50-eshez képest sok szerintem az a 110, ha meg annyit megy akkor ez világrekord! kivéve ha azt a 110-et nem éri el csak 2 perc alatt, úgymeg nem élvezhető!
Semmit sem tehetnek ha a motor tényleg 50-es. Ez most nekik cumi. Egy kérdés van, hogy miért baszogatnak. Száguldozol vagy nagy az arcocska? Engem sose basztattak. Igaz én nagyon szerény gyerek vagyok.
sziasztok. én nem vitatkozni jöttem. lenne egy elég érdekes kérdésem. van egy Aprilia Rs 50-em. cm 50 belevan ütve a vázba gyárilag, viszont múltkor a rend őrei egy bizonyos pappírt is kértem valami tanusítvány lehetett. ilyenem viszont nincs. KPM-el ilyesztegettek, még ígyis hogy van cm 50-em. nemérdekel mert 50esnek 50es a motor, csak anyi különbséggel hogy 110et simán megy 50ccm-es sport hengerem van, nagyobb karburáto, más áttétel satöbbi. tehát a lényeg ami lényeg, mit tudnak velem kezdeni ha valóban 50es motorom van, viszont alattam 110et simán megy és esetleg berendelnék egy ilyen kmp vizsgálatra! büntetés lenne belőle vagy lefolytatnák vagy mi? a válaszokat előre is köszönöm
én is 75ccm-el nyomom és folyamatosan legalább havonta egyszer kisebb nagyobb sikerrel megállítanak mikor milyen kedvem van
folyamatosan kapom a kpm-es beszólásaikat meg minden, de igazából nem tudok vele mit csinálni, mert mikor 50-es volt az első igazoltatásomnál is már szóba jött, hogy nem 50-es meg bla-bla-bla!
mostanság elég sokat dokkolok buszmegállókban
mennek a motorosok össze-vissza
99% bizonyossággal észreveszem melyik a 125-ös... yardok sem hülyék ám.......
bár egy csomó buzerált 70es hengeres van azokat kevésbé lehet kiszűrni
Végül is ha úgy vesszük minek is a jogsi.Már 17 éve vezetek autót és KB 5x vagy 6x volt közuti ellenőrzésem.Így gyakorlatilag 3 évente egyszer futok bele valamibe.Igaza van minden jogsi nélküli srácnak minek az ha sosem futunk bele semmibe.Had szaladozzanak a rendőr buta meg lehet etetni hogy ami a lábai közt van az egy camping bicó csak motoralakú a kasznija mert így teccik és csak a spéci áttétel miatt megy 140-el a hang meg egy magnóból jön csak az érzés miatt.Simán bevesz a butasün há az a dolga ezért fizetik nincs semmi tapasztalata.Ha meg elkapják legalább nem tudják elvenni a nemlétező jogsit.No így már megnyugodott minden jogsi nélküli emberke.
Nyugtával dicsérjük napot. Aztán nehogy két ököllel töröljék majd a szemüket, hogy mekkora marhák voltak. Reméljük pár év múlva gond, és pénzbírság nélkül jogsival a kezükben néznek majd vissza ezekre az évekre, nyugtázva, hogy ma már nem lennék olyan hülye.
http://www.huskyclub.com/model...
A motorszám első pár számjegye már megmondja, hogy milyen típusú blokk van benne. Nem fenyegetőzik ott senki. Megkapod a feljelentésed és postán a többit. Ezt a ne álljak meg dolgot sürgősen felejtsd el, mert az a legnagyobb hülyeség az összes közt.
2006-2007 NSR 75, jogsi nélkül
2007-2009 CBR 125 ,50 es jogsival
2009 ... először 125-ös jogsival akart ZZR 250-et, de inkább a ZZR 400 mellett döntött.... hát vannak ilyenek is :D
Adásvételibe beleírod, hogy honda nx 50 és már 50-es is a géped papír szerint. Aztán majd torkokra a kékerest, hogy mégse gyakorlatilag. A 4 ütem, henger, kipufogó nem árulkodik egy cseppet sem.
Üdv. Csak kérdezni szeretnék ezzel a 125/50 üggyel kapcsolatba. Tehát: 1 hónap múlva szeretnék venni egy Honda nx 125-t, ha külföldi papírjai vannak akkor azt h lehetne megoldani h itt magyaro.-n 50ccm-ként fusson?
akit kaptak már el 125-tel 50-es jogsival azokhoz szólnék elsősorban!
ha én 50-es jogsimmal mennék 125-tel és kiderül, hogy nem 50-es akkor mit tesznek velem? helyben mit tehetnek?ha kpm-mel fenyegetőznek mit tehetnek és az alvázszámról le tudnak-e kérdezni egy Husqvarnát?tudom, hogy szinte minden motort le bírnak kérdezni, de ismerek olyat akinek a motorja nincs az adatbázisban benne!
vagy sose foglalkozzak velük csak menjek úgy mint eddig és ne álljak meg? az a baj, hogy nem mindig kivitelezhető, mert volt már olyan, hogy álló helyben igazoltattak!KÖSZÖNÖM ELŐRE IS VÁLASZOTOKAT!eladó a motorom!
Csinálják ne aggódj. Csak vannak akik azért próbálnak érdeklődni mire számíthatnak, de valakit semmi nem hat meg. Pláne míg valaki az eszét a gatyájában hordja. (Persze mikor baj van elgurulnak a golyók)
Köszi mmindenikinek a segitséget!Csak az a tré hogy semim nincs meg hozzá.Edig jogsi nékül toltam 50-ekel+125-ösökel -hát rendör nem nagyon baszogatot.Csak most lesz kész B-re a jogsim és gondoltam ha lehet megprobálom rendszámoztatni .Mind egy madj meg látom.Köszönöm a segitséget mindenkinek!
Javaslom add el,és vegyél egy rendes forgalmisat,lehet hogy ráfizetés lesz,de ne akarj idő előtt gyomorfekélyt kapni.Nekem svájcba kellett volna utaznom a hiányzó papirokért,hát inkább megváltam a Gilerától,így csak 60000-et buktam vele.
Hát énmár ebbe belesem fognék(1x-üb 1 papiros hiányos/sérült motor hozzá) De ha nekifeszül pár ismerös/jártas ember+1rakat idő és mégtöbb pénz...ésmár elisvan intézve
No már itt elbukik szeginy csóka.Ennyi papírt egy 50-esként használt AF1-esnen ami még valamikor az ősidőkben valamikor volt rendszám szerintetek megvan az összes cucca?
Érdekes itt is(XI.ker...KÁOSZ osztály )ügyintéző függő de hivatalosan ezkell hozzá(igy kellene). Véglegesen kivont jármű ismételt forgalomba helyezéséhez szükséges okiratok:
(Bontási engedéllyel kivont járművek esetében a visszahelyezés nem lehetséges!)
- érvénytelenített forgalmi engedély
- érvénytelenített törzskönyv
- Műszaki adatlap
- Eredetiségvizsgálat igazolása
- Kötelező gépjármű felelősségbiztosítás igazolása (kötvény vagy ajánlat, amely sorszámmal és a biztosító adataival ellátott)
- Befizetéseket igazoló csekkek (forgalmi engedély, törzskönyv, címke, rendszám)
- Tulajdonjogot igazoló okirat (számla vagy adásvételi szerződés, amennyiben tulajdonjog átadás is történt; ebben az esetben vagyonszerzési illetéket is kell fizetni)
- Több tulajdonos esetében a tulajdonosok nyilatkozata arról, hogy melyik tulajdonos kerüljön a forgalmi engedélybe és melyik a törzskönyvbe
- Külön üzembentartó bejegyzése esetén a tulajdonos hozzájáruló nyilatkozata
- Hitel igénybevétele esetén a hitelintézet nyilatkozata-----Érdekesen müxik itt minden
Az okmányirodát felejtsd el,itt Szegeden is mikor kategóriabővítést csináltattam a jogsimba,egyik pulttól a másikig szaladgáltak hogy most mit is kell csinálni.A legközelebbi KPM (közlekedési felügyelet)irodába nézz utána,a forgalomba helyezés előtti műszaki felülvizsgálatot is ott végzik el.
folyamatosan kapom a kpm-es beszólásaikat meg minden, de igazából nem tudok vele mit csinálni, mert mikor 50-es volt az első igazoltatásomnál is már szóba jött, hogy nem 50-es meg bla-bla-bla!
mennek a motorosok össze-vissza
99% bizonyossággal észreveszem melyik a 125-ös... yardok sem hülyék ám.......
bár egy csomó buzerált 70es hengeres van azokat kevésbé lehet kiszűrni
A motorszám első pár számjegye már megmondja, hogy milyen típusú blokk van benne. Nem fenyegetőzik ott senki. Megkapod a feljelentésed és postán a többit. Ezt a ne álljak meg dolgot sürgősen felejtsd el, mert az a legnagyobb hülyeség az összes közt.
2006-2007 NSR 75, jogsi nélkül
2007-2009 CBR 125 ,50 es jogsival
2009 ... először 125-ös jogsival akart ZZR 250-et, de inkább a ZZR 400 mellett döntött.... hát vannak ilyenek is :D
ha én 50-es jogsimmal mennék 125-tel és kiderül, hogy nem 50-es akkor mit tesznek velem? helyben mit tehetnek?ha kpm-mel fenyegetőznek mit tehetnek és az alvázszámról le tudnak-e kérdezni egy Husqvarnát?tudom, hogy szinte minden motort le bírnak kérdezni, de ismerek olyat akinek a motorja nincs az adatbázisban benne!
vagy sose foglalkozzak velük csak menjek úgy mint eddig és ne álljak meg? az a baj, hogy nem mindig kivitelezhető, mert volt már olyan, hogy álló helyben igazoltattak!KÖSZÖNÖM ELŐRE IS VÁLASZOTOKAT!eladó a motorom!
(Bontási engedéllyel kivont járművek esetében a visszahelyezés nem lehetséges!)
- érvénytelenített forgalmi engedély
- érvénytelenített törzskönyv
- Műszaki adatlap
- Eredetiségvizsgálat igazolása
- Kötelező gépjármű felelősségbiztosítás igazolása (kötvény vagy ajánlat, amely sorszámmal és a biztosító adataival ellátott)
- Befizetéseket igazoló csekkek (forgalmi engedély, törzskönyv, címke, rendszám)
- Tulajdonjogot igazoló okirat (számla vagy adásvételi szerződés, amennyiben tulajdonjog átadás is történt; ebben az esetben vagyonszerzési illetéket is kell fizetni)
- Több tulajdonos esetében a tulajdonosok nyilatkozata arról, hogy melyik tulajdonos kerüljön a forgalmi engedélybe és melyik a törzskönyvbe
- Külön üzembentartó bejegyzése esetén a tulajdonos hozzájáruló nyilatkozata
- Hitel igénybevétele esetén a hitelintézet nyilatkozata-----Érdekesen müxik itt minden