Csak akkor tudsz egy korábban nem forgalombahelyezett járgányt rendszámoztatni, ha teljesíti az Euro 3-as környezetvédelmi normát. Ezt már sok 2006-os gép se tudja. Szóval vigyázat az ilyen 125/50-esekkel...
Akkor az elméleti vizsga időpontjáig be kell töltened a 16-ot.
Azaz már elötte elkezdheted, de csak ha elmúltál akkor vizsgázhatsz. Értelemszerűen csak a KRESZ után mehetsz rutinra és forgalomba. Majd vizsgázni.....
Hello Gino!
Lenne egy kérdésem: Augusztus 25.-én hozhatom el az M-es jogsimat mert ugye bevonták. A1-es jogsira mikor vizsgázhatok kresszből és a többiből?
Bituman, a legjobban akkor jarsz, ha egy rendes rendszamos robeszt veszel, rendes legalis kereskedestol, aki garanciat vallal a jarganyra. Ergo: nincs utannajaras, papirok utan rohangaszas, es alattad szeteso motor...
Szerinted nem....Én most írattam át egy sima,legkisebb méretű utánfutót.A műszaki vizsga ugyanannyiba került mint egy autón.Eredetvizsgát is kértek.(persze autó árban)Ez mind 65 ezerbe került.(az egész futó nem ér ennyit)
Ja és volt rá bürokrácia hogy bevegye a pénzt.
Ezek után szerinted lesz-e a kismotorra műszaki vagy eredetvizsgálat+vagyonszerzési illeték+súlyadó?nem baj ha kizökkensz az optimizmusodból...
Nem kis pénzek fognak itt forogni.Sajnos hangzatos szlengek mögé bújva csakis a pénzről szól itt minden.
Ennek ellenére én is jó ötletnek gondolom a rendszámoztatást.(csak ne lenne ennyire pénzszagú)
Sziasztok.Mégmindig aztmondom nemlesz 2évente müszaki mert kivitelezhetetlen( rengeteg van belölük..) max az utcán ha megállitják a delikvenset és berendelik müszaki felülvizsgálatra.Valszeg akiknek kellene tudni hogy legyen azoksem tudják a pontos menetét,nemcsodálkoznék rajta ha váltóznának/tolodnának az időpontok/feltételek......
az a baj, hogy beletöröcc ebbe, rajzolj pöcsöt a változtatási kérelemre!
viccet félretéve az ügyintézés saját tapasztalat alapján elfogadható szintet megüti időben és minőségben, persze még mindig van kifogásolható téyező, de úgy látom fejlődnek. ami nekem nem teccik az a sok zsé, amit még mindig lerántanak rólunk...
színváltoztatás: új forgalmi, új törzskönyv! pénz+pénz!
Nem lehet mindenki számára jó és elfogadható változtatásokat hozni.
Minden változtatás bevezetésének vannak "áldozatai", ezt szerintem bele is kalkulálják.
Ez van, nem tudunk mit tenni.
Végeredményben még mindig az marad, hogy nem kötelező.....
a dolgokat mindig lehet több oldalról nézni
bár nehezen képzelem el egy idősebbről hogy azért vesz egy(új vagy alig használt) motort mert megy a tehenének kaszálni, vagy trágyát szórni a szőlőbe (simsonnak tök jól be lehet a villát akasztani)
vidéken rengeteg ember van akinek dolgozgatni kell a cucc 80% a mezőre vagy a dűlőutakra
azért megnézném a statisztikákat mennyi 50éven felüli és mennyi 20éven aluli okoz balesetet motorral
persze abban igazad van hogy szar cuccnak nincs helye az aszfalton
meg tudná nekem valaki mondani, ha veszek egy 125/50-es motort, azt mennyiért tudom berendszámoztatni? és mennyire rumlis a dolog?
előre is thx!
vezetni lehetett csak akkor ha betöltötted az életkort
nekünk tantárgy volt 3.-ban a kresz hajdanán
köszi!
Ha kaptál papírt a bevonásról, olvasd át!
Azaz már elötte elkezdheted, de csak ha elmúltál akkor vizsgázhatsz. Értelemszerűen csak a KRESZ után mehetsz rutinra és forgalomba. Majd vizsgázni.....
Lenne egy kérdésem: Augusztus 25.-én hozhatom el az M-es jogsimat mert ugye bevonták. A1-es jogsira mikor vizsgázhatok kresszből és a többiből?
Ja és volt rá bürokrácia hogy bevegye a pénzt.
Ezek után szerinted lesz-e a kismotorra műszaki vagy eredetvizsgálat+vagyonszerzési illeték+súlyadó?nem baj ha kizökkensz az optimizmusodból...
Nem kis pénzek fognak itt forogni.Sajnos hangzatos szlengek mögé bújva csakis a pénzről szól itt minden.
Ennek ellenére én is jó ötletnek gondolom a rendszámoztatást.(csak ne lenne ennyire pénzszagú)
viccet félretéve az ügyintézés saját tapasztalat alapján elfogadható szintet megüti időben és minőségben, persze még mindig van kifogásolható téyező, de úgy látom fejlődnek. ami nekem nem teccik az a sok zsé, amit még mindig lerántanak rólunk...
színváltoztatás: új forgalmi, új törzskönyv! pénz+pénz!
Minden változtatás bevezetésének vannak "áldozatai", ezt szerintem bele is kalkulálják.
Ez van, nem tudunk mit tenni.
Végeredményben még mindig az marad, hogy nem kötelező.....
bár nehezen képzelem el egy idősebbről hogy azért vesz egy(új vagy alig használt) motort mert megy a tehenének kaszálni, vagy trágyát szórni a szőlőbe (simsonnak tök jól be lehet a villát akasztani)
vidéken rengeteg ember van akinek dolgozgatni kell a cucc 80% a mezőre vagy a dűlőutakra
azért megnézném a statisztikákat mennyi 50éven felüli és mennyi 20éven aluli okoz balesetet motorral
persze abban igazad van hogy szar cuccnak nincs helye az aszfalton
*nem a tata ismeretlen műszaki állapotú