egy tipp ha 50 essel vagy 125/50 essel akartok utast szállítani mennyetek szlovákiába ott lehet :) itt lakok a határ mellett mindig hordom a csajokat motorozgatni :D
Tudom, hogy nem engem kérdeztél, de nem mehetsz sehova sem jogsi nélkül. Sem gyakorolni, sem rutinra. Megkapod a büntetésed érte. (eltiltás, csekk) Csak úgy lehet ha kivisz valaki utasként akinek van jogsija. Nem éri meg rizikózni, ha már célegyenesben vagy a jogsival.
Szia Bear!
Gyakorlati oktatás saját motorral jóval olcsóbb, a tanpálya meg 10 km-el arrébb van, mit mondok a rendőrnek ha elkapnak mikor éppen oda tartok?
Most azért nem értelek téged, kérdeztél, válaszoltam. Ha Te úgy gondolod nem lesz soha baj, akkor hajrá! Én is egyszer vittem utast réges-régen, azt hittem nem lesz baj, aztán csak beleszaladtam egy járőrbe, egy mellékúton ahol előtte évekig nem láttam rendőrt.
Az előírás 50 ccm, értsünk már a jó szóból. Nem biztos, hogy ellenőrzéskor- igazoltatáskor kiderül, de ha kiderül nagyot buksz. Hidd el, nem éri meg. Ez remélem elég értelmes válasz volt.
Csá!
A rendőrök alvázszám alapján be tudják azonosítani a motor hengerűrtartalmát gondolom. És ha erre rájöttek(hogy nem 50-es) és kezdődik a szivatás (büntetőeljárás), akkor ha megmondom h már Olaszországban 50-esként adták el nekem, és nekem fogalmam sem volt róla, h ez nem 50-es, akkor mit tudnak tenni?
Szia! Szerintem nem nagyon mivel a A1 kategória 125ccm-et és 11kW-t meg nem haladó motorkerékpárra vonatkozik ! De ha a forgalmiba 125ccm-van írva akkor papíron megoldható! Ha nem találsz egy rendőrt aki beleköt!Ez csak az én véleményem!
Üdv.:Fecó
sziasztok lenne egy kérdésem ki néztem egy 250-es cbr-t és A1-es jogsim van 11kw os papirjai vannak lehet belőle gubanc? és ha lefojtattatom előre is köszi a válaszokat
Császtok a tzr -t forgalomba szeretném helyezni(német papírjai vannak, de nem én hoztam be az országba) és arra lennék kíváncsi h az mennyibe fog nekem fájni?
A legutóbbi hozzászólásomban a saját kis "történetemet" és a véleményemet írtam le. Ezenkívül lehet, hogy nagyobb valaki vagyok mint Te és azért mert egy fórumoldalon nem közlöm a személyes adataimat (mert mondjuk senkinek semmi köze hozzá) attól még arcom is van, sőt még motorom is van... erről ennyit. Nemvagyok az a "netrider" típus.. inkább motorozni szeretek. Jah és nem azért van 50esítve a 125ös gépem mert nincs meg az életkorom a korlátlanhoz...
Nem kell megcsinálni az elsősegélyt, ha már van jogisd. Attól függ, hogy hol csinálod és hogy turbo tanfolyam-e. 2 hónap nagyon rövid idő, szerintem nem lesz meg. 3-3,5 hónap mire kezedben a jogsi, ha minden elsőre sikerül. Ha választasz turbo tanfolyamot az több cashbe kerül. Egyébként 60-70k között lehet az Ak. Nekem 92 körül volt a sima A ebből levontam a 9 órát 2,5-3e-vel számolva.
Jah bár furi mikor fater kocsijával fényes nappal elkarikáztak egy yardot sem láttam.Igaz elkapták 3 húnapra rá de a kocsit azóta is bottal ütik. Viszont mikor lejárt a műszakim a kocsin 3x állítottak meg 1 hét alatt.
Gyakorlati oktatás saját motorral jóval olcsóbb, a tanpálya meg 10 km-el arrébb van, mit mondok a rendőrnek ha elkapnak mikor éppen oda tartok?
50-es enduro
Bár nem tudom újat akarsz-e vagy használtat?
Kösz!
A rendőrök alvázszám alapján be tudják azonosítani a motor hengerűrtartalmát gondolom. És ha erre rájöttek(hogy nem 50-es) és kezdődik a szivatás (büntetőeljárás), akkor ha megmondom h már Olaszországban 50-esként adták el nekem, és nekem fogalmam sem volt róla, h ez nem 50-es, akkor mit tudnak tenni?
Üdv.:Fecó
A legutóbbi hozzászólásomban a saját kis "történetemet" és a véleményemet írtam le. Ezenkívül lehet, hogy nagyobb valaki vagyok mint Te és azért mert egy fórumoldalon nem közlöm a személyes adataimat (mert mondjuk senkinek semmi köze hozzá) attól még arcom is van, sőt még motorom is van... erről ennyit. Nemvagyok az a "netrider" típus.. inkább motorozni szeretek. Jah és nem azért van 50esítve a 125ös gépem mert nincs meg az életkorom a korlátlanhoz...