Nekem van egy svájcból behozott motorom és csak a svájci forgalmiról egy fénymásolatom van és most el szeretném adni a motort akkor a leendő tulaj letudja rendszámoztatni?
Azert lehet rajta hatso labtarto, mert egy 50-eset is lehet rendszamozni, es akkor vihetsz vele utast is. Olyankor KELL ra a hatso labtarto. Ha meg nincs rendszamozva, attol meg nem kell leszedni. Legalabbis amikor en tanultam akkor ez volt, de a fene se tudja...
Nem kell vele csinalni semmit, mert az alvazszam mindent elarul, a rendor meg amugy sem hulye, vagy megbuntet, vagy nem. Ha baleset van, akkor meg akarki is volt a hibas valojaban, Te leszel a hibas, mert csaltal. Hulyeseg szetbarmolni ezert a gepet... Hatso labtarto meg 50-esen is lehet, ezt nem tiltja semmi!
sziasztok egy hete vettem egy 99 évjárattú honda nsr 125 50 papirral! adhatnátok egy két tippet hogy miket csináljak rajta hogy a rendörök ne gecizzenek. adásvételin 50 est irtunk magyarországon nem volt regisztrálva. lábtartók le lettek szedve és a kipufogó mellet a lábtartó konzol meg le lett flexelve és még rakok is rá egy 50es matricát. a hengerből sztem nem fontos kicsiszolni a 125öt mert nagyon szét kéne szedni a motort hogy lássák. várom a segitségeteket!
Ezt olvasd el. Ami kell forgalmi, kétnyelvű adásvételi az importőr és az eladó között, ha megvetted az importőrtől a mocit az is kell, majd bemész az okmányirodába és ott elmagyaráznak mindent.
Köszi. Még csak annyit, hogy ha elkezdem a rendszámoztatást milyen papirok kellenek hozzá?,ha ezt megtudnád irni nekem, meg lenne egy gondom is hogy a hengerbe valami okos valahogy kiszedte a hengerűrtartalmat jelző feliratot,az nagy baj lehet forgalombahelyezéskor?
A kamu windózzal nem okozhatsz problémát a forgalom többi részvevőjnek......
Meg különben is ha mito-val jár smkp-ként, akkor ne csodálkozzon, hogy +b...szák, mert ugye ő adja rá az okot.
ez most olyan hogy szionte mindnekinek van valami sara.. pl exemre ráküldöm a szoftverrendőrséget hogy kamu windóza van vagy volt melóhelyre ahol gecik voltak esetleg ráküldeni apeh és barátai.. lehet a srácnak is volt valami jóakarója.
Beköpött? Hm....
Te követsz el vele sok törvénybeütköző dolgot, tehát ne csodálkozz ha valaki ezt számonkéri rajtad.
Egyébként nagy mákod volt, lehet legközelebb nem úszod meg. Gondolkodj el ezen....
Sziasztok.125-ös suzuki rg-m van.50-esként van használva. Megvan a kinti (Svájci) forgalmija,de csak magyar adásvételim van meg,mert kereskedőtől vettem 50-esként. Hogyan tudom a mocit lerendszámoztatni, és ha egyátalán le tudom mi kell hozzá
Sziasztok. Nekem van egy 125ös Cagiva Mito Evo-m. Valamelyik nap levillogtak a rendörök. (Megálltam:) ) Elkezdte nézegetni a motort meg szét akarta szedni(tőlem kért csavarhuzot) :D és mondta hogy van valami jóakaróm aki beköpött. Kicsit paráztam de végül nem lett semmi :S
Hy!
A 125/50-es motor csak alkatrésznek lessz jó nemsokára.
Mivel alvázszám, és motorszám alapján foglyák bevizsgálni őket, és ha az a gép 125-ösnek volt legyártva akkor az azis.
fuh szegény motorok:( milesz itt amit 125 öst behoztak szentem azok mind vagy ki a határba tanyákra vagy mehetnek a telepre:Sakkór ezekszerint egy ktm 125 exc-vel is nagyon próbálkozak 50-es biztositásal?
Üdv!
Olvasd el a #6869-es hozzászólásomat, és az utána érkező válaszokat. Szerintem mind ugyanaz a szitu. Csinálj egy adásvételit, és imádkozz, hogy ne kössenek beléd!
helosztok érdekelne hogy szentetek ktm 125 exc-t lelehet-e papirozni 50-esnek és ha igen akkór menyire feltünő?előre is kösz a válaszokat amugy 2002-es ről lenne szó
Sok robit, adnak el ez miatt, mert ha lesz rendszámoztatás, ezeket a motorokat kiszűrik. Egy kérdés van, hogy lesz-e nekik valamiféle kiskapu sok pénzért, vagy adják el alkatrésznek a motorjaikat. Szerintem az utóbbi lesz. Kenegetni meg nemigazán lehet majd az embereket, mert központi adatbázisból motorszám alapján rövid idő alatt vissza lehet keresni, hogy ki rögzítette smkp-ként a nagymotort.
A kilóméter órát is szereld le.
Ezt olvasd el. Ami kell forgalmi, kétnyelvű adásvételi az importőr és az eladó között, ha megvetted az importőrtől a mocit az is kell, majd bemész az okmányirodába és ott elmagyaráznak mindent.
Meg különben is ha mito-val jár smkp-ként, akkor ne csodálkozzon, hogy +b...szák, mert ugye ő adja rá az okot.
Te követsz el vele sok törvénybeütköző dolgot, tehát ne csodálkozz ha valaki ezt számonkéri rajtad.
Egyébként nagy mákod volt, lehet legközelebb nem úszod meg. Gondolkodj el ezen....
A 125/50-es motor csak alkatrésznek lessz jó nemsokára.
Mivel alvázszám, és motorszám alapján foglyák bevizsgálni őket, és ha az a gép 125-ösnek volt legyártva akkor az azis.
Olvasd el a #6869-es hozzászólásomat, és az utána érkező válaszokat. Szerintem mind ugyanaz a szitu. Csinálj egy adásvételit, és imádkozz, hogy ne kössenek beléd!