azt elhisszük, h az eladó azt fogja mondani, h én szándékosan elkövettem csalást, h az új vevőnek olcsóbb legyen a fenntartás? Kizártnak tartom.
Márpedig a rendőr feljelentésében lévő tényállás a következőket tárja fel!
Olyan járművel vettek rész a közúti forgalomba ami forgalomba helyezésre kötelezett jármű, mégsem rendelkezik sem hatósági jelzéssel, sem forgalmi engedéllyel, sem műszaki vizsgálattal ill. kötelező biztosítással. Ugyanis rendelkezik egy okmánnyal egy biztosítással ami egy smkp-ról szól, tehát nem arról amivel közlekedtek. Ja és mivel mindenki néz a helyszínen tudatlan nyuszi szemekkel és nem hisznek a rendőrnek, h ez nagy motor ezért ő be is rendeli egy soron kívüli műszaki vizsgálatra a Nemzeti Közlekedési Hatósághoz annak megállapítása végett, h az hány cc és, h a teljesítménye mekkora a járulékos adó megfizetése miatt is.
Ugye nem gondoljuk, h ezt mind meg lehet úszni azzal, h Apu dolgozott, és úgy örültem, h össze jött a pénz?
Szia! daww!
Attól függ 125ccm-re ha 50-esként akarod használni akkor egy adásvételi meg egy biztosítás, ha rendesen rendszámosan veszed akkor kelleni fog egy eredetiségvizsgálat 15körül van aszem kw-től függ amivel bemész meg a forgalmival meg az adásvételivel az okmányirodában ott is fizetsz szép sárga csekket amiért átírják a nevedre + biztosítás + műszaki ha nincs.
Javítsatok ki ha valami nem jó nem biztos ez!
Üdv.:Fecó
Sziasztok!
Én most akarok venni egy 125ccm-es mocit, de nem tudom mik a kiadások rá.
Gondolok biztositásra ilyenekre.
Valaki leírná nekem, hogy egyáltalán mi kell hozzá és mi mennyibe kerül?!
Előre is köszi
ÜDV!
Köszi a választ! Lenne még egy kérdésem: egézségügyi doboz, izzókészlet ilyesmi kell?
ja és ne 125-be nézd mert ott 2t mindent visz!
ne légy már ilyen! én alacsony fordulatról beszélek ahol "baszhatod" a 2t-met a 4-el szemben!
AZ meg lehet,hogy ezt-azt hallasz,de itt kezdődenek a problémák ezt meg azt hallottam aztán a hülyeséget adják tovább...U.I.: csak megjegyezném a 2T nek am nagyobb a nyomatéka mint a 4T nek ha már szóba hoztad,csak más a karakterisztikája,teljesítményleadása és ezért tűnnek nyomatékosabbnak... pár példát említek(1henger vs 1 henger) 125 xr 10Nm,legyen másik pl mtx 125 öm mainek 20,6 Nm vagy pl 250rmx 50Nm,még pl a drz s nek csak 40Nm!
Ez a poweres dolog meg már annyiszor átecsetelt dolog...Nem hiszem el,hogy még sokan nincsenek tisztába a működésével,mi a szerepe ááá....Persze,hogy húz magas fordszámban,szinte minden 2T ilyen...Van 2 poweres motor legyen most pl az rs,egyikből kiszeded a powert,vagy kikötöd,mit veszel észre....alacsony fordtarományban amiben nincs harmat gyenge,fordultaon ugyan úgy megy mint amibe van...2T nél minnél nagyobb a kipunyilás keresztmetszete,annál jobban megy fordulaton,de annál gyengébb kisfordulaton,ezért alkalmazzák a powert,alul is nyomatékosabb lesz! De sokba nincs,uh ez nem mérvadó 125 gilera rx,tsx,elefant...Rendőr ez alapján sem dönthet minden esetben,h nézi van-e vagy nincs! Szerencse kérdése meg,h ki hol használja!
adásvételi, jogsi, személyi, lakcím igazoló, biztosítás csekk és felragasztott matrica! ez a papíros része
100 felett tud menni egy 50-es motor ha jó vagy ha tuning 50-es
a rerndőrök felénk is harapnak ezért úgy vagyok vele, ha ismerem a környezetet és 70%, hogy nem fognak meg akkor nem állok meg én sem! az meg egy teljesen más tészta mikor a gyerek nyáron melózik, mert apjáék nem vesznek neki motort! mikor összegyűlik a pénz meglát egy motort szomszéd faluba azt mondják neki 50-es és mivel nem ért hozzá így el is hiszi-megveszi!feljelentik és akkor magyarázhat akárki akkor sem hibás, ha nem volt előtte motorja és nincs viszonyítási alapja akkor nem tudhat semmit!
a power szelep-ről pedig annyit, hogy a haveromnak én mutattam meg, hogy hol van mert nem is tudta mit keres érzi az ember, hogy húz egy idő után, de ez nem csak a power-től lehet!nekem is olyan mint ha poweres lenne pedig csak egy 6ablakos membrán miatt csinál úgy
egy 125-ös rs-t elver egy drz!nem a végekről beszélünk, mert ha a drz-t áttétellel variálod nem kell félteni!
2 és 4 üteműt ne hasonlíts össze sosem le-ben és nyomatékban!
amiket írtam azok nem mért adatok hanem amit hallok, olvasok!
nem volt 25-ös rs-m, rx-m af1-m se csak azt mondom amiket a tulajaiktól hallok illetve neten látok!
ÜDV!
Kérdezném hogy 50-es motorra milyen papírok kellenek vagyis: Biztosítás ilyesmi:
Köszönöm a válaszokat.
ÜDV!
smk matrica=smk-nál biztosítás mellé járó igazolásnak a matricája Jól megfogalamztam
Erre az elhiszi dumákra meg annyit nagyvonalakban...Valóbban van aki nem ért hozzá,kérdezték sr 50esemnél,hogy ez 4T,holott járt a motor,dt-nél csak annyit ez kismotor,mondom az....de pl a drz nél meg keresték az smk matricát! De mi van akkor ha az illetékes motorozik és minden típust kívülről fúj...
Azért nem teljesen értek veled 1et! Az OK,hogy tuningolni nem igazán éri meg...Viszont azért 125/50el inkább lehet próbálkozni mint 600/50 -el! Én speciál a motorral inkább terepen megyek és "faluban" lakom,városban én se merném így használni,amit meg itt megyek úton max földútig...Addig meg biz okokból kötöttem rá biztosítást,legalább ha megfognak mutatok vmit vagy elhiszik vagy nem,de ezt egy 600assal esély sem lenne eljátszani! Tuningról az a 140 rotax blokkok esetében windből vagy a rallyból kiindulva óra szerint szériaként lehetséges(130-140) és hidd el nem kell őket naponta generálozni 20 000km-et simán elmennek generál nélkül(tapasztalat)mindez mellé 6-7 literes fogyasztás és 7-8sec-es 100as sprint dukál! 160ason normálisan behangolva,lehet a régi 600as mint pl xt-xl modelleket porba tiporná egy bizonyos tempóig...!
a törvényi ismeretek hiánya nem mentesít a felelősségre vonás alól.de ezt egy nálam okosabb/ami nem nehéz/ember mondta.
no ez az az a 160ccm gép kihegyezve lehet eléri a 40 lovat megy is 140el mondjuk 5-7 ezret ha jó anyag
nekem a 600as 45ló és megy minimum 60ezret
de láttam olyant amiben 90volt de az csak közutas használattal
ezért sosem értettem mi értelme van a tuningnak, nagyobbat kell venni
meg aztán ezek a tuning 2t gépek nagyon szeretik a benzint..... megeszik minimum 2x annyit mint egy gyári 600as
aztán ha büntetnek már mindegy hogy 125/180ccm (stb) vagy 6-800ccm ért büntetnek

yardnak max egy 80ast lehet bemagyarázni 50esnek vagy hogy nem tudtad.....
Tévedsz ezzel a nem tudnak mit kezdeni vele dologgal. Olyan szépen csengettyűzik mint az állat.
A nem tudtam duma, meg nem ér semmit. Fel sem tűnt, hogy 100 felett megy egy 50-es motor igaz?

Annak idején voltam egy tárgyaláson egy mobil telefon csalást néztem meg, mondta a csávó, hogy nem tudta hogy előfizetéses a dolog. Sorolták az érveket, hogy minek kellett volna feltűnni... Nem szabad annyira hülyének nézni senkit sem.
A power szelep, kilóméter óra, blokk méret elárulja magát.
Igaz ami igaz egy eldugott faluban ismert KMB-sel még elmegy a dolog. Területileg sem mindenütt harapnak egyformán. Nálunk nagyon. Azonnal fordul utánad rendőrautó.
Hello!Egyik haveromat is megállították a rendőrök.Mondta,hogy 50 es de a rendőrök nem hitték el.Az adásvételibe is 50 volt írva ezért feljelentették magánokirathamisításért.De mivel még csak 16 nem tudnak fele mit kezdeni.Lenne egy kérdésem:Mi van akkor ha tényleg azt hiszed hogy 50 es,mert ugy hirdették.Mi van ha nem értesz hozzá?
Előre is köszi a válaszokat!
Csak nehogy két ököllel töröld majd a szemed, mikor rájössz, hogy mekkora idióta vagy ezzel a nem állok dologgal. Repülni nem tudsz ezt ne feledd. Jó az a 160ccm-es gép 40 paripával egy kérdés, hogy meddig? Aztán lehet röhögni mikor fel kell újítani.