Sziasztok!
Nekem az volna a kérdésem, ha valaki mondjuk bebukja a 125/50 ével a rendőri ellenőrzést akkor a bevizsgálás következtében fellépő biztosítási csalás stb az milyen összegekre rúghat kb?
Hello mindenki! Abban kérném a segitségeteket hogy hogyan lehet megoldani azt h a motorod papiron pl25Kwlegyen vagy 11Kw stb. tehát ez egy vizsgaztato ismerős kérdése vagy hogy müködik ez? válaszotokat előre is köszi
erre mondja mindenki, hogy amikor menni kell a 125össel feketén akkor bizony tökös a legényke, amikor meg gebasz van megy a szűkölés, hogy jajmostmifogtörténni......
mondhatni meg is érdemled, te kerested a bajt.......
Van hogy a kárszakértő mindkét járművet vizsgálja még ha nem te voltál a hunyó akkor is.Remélem nem lessz gondod belőle.De készülj fel a legrosszabbra és ha jó lessz a kimenetel nagy megkönnyebbülés lessz.
Az is kérdés, hogy te voltál-e a hibás. Ha nem akkor a mocidat elvileg kárszakértő megnézi. Ha megnézi és ért valamit hozzá bebuksz. Ha nem buksz be és megcsinálják (amennyiben nem totálkáros) és később kapsz egy utólagos ellenőrzést, megint bebuksz. Nem irigyellek.
Ha akkor rendesen felvették a jegyzőkönyvbe hogy 50-es, nem lesz semmi gond. Nem fognak utána nyomozni, ha akarták volna akkor elvitték volna a motort kpm vizsgálatra.
Hali.. lenne egykis problémám a motorral 125 ös és 50 esként használóm... csak hát volt egykis karamból vele... és voltkint rendörintézkedés meg minden 50 esként lett beirva a jeggyzö könyvbe...... am a motor olasz belpiacról származik szal nincs a magyar nyilvántartásba csak egy kötelezöje van... na és asz szereném tudni szerintetek utána nyomoznak a motornak hogy hány ccm es és elveszik e a jogsimat meg a motort?
Az eredeti 74-es Kresz jogszabály úgy szól,hogy 50ccm-et meg nem haladó külső gyújtású,vagy legfeljebb 4kw teljesítményű egyéb motor hajtja.A diesel moptor pedig nem külső gyújtású,ezért lehet benne.Na ez a két szó már a 90-es KÖHÉM rendeletben már nem szerepelt,nem tudom ki,miért hagyta ki,módosította,csak a magyar joggyakorlat szerint a módosítás nem helyezi hatályon kívül az eredeti jogszabályt, és a 74-es alaptörvény tudtommal nem lett visszavonva csak módosítva,tehát most is hatályos.sajnos a közlekedési hatóság financiális okokból szeretné személygépkocsinak minősíteni,ugye nem kevés dézsma ütné a markukat.Illetve meg is teszik,júni 1-től minden négykerekű segédmotor rendszámköteles lesz,ezzel elismerik hogy segédmotor,de érdekes módon pont uniós szabályra hivatkozva(unióban minden jármű azonosítóval közlekedhet)rendes forgalomba helyezési procedúrát csinálnak a mopedautóknak,és a qadoknak.Azért mégis kiszedik a sarcot a zsebünkből!
Nekem az volna a kérdésem, ha valaki mondjuk bebukja a 125/50 ével a rendőri ellenőrzést akkor a bevizsgálás következtében fellépő biztosítási csalás stb az milyen összegekre rúghat kb?
mondhatni meg is érdemled, te kerested a bajt.......
Üdv