Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem.. köszi a választ.. akkor inkább nem szórakozok.. egyből rendszámosat veszek
Megnéztem, járművezetés alól vagyok eltiltva. Ez mit jelent?
Csak akkor tudsz egy korábban nem forgalombahelyezett járgányt rendszámoztatni, ha teljesíti az Euro 3-as környezetvédelmi normát. Ezt már sok 2006-os gép se tudja. Szóval vigyázat az ilyen 125/50-esekkel...
Sziasztok!

meg tudná nekem valaki mondani, ha veszek egy 125/50-es motort, azt mennyiért tudom berendszámoztatni? és mennyire rumlis a dolog?

előre is thx!
Megnéztem, járművezetés alól vagyok eltiltva.
amikor még én vizsgáztam a kresz lehetett előbb is kész
vezetni lehetett csak akkor ha betöltötted az életkort

nekünk tantárgy volt 3.-ban a kresz hajdanán
kreszt mégegyszer végig kell ha M-ről mész A1-re,de ha A1-ről mész tovább akkor nem kell kresz vizsgázni,csak pár rutin meg forgalmi óra kell!
ok,köszimindenképpen átolvasom. és lenne még 1kérdésem. meg lehetaztoldani hogynekelljen kresztanfolyamra járnomcsak vizsgáznom? és mi amenete.
köszi!
Elméletileg igen, mert elmondások szerint nem tíltottak el jogosítvány megszerzésétől. Bár ezt furcsálom....
Ha kaptál papírt a bevonásról, olvasd át!
Most Június 15.-én töltöm be a 16-ot. Magyarul már 16.-án vizsgázhatnék kreszből és utána rutinból meg forgalomból még mielőtt visszaadnák az M-est?
Akkor az elméleti vizsga időpontjáig be kell töltened a 16-ot.
Azaz már elötte elkezdheted, de csak ha elmúltál akkor vizsgázhatsz. Értelemszerűen csak a KRESZ után mehetsz rutinra és forgalomba. Majd vizsgázni.....
Eltiltást nem kaptam.
Meddig kaptál eltíltást? (ha kaptál)
Hello Gino!
Lenne egy kérdésem: Augusztus 25.-én hozhatom el az M-es jogsimat mert ugye bevonták. A1-es jogsira mikor vizsgázhatok kresszből és a többiből?
Köszi...de igazábol nekem tökmind1 mert nemérint a dolog régenvoltmár segédmotorom...
Bituman, a legjobban akkor jarsz, ha egy rendes rendszamos robeszt veszel, rendes legalis kereskedestol, aki garanciat vallal a jarganyra. Ergo: nincs utannajaras, papirok utan rohangaszas, es alattad szeteso motor...
Szívből kívánom,hogy neked legyen igazad.
Igen szerintem nemlesz És énis tudom az árakat,volt/van/lesz autóm/motorom.Igen sokszor többe van a papirozás mint amit ér...
Szerinted nem....Én most írattam át egy sima,legkisebb méretű utánfutót.A műszaki vizsga ugyanannyiba került mint egy autón.Eredetvizsgát is kértek.(persze autó árban)Ez mind 65 ezerbe került.(az egész futó nem ér ennyit)
Ja és volt rá bürokrácia hogy bevegye a pénzt.
Ezek után szerinted lesz-e a kismotorra műszaki vagy eredetvizsgálat+vagyonszerzési illeték+súlyadó?nem baj ha kizökkensz az optimizmusodból...
Nem kis pénzek fognak itt forogni.Sajnos hangzatos szlengek mögé bújva csakis a pénzről szól itt minden.
Ennek ellenére én is jó ötletnek gondolom a rendszámoztatást.(csak ne lenne ennyire pénzszagú)
nem beszélve arról, ugyan mennyi Simson lehet még a 200.000 darabos robogó állományból
Sziasztok.Mégmindig aztmondom nemlesz 2évente müszaki mert kivitelezhetetlen( rengeteg van belölük..) max az utcán ha megállitják a delikvenset és berendelik müszaki felülvizsgálatra.Valszeg akiknek kellene tudni hogy legyen azoksem tudják a pontos menetét,nemcsodálkoznék rajta ha váltóznának/tolodnának az időpontok/feltételek......
az a baj, hogy beletöröcc ebbe, rajzolj pöcsöt a változtatási kérelemre!
viccet félretéve az ügyintézés saját tapasztalat alapján elfogadható szintet megüti időben és minőségben, persze még mindig van kifogásolható téyező, de úgy látom fejlődnek. ami nekem nem teccik az a sok zsé, amit még mindig lerántanak rólunk...
színváltoztatás: új forgalmi, új törzskönyv! pénz+pénz!
Nem lehet mindenki számára jó és elfogadható változtatásokat hozni.
Minden változtatás bevezetésének vannak "áldozatai", ezt szerintem bele is kalkulálják.
Ez van, nem tudunk mit tenni.

Végeredményben még mindig az marad, hogy nem kötelező.....
a dolgokat mindig lehet több oldalról nézni
bár nehezen képzelem el egy idősebbről hogy azért vesz egy(új vagy alig használt) motort mert megy a tehenének kaszálni, vagy trágyát szórni a szőlőbe (simsonnak tök jól be lehet a villát akasztani)
vidéken rengeteg ember van akinek dolgozgatni kell a cucc 80% a mezőre vagy a dűlőutakra

azért megnézném a statisztikákat mennyi 50éven felüli és mennyi 20éven aluli okoz balesetet motorral
persze abban igazad van hogy szar cuccnak nincs helye az aszfalton
Gondolom te sem és senki sem örülne ha egy ilyen gumicsizmás ismeretlen műszaki állapotú smkp-val egy tata kifordulna elé.

*nem a tata ismeretlen műszaki állapotú