Legalább eltűnnek a "full rozsda alig mendegélő cuccok" az utakról, aminek a műszaki állapota is igen rossz lehet.
Gondolom te sem és senki sem örülne ha egy ilyen gumicsizmás ismeretlen műszaki állapotú tata kifordulna elé. Egyrészt a járművek műszaki állapota igen rossz, másrészt egy ilyen öreg tatának milyen vezetési rutinja, reflexe, távolság és sebesség megítélőképesságe van?
Nekik lehet venni elektromos biciklit, ha mindenképpen 2 keréken akarnak közlekedni és tekerni nem akarnak.
az hogy a fiatalok lázadoznak az szinte természetes és várható
de beszéltem egy-két gumicsizmás szimós tatával hogy kap rendszámot majd 25ezerért
a zannyuk p..ját meg ló..át meg ilyeneket mondogattak(na jó nem mind de volt ilyen)
fóliával letakargatott szakadt ülésű full rozsda alig mendegélő cuccok némelyike felét sem éri mint a rendszáma majd
még akkor sem ha a alumínium bukósisakot is beleszámítjuk........
Abban teljesen egyetértek, hogy legyen normális állapotban a szükséges kiegészítőkkel a gép, csak azzal nem, ahogy majd ez a gyakorltaban lesz. Kb. évente (?) ugyanúgy fizessek a műszaki vizsgán mintha a kocsimat vizsgáztatnám(vélhetően majd nem keveset, és majd szépen folyamatosan megdrágítva, (ahogy megszokhattuk), álljak sort érte, eladásnál húzzon le a mocsok állam az átírási illetékkel(vagy vagyonszerzési? tudja a tököm), eredetvizsgálattal, menjek az ocsmányirodába közben szépen mosolyogjak a sok aktatologatóra, onnan a postára majd vissza, közben a félnapom rámegy, idegeskedés stb.. de még FIZESSEK is érte... És mindezt azért mert van egy robogóm? Hát köszönöm én nem kérek belőle, nekem a régi módszer egyszerűbb és olcsóbb volt. Mert milyen egyszerűen is megy hazánkban a járművekkel kapcsolatos ügyintézés a bürokrácia útvesztőiben, ugye? Persze értem én hogy lenne előnye is a dolognak, de vegyük már észre hogy mo.-n rohadtul nem úgy működik semmi, mint az EU boldogabbik felében. Ha pedig változtatni akarnak, akkor könnyítsék meg a dolgomat, és ne a PÉNZBEHAJTÁS legyen az elsődleges cél.
Hát én nem ítélném el ennyire a dolgot, igen is legyenek beazonosíthatóak és műszakilag megfelelőek. Nem nagy követelmény a megfelelő gumibordázatmélység, visszapillantó tükör, nem olajfolyós blokk, működő fékrendszer. Ezt moat is teljesíti a 80%-uk. A többiek meg igen is költsenek rá egy kicsit ha használni kívánják.
Hát ez az a járműkategória aminek nem kéne.. Ez csak egy újabb lehúzás az állambá részéről és pont azok járnak rosszul vele, akik eddig épp az alacsony költségek miatt használták ezt a kategóriát. Gondolj bele mennyi öreg járgány van még forgalomban, pl. biciklisebességget se elérő babetták, simók stb.. ezeknek pont a műszakira meg rendszámra van a legnagyobb szükségük
Az 50esek rendszámozásával kapcsolatban, ezek "csak" rendszámot fognak kapni, vagy ugyanúgy műszaki vizsga is lesz mint a nagymocikon? Mert ha igen akkor dobok egy hátast...
Ilyesztően hangzik... pedig a Dt-k 70%-a ilyen...legalább is szerintem... meg a többi 125 is. De akkor sem elnézöbbek ha földúton használom? Értem én, hogy soha nem lesz ez legális.... de ha veszek egy cross motort azon sincs se rendszám semmi... és még lehet nagyobb köbcenti is... nem alkalmas közúti közlekedésre... Tehát én sem ott használom
Olyan eltiltás, hogy nem mehet levizsgázni sem x ideig valamint ha eltiltás hatály alatt vezet az súlyosabb szankciókkal bír, akár elzárással is, mert a bíróság hatáskörébe tartozik, elméletileg azonnal előállítható (Ez területi bíróságtól függ, éppen mi a joggyakorlat a Rendőrséggel együttesen megegyezve).
Ismerősömnek hasonló helyzettel 30e bírság és kategória eltiltás lett. Bár nem tudom milyen kategória eltiltás hisz eddig sem volt jogsija nagy motorra.
Egy egszerű (gondolom 15x átrágott kérdés) Ha van egy 125-ös Dt-m, amit "hobby" célra 80%-ban földúton használok. Az adás-vételi szerződésben benne van hogy Hobby, cross célra, és tipusként csak yamaha DT van beírva. Tehát nincs visszaminősítve 50-re (okirat hamisítás nem történt) nem is akarom tagadni, hogy 125-ös... A motor frissen külföldről behozva... tehát nem volt forgalomba helyezve itthon. én vagyok az első tulaj. Tudom , hogy ez így is illegális.... de ezek a tényezők alapján, mire számíthatok egy igazoltatás során? Most nem a végleteket szeretném hallani (lefoglalják meg 5 évet ülök érte) Hanem a legvalószínűbb tényeket. Ja, jogsim nincs motorra, de van B, meg C-is Tehát kressz ismeret van
Köszi a válaszokat!
Sziasztok! Több év autózás után most szeretnék motort venni. Az a1 jogsi folyamatban és 125 ccm-es nagyrobogotó szeretnék amivel ketten a párommal elrohangálhatunk városban. Átnézve a kínálatot a siralmas 125/50 özön van mindenhol . Mi pedig kettesben, és legálisan szeretnénk használni...
Az lenne a kérdésem, hogy az eladónak milyen papírokkal kell rendelkeznie, hogy át tudjam verekedni a motort a rendszámosítási folyamaton? Illetve hogy motornál is van-e törzskönyv meg eredetiség vizsgálat vagy csak le kell műszakiztatni?
Gondolom te sem és senki sem örülne ha egy ilyen gumicsizmás ismeretlen műszaki állapotú tata kifordulna elé. Egyrészt a járművek műszaki állapota igen rossz, másrészt egy ilyen öreg tatának milyen vezetési rutinja, reflexe, távolság és sebesség megítélőképesságe van?
Nekik lehet venni elektromos biciklit, ha mindenképpen 2 keréken akarnak közlekedni és tekerni nem akarnak.