Hello everybody!
Segítséget kérnék! B kategáróás jogsival rendelkezek, tehát csak 50 es motort vezethetnék papírforma szerint!
De jelenleg egy 125 ccmes Cagiva elefantom van amit egy Aprilia Af1 Replica 125ösre cserélnék el.Az elefánttal nem akarok foglalkozni 1-2szer volt terepen és ennyi nincs rendszáma meg biztosítás se rajta az alkatrésznek megy el.Kérdésem az h hogyan lehetne megoldani az Af1 et, 50es jogsival vezetni?Nem kókány ide-oda köszörülés hanem konkrét megoldás érdekel és ebben lehet 1 kis szerví !Még nem volt forgalomba helyezve se rendszáma nem volt Mo.-n.
Előre is köszönöm
Hát kiderültek dolgok
Felvettem 1-2 rs esel a kapcsolatott és kb megoldhatatlan az egész blokk csere más hol van kipuff kivezetés a felfogatás meg még sok minden ami nem egyszerü feladat...
A legésszerübb-nek az tünik h nekiállni a A1 nek...De azért köszaz infottmindenkiitöl:D
Joker! Többe fog kerülni a leves mint a hús. Te tudod. Nem véletlen, hogy eddig én még egy emberrel sem találkoztam és nem is halottam olyat aki blokkcserével foglalkozott volna. (eltekintve a komár váz + mz motor stb.. )
Ha rám hallgatsz veszel egy szép 50-est és jársz vele. Ha tudsz motorozni és megértél fejben, tedd le a jogsit és nézzél nagyobb gépet.
És igazábol énis a felfogatástol félek h azért egy 125 ccm es motor blokknak más akialakítása mint egy 50 esnek ha jol tudom lényegében csak a henger nagyobb meg még egy két aproság de majd meglássuk!A többi aproság h fékek meg bla bla azok télleg bármikor bárhol cserélhetök!Ezért kéne valaki olyan szakértö nekem aki fogott már keze között egy rs-t 50 est és 125 öst is...de ez már OFF
conair nem az idö a lényeg hanem a pénz most inkább költök 70-80 at a motorra + ba minthogy letegyem a jogsit föleg h a B jogsira is elég nehezen szántam rá magam az is 2-3 honapja van meg!
Hát ezt most igy nem értettem de mondjuk egy brembo fékek vagy egy használt verseny fékek felpakolása nem lehet olyan nehéz (azért irom mivel még nem nagyon volt kezem között hasonlo típusu motor)vagy tévedek?
A részletek még nincsenek kidolgozva. Nem tud még senki semmit. Azért nem lesz ilyen egyszerű szerintem. Mindenképpen lesz valami múszaki dolog, hogy ezt a sok műszakilag alkalmatlan motort ki lehessen zárni.
Joker! Szerinted 2 motor megvétele, olcsó dolog? A motor felfogatások is pont ott vannak? Szerintem ez a motor cserélősdi egy kolosszális ökörség. Mindig cidrizni. Egyébként meg a motorszám ellenőrzésére nem kell megbontani a motort. Véleményem szerint tedd le a jogsit és vegyél nagyobb ccm-es motort legálisan, ha meg nem vagy annyi idős, akkor ne akarj sokat.
kanizsán aztmondták a yamahánál,h bement hozzájuk vmi faszi a rendőröktől,és mondta h lesz rendszámozás,de ugy h nem kell sehova bevinni a mocit ,h megnézzék hány ccm meg ilyen szarságok,hanem csak megkell venni a rendszámtáblát 15-20e ft ész kész.aztmondta h 80% h igy lesz,rem igaza lesz.
a főtengely a blokkban van te! hát, én nem kókányolnék fékkel ilyesmivel. vagyis kókányolok, de nem tanácsolnám snekinek, sztem jó az ahogy van azt szevasz, max ha használod haaa sikerül faszán, és ha látod-érzed hogy valami nem okés, akkor megpróbálsz okoskodni.
huu adatlapodbol olvasva nem vagy hülye a motorokhoz ekkora "háttérel" ugyhogy nyaggatlak majd egy kicsit még:D amugy pee lánc fékek alap csere nehogy aztán nehogy meghaljak fél év alatt! lesz vele baj pee de azért akkkora különbség nincs rs 125-50 között fék csere lánc esetleg fordulatszámmérö abba nem köthetnek bel ha kicsit nagyobb van azonkívül a váznak mindenféle kéépeen birni kell fötengelynek is sz.tem de irjad csak mi lehet még a baj...
Hát ha már itt tartok valoszínüleg olyat veszek amiben semmi sunyiság nincs és télleg minden papírja megvan!én most váltam meg 2 simotol és egy rometttöl ugyhogy nekem ezzel nem lesz bajom
hogy vegyél rendes motort, pl egy 250 sornégyest. de ilyen perverz ötletek természetesen nekem is megfordultak a fejemben régebben.. én is ez ta blokkcserélgetősdit forgattam a fejemben.. és azt tudjuk már hogy az 50eseket amiknek maaax adásvéteije van hogy rendszámoztatjuk le majd?
hát mivel vannak ezek a 125/50 es szarságok akki jol akar kijönni az szétbontatja a mociját én meg joljárok 40-60 között veszek egy 125 ös blokkot egy blokk csere kb fél napba kerül és halál ingyen(mint irva vagyon adatlapomba csak én vok még kicsit lüke a motorokhoz:D a család fele halál profin szerelget szakmában is van...)ugyhogy ezzel nincs probléma és azért hát elég sokat kéne költeni egy 50ccm es blokkra h elérjen egy 30-50 lovat:D és azért ez elég eröteljes ugrás ha mondjuk egy jobb rs röl is beszélünk max 20 paci:D ami pee böven elég de azért mégis csak jobb tuningolni egy 125 ös blokkot mint egy 50 est és arra az 50 esre csak akk van szükség ha müszakin vagyok ugyhogy tökéletes állapotba lesz nem kell arra se költeni... na és igy mi a véleményed?:D
OHOO de mi az csak nem szedi le a burkolatott mégis csak nem egy simorol beszélünk hanem egy rendesen öszetett aprilia rs-röl ami full 50 es kivéve a blokkot:D megbontani nincs joga vagy tévedek?és mivan ha azt mondom még garis vállal felelöséget a garanciára rendör bácsikám?
tiszta fain vagy h ijen gyorsan válaszoltál igy lassan hajnalba amugy az alapterv már átrágtam magam 1-2 haverral a röpke idök alatt átrágtuk magunkat rajta a lényeg a lényeg h 50 blokkal lerendszámoztatom ha nem változik tudtommal 2 évente kell müszakira vinni tehát elég 2 évente kiszedni a 125 ös blokkot és berakni az 50 est...vélemény?
hát majd a rendszámozás semennyibe, mert hacsak nem könnyítenek a procedúrán, akkor 99.99%-nak a motoroknak nincs megfelelő papírja hogy forgalomba helyezd.. most nem érszletezem, de hza nem úgy adják hogy mindene megvan ehhez akkor nem lesz rendszámod sosem. a blokkcserével meg a motorszám miatt necces. ami elvileg legegyszerűbb, 50es motor, rá tuning henger, kipuff, karbi, légszűrő..
Halli skacok olyan kérdésem lenne igazábol nem nagyon kaptam még szét 125 ös motort ugy istenesen!Arra lennék kiváncsi h most állok egy komolyabb motor vásárlásnál 125 re még nem akarom letteni a jogsit igyhát marad a 50ccm es!TZR és RS között gondolkodok mind1 a lényeg az mennyire megoldhato az h esetleg megcsinálom a papírokat 50 es blokkal és hipp hopp beszerzek egy 125 ccm es blokkot bele illetve ha kisebbet!Ez mennyire megoldhato mert azért elkeserít ez a 125/50 es kibaszás meg ez az egész rendszámozásos dolog hamár igy vagyunk huzzák lejjeb a korhatárokat mondjuk ez a kissebb baj de inkább az árakkal van nekem bajom!De ezis mind1!még egy kérdés ha veszek egy 50 es rs-t (illetve 70-80 ast, azt még ellehet borítani)2009 ben menyibe fájna nekem még + ba ez az egész rendszámozás bla bla?Elöre kösz a válaszokat:D
Tehát kell egy eredeti forgalmi és adásvételi, ha nem te vagy az első tulaj itthon akkor összes többi adásvételi is.
Okmányiroda származás ellenőrzés: 8,2e. Eredetvizsga: 15,5e. Kpm vizsga: 27e, regisztrációs adó ccm és évjárat függő, legyen:70e, forgalmi+törzskönyv:12e, rendszám: 6e, + biztosítás.
Számold hozzá az üzemanyagot és az elpazarolt időt, és ideget. Kb ennyi.
Segítséget kérnék! B kategáróás jogsival rendelkezek, tehát csak 50 es motort vezethetnék papírforma szerint!
De jelenleg egy 125 ccmes Cagiva elefantom van amit egy Aprilia Af1 Replica 125ösre cserélnék el.Az elefánttal nem akarok foglalkozni 1-2szer volt terepen és ennyi nincs rendszáma meg biztosítás se rajta az alkatrésznek megy el.Kérdésem az h hogyan lehetne megoldani az Af1 et, 50es jogsival vezetni?Nem kókány ide-oda köszörülés hanem konkrét megoldás érdekel és ebben lehet 1 kis szerví !Még nem volt forgalomba helyezve se rendszáma nem volt Mo.-n.
Előre is köszönöm
Felvettem 1-2 rs esel a kapcsolatott és kb megoldhatatlan az egész blokk csere más hol van kipuff kivezetés a felfogatás meg még sok minden ami nem egyszerü feladat...
A legésszerübb-nek az tünik h nekiállni a A1 nek...De azért köszaz infottmindenkiitöl:D
Ha rám hallgatsz veszel egy szép 50-est és jársz vele. Ha tudsz motorozni és megértél fejben, tedd le a jogsit és nézzél nagyobb gépet.
Joker! Szerinted 2 motor megvétele, olcsó dolog? A motor felfogatások is pont ott vannak? Szerintem ez a motor cserélősdi egy kolosszális ökörség. Mindig cidrizni. Egyébként meg a motorszám ellenőrzésére nem kell megbontani a motort. Véleményem szerint tedd le a jogsit és vegyél nagyobb ccm-es motort legálisan, ha meg nem vagy annyi idős, akkor ne akarj sokat.
inkább eladtam jobb a békesség............
aztán vettem egy "hobbi" 600-ast
Okmányiroda származás ellenőrzés: 8,2e. Eredetvizsga: 15,5e. Kpm vizsga: 27e, regisztrációs adó ccm és évjárat függő, legyen:70e, forgalmi+törzskönyv:12e, rendszám: 6e, + biztosítás.
Számold hozzá az üzemanyagot és az elpazarolt időt, és ideget. Kb ennyi.