hello az lenne a kérdésem h igaz-e az h a 125 ös is még kismocc lessz?
a mutkor hallotam de elég hihetetlen !
de mondom csak meg kérdem már
kössz előre is
Sziasztok segitsetek van egy 50 ccm-es motorom és a hengeren nincs ccm és nincs adatábla akkor most mit csináljak ha meg álít a rendőr hogy tom bizonyítani hogy 50 ccm?
Ne csodálkozz! Ez Magyarország! Az adódból fenntartott államigazgatás,ha valamit csináltatsz vele ,az alsógatyát is le akarja húzni rólad! Még jó ha leszopni nem akarnak?!?!
Kedves ügyvéd úr Mi akkor a tehendő, ha jogosítvány nélkül részt vettem forgalomban, elém jöttek stop tábla és elsőbbség adás kötelező táblá ellenére egy lehajtóról. A jármű vezetője ellen bűntető eljárás folyik mivel a rendőrség őt hozta ki egyértelműen vétkesnek, és feljelentette őt, de a biztosítója nem akar nekem fizetni, én kaptam bűntetést a jogosítvány hiányért, a motorm total káros lett nekem életem végéig nem lesz 80-90%-nál jobb a csuklóm ruháim bukóm mindenem levágáták rólam, nagyon sokat buktam, főleg hogy mind ösze csak 18 éves vagyok így lőttek a továbbtanulási terveimnek a kezem miatt... Köszönettel:V.Krisztián
Sziasztok!
Mostanában nagyon foglakoztat a téma, mert venni akarok egy 125 v 150-es Vespát.Ami tetszik abból nem létezik rendszámos. Valaki azt mondja h 80ból le lehet rendszámoztatni egy 10 éves motort..hát nemtom.Én most hívtam az NKH-t árak után érdeklődni és a következő válaszokat kaptam, gondoltam megosztom:(Zárójelben a fórumokon talált válaszokat írom)
Körzeti akárminél:
1.Egyedi forgalomba helyezés költsége 22 800 Ft
2.Vizsgadij 2750 Ft
3.Műszaki adatlap 1190 Ft
Okmányiroda:
Adatlap meg forgalombahelyezes határozat:
Eredetiségellenőrzés 10- 20.000 (15.500) Ft
Rendszámtábla (4200) Ft
Matrica (450) Ft
Biztosítás min. 6000 Ft /év (idősebbeknek 5000 talán)
Forgalmi engedély 6000 Ft körül
Törzskönyv 6000 Ft
Származásellenőrzés (8400 Ft)
+ Regadó (125 ccm-ig 95000 Ft, 125-500 ccm 135000 Ft, ami az F = A*(1 - K - k*t/T) szerint csökken)
kb 9 éves 125-ös motorra számoljunk durván 70ezret talán 65?
Ha ezeket összeadjuk: nekem 143 000 Ft-ra jött ki. Kb ennyiért már megkapod a motort magát.
Ha 100ból megvan azt mondom legyen, de ennyiért az ember azon is elgondolkozik ha nagy ritkán (persze nem balestre értem) lebukik és megszivatják akkor is olcsóbban megússza. Ez vicc. Akkor most mi is a büntetés?Tudom, h itt mostanában megy a ugyan gyerekek csak legálisan duma ,de haa az embernek van rá jogsija, akkor se csinálja meg!
Ha vmit rosszul irtam v 2x számoltam javítsatok ki pls.
Ment is az 80 az csak sokáig nem bírta 1-2 hónap kompresszió nuku. Majd vettem rá egy malossi hengert 70 est igaz használtan de mai napig állítom jobban ment vele mint a leo . Utána főtengelycsapágy vissza régi henger felújítás majd megint kezdett csörögni aztán eladás. Azt hozzá kell tennem régi sr volt és levegős.
Dehonnem.Egyszer olvastam valahol hogy a hungárián egy hasonló srác 180-as runnerrel annyira belefeledkezett a jóba hogy 120-nál vette észre hogy csapatban motorozik.Csakhogy a csapattársak 2db motorosjárőr volt két oldalt.
Na ezt hogy magyarázod 50-es papírral?
Amúgy az SR-el valami nagy gáz lehetett mert alapból megy 60-80at ha jó állapotú és semmit nem kell rajta ügyködni nagyon.
Igen egy kicsit én is megbántam ez miatt a leo-t mert hát aki kicsit ért hozzá az tudja hogy nincs 50 es belőle csak papíron . Jobb választás lett volna az sr 150 azon tényleg nem látszik hogy 150 es.
Nálatok elmegy nálunk nem. Nálunk minden rendőr tudja már, hogy leo-ból nincs is 50-es. Alapból bukta. Egy ismerősöm 2 hét leózás után kapott egy 30-as sárga csekket és 4 hónap jogosítvány elvonást. Persze rögtön eladta utána.
Sziasztok
Úgy éreztem nekem is meg kell osztanom ezzel kapcsolatban a tapasztalatomat. Eleinte egy 50 es sr el motoroztam és akárhogyan is nézzük ezek a motorok nem 80 ra lettek tervezve hanem kb 60 km/h ra. Na most ahol én járok budapesten ott ha nem mész legalább 70-80 al ledudálnak vagy letúrnak. Eldöntöttem veszek egy leonardót 150 es et eredetileg rendszámosat akartam majd jogsi, de a rendszámos 200 e el drágább volt így hát maradt az 50 es papír. Na most meg is vettem és már igazoltattak is párszor de az eddig benyomásaim szerint ha nem mész mint az állat és szabályosan meg hát persze baleset nélkül a kutyát nem érdekli hogy tényleg 50 es e vagy nem persze bizonyos mértékig nem GSX r re gondoltam . Remélem nem értitek félre ez csak az én véleményem.
Sziasztok
Úgy éreztem nekem is el kell mondanom a véleményemet a témáról mert jártas vagyok benne. Na most tudni kell hogy én budapesten motorozok és hát a közlekedést sztem tudjuk milyen. Eleinte egy 50 sr-el motoroztam és hát voltak élményeim minden indulás elött gyomorgörcs mert hát anyi dudálást baszogatást leturást (a 50 km/h átlagsebesség) miatt még nem kaptam. Tudom megy az többet is de akkor havonta generál mert ezek nem 80 km/h ra lettek tervezve. Na mondom akkor tököm belétek beruháztam egy 150 es leonardóra mert erre volt pénzem és hát a rendszámos 150 e hosszab volt pedig az volt az eredeti cél maradt az 50 es papír.
Igazoltattak is már egy párszor és én az eddigi benyomásom szerint a kutyát nem érdekli milyen motor van alattad ha nem mész mint állat és persze szabályosan. Na most nekem se száguldozni kellet csak egyszerüen az útvonal amin én járok katasztrófa és ha nem tartom a minimum 70 et akkor már vilog is a buzija. Félreértés ne essék senkit rábeszélni nem akarok csak a véleményemet mondtam el.
Ez egy baromság. Iszonyat gyorsan felejtsd el és ne is reménykedj benne. Csak szigorítást várj, enyhítést ne. 125-ig segédmotor, nem kell se jogsi se rendszám... jól be lehetett rúgva az ismerősöd.
Előbb utóbb be fog jönni az smkp-ra is a rendszám.
Egyetértek.Szerintem az lenne a jó megoldás, hogy hagynák rendszámosan jogsisan a 125-öt, de mondjuk azt a lehúzós szemétséget amit elkérnek regadó címen azt mondjuk eltörölhetnék vagy minimálra csökkenthetnék.Nem lenne szakadék árban annyira egy 50es és 125 ös között, de jogsi azért kellene hozzá.
a mutkor hallotam de elég hihetetlen !
de mondom csak meg kérdem már
kössz előre is