Ne idegesítsetek most olvasgattam itt nem ugy volt h a 2011 es rendszámozás jo sokat fog még huzodni a "gazdasági válság miatt" vagy mifene anno itt valamelyikötök linkelt egy cikket!...akko mostan mi is van?
Sziasztok.Felesleges lebeszélni öket had használják 50esként...majd rájönnek Itt a kételkedők aztszeretnék hallani hogy persze használd nemlessz baj,és tökhülye mindenki aki mást mond....Van az a mondás okos ember más kárán tanul.....a többimeg had erőlködjön
simán tudod, max esetleg basztatni fognak, extrém esetben vödörszám nyeled a gecit majd. Csak drága kocsit ne csukjál le vel nagyon, meg ne 130-cal hasíts 30as táblánál.
azért ez hihetetlen hogy valaki(k) ennyire csökkent értelmű(ek) legyen(ek).........
kb minden oldalon ez megy........
most azért elmagyarázom:
180 több mint az 50, ha hiszed, ha nem ez tény, kb 5-6 évesen egy átlagos értelmű gyermek evvel tisztában van.
sőt a 180 még a 125 nél is több(hihetetlen, de igaz) amit ugye A1 kategóriával sem vezethetnél
de ha van 2 szép nagy és kemény golyód akkor nyugodtan használd, majd apuci meg anyuci túlórázik, és kifizeti a pici fiacskája büntetését......
de ekkor ne rinyálj, hogy jajjajjajmitcsináljakmost, hanem viseld a következményeit, keményen tökösen ahogy illik.......
Hali, szerintetek egy 180ccm-es Gilera Runnert gondnélkül tudnám 50esként használni?most van igaz egy 50esem de kinőttem !kösszi a válaszokat és jó időt!
azért bátran állíthatjuk hogy a legkevesebb ésszel felszerelt rendőr is simán kifüleli melyik gép 50es és melyik 125ös
utóbbi időben már minden téren úgy fel van fújva ez a dolog (sok farok motoros miatt valljuk be) hogy egyre inkább figyelnek erre.
hosszú évekig mászkáltam különféle motorokkal sosem állítottak meg a városban
mostanság egy joggal mászkálok és ha yard lát szinte mindig lemeszel........
pedig a jog olyan alattam mintha egy almásládán ülnék..........
jogsi, bukó, biztosítás, égőkészlet, eü pakk
ezekből minimum 3at követelnek.........
Ha elkapnak és megbüntetnek, könnyen bánhatja a teljes jogsid, emellé persze kapsz egy sárga csekket. Legközelebb persze sokasodnak a nullák a csekken. Egyik ismerősöm járt így, vett egy 150-es paripát, előtte a srác 2 évig járt gond nélkül, ő nem ment 1 hetet sem kék lámpa, büntetés jogosítvány elvétel 4 hónapra. Egész nyáron nem tudott vezetni.
A rendszámoztatásnál annyi van, hogy ha te csinálod motor és ccm függően 100-tól felfelé megy, de így egyből a nevedre kerül. Ha rendszámosat veszel akkor pedig 30-35 rugót rá kell szánni az átírásra.
mondjuk az az igazság ahogy nézem melyikkel jönnék ki jobban...hát a gáz az hogy ha rendszámosat veszem akkor alapbol 100-200.000 Huf különbség van az ára között namost enyiböl sz.tem le is lehetne rendszámoztatni ....sz.tem de ha tudtok pontos árat h menyibe fáj ez a müvelet és mijen papírok kellenek hozzá(gondolom nem elég egy adás-vételi)Köszi elöre válaszokat bocs a sok hülye kérdést tudom sokan kérdezik ezeket csak nem nagyon találtam eddig választ az öszes kérdésemre
Ha olyan a kedve vagy nem érdekli esetleg nem ért hozzá akkor megúsztad.Ha kifogod azt a rendőrt aki vágja a témát és meg akar büntetni akkor megszíttad mert meg fog.
De ez benne van a pakliban egy szavad sem lehet.
Ha viszont balaesetet szenvedsz vele és nem is te vagy a hibás akkor van nagy gebasz.Biztosítási csalás és jogosítvány nélküli vezetés tehát töbszörös bukta.Nem éri meg a dolog.Inkább tedd le a jogsit és vegyél legális gépet.Vagy vegyél legális tényleg 50-eset.
még nincs megvéve ismerösömé volna a motor csak tul akar adni rajta és apro pénzért adná nekem..mind1 ez lényegtelen a lényeg az hogyha mégis megvenném rendör megállít hogy lehet kilábalni ha mondjuk leveszi hoogy talán mégse 50 es volna a motor km ora csere egyéb dolgok...?
CSásztok olyat fogok kérdezni hogy!:egy olyan motort ami 50 esként van regisztrálva de 125 ös utolag lelehet e müszakiztatni 125 ösre arra hivatkozva hogy tuningoltam blokkcsere volt bla bla a lényeg h le lehet e papíroztatni!?Elöre köszke a válaszokat!
köszi szépen végre valami normális emberi választ kapok!
kb minden oldalon ez megy........
most azért elmagyarázom:
180 több mint az 50, ha hiszed, ha nem ez tény, kb 5-6 évesen egy átlagos értelmű gyermek evvel tisztában van.
sőt a 180 még a 125 nél is több(hihetetlen, de igaz) amit ugye A1 kategóriával sem vezethetnél
de ha van 2 szép nagy és kemény golyód akkor nyugodtan használd, majd apuci meg anyuci túlórázik, és kifizeti a pici fiacskája büntetését......
de ekkor ne rinyálj, hogy jajjajjajmitcsináljakmost, hanem viseld a következményeit, keményen tökösen ahogy illik.......
utóbbi időben már minden téren úgy fel van fújva ez a dolog (sok farok motoros miatt valljuk be) hogy egyre inkább figyelnek erre.
hosszú évekig mászkáltam különféle motorokkal sosem állítottak meg a városban
mostanság egy joggal mászkálok és ha yard lát szinte mindig lemeszel........
pedig a jog olyan alattam mintha egy almásládán ülnék..........
jogsi, bukó, biztosítás, égőkészlet, eü pakk
ezekből minimum 3at követelnek.........
A rendszámoztatásnál annyi van, hogy ha te csinálod motor és ccm függően 100-tól felfelé megy, de így egyből a nevedre kerül. Ha rendszámosat veszel akkor pedig 30-35 rugót rá kell szánni az átírásra.
De ez benne van a pakliban egy szavad sem lehet.
Ha viszont balaesetet szenvedsz vele és nem is te vagy a hibás akkor van nagy gebasz.Biztosítási csalás és jogosítvány nélküli vezetés tehát töbszörös bukta.Nem éri meg a dolog.Inkább tedd le a jogsit és vegyél legális gépet.Vagy vegyél legális tényleg 50-eset.
Sztem nem éri meg kockáztatni, mert ugye a matricától a gép még nem lesz 50-es.