Semmi gúnyos smiley nem volt a kérdésem után.
Csak nehéz elképzelni, hogy valaki a nap, mint nap 100x előforduló szavakat (ilyen, olyan...stb.) helyetelenül írjon le. Ha csak időnkét olvasna is, szinte bármit, akkor láthatná a helyes leírását ezeknek a szavaknak. Tehát csak szándákosságot vélek felfedezni benne....
sok volt a forum meg az msn ...
valaki válaszoljon arra amit irtam . viszalapoztam . de konkrétan ezzel a problémával nem talállkoztam . csak a sok külföldipapiros mocikkal .
félreirtam tehát az lenne a kérdésem ha a mocira már kivan fizetve a regadó akkor mennyibe kerül csak a rednszámoztatással , forgalombahejezéssel kapcsolatos dolgok ?
Köszi conair. Arra is gondoltam, h olyan vakerral, h "nem is vettem észre útközben ragadhatott rá (rászippanthatta a vácuum )..." Szerinted ki tudják magyarázni?
Sziasztok!
mikor egy hirdetésben ojat látok hogy lerendszámoztatáshoz szükséges papírjai megvannak az mit jelent ?
hoyg már uj korában befizették már a regadót ?
és ha már be lett fizetve az a rendszámoztatás nekem még mennyi költség mindennel eggyüt ?
segítsen valaki mert nagyon sok ijen moci van eladó , és rendszámosbol nagyon kevés...
Azt hiszem a fókusz is foglalkozott ezzel, hogy keményen megbüntetik akik leveszik, vagy nem látható a rendszámtábla. Amilyen büntetési díjak vannak a fene rizikózik.
Egyre többször látom, h a motorok rendszámtábláján vagy le van ragasztva egy betű ill. szám )mintha "véletlenül" ráfújt volna vmit a szél), vagy szinte vizszintesre van hajlítva. Renben, így lehetetlen azonosítani, de ezért nem üti meg a bokáját, ha a mögötte haladó rendőrnek feltűnik a dolog?
Vélemény?
Azon kívül, hogy bűncselekmény a 125/50 variálás van egy másik dolog is. A biztosítás. Ami azon felül, hogy kötelező, jó is valamire. Arra, hogy ha bambán nekigurulsz egy M6-osnak ne kelljen kifizetned fél milliót a lökösre. Mert a biztosító kifizeti helyetted. Feltéve ha rendben van a szerződésed. Azt meg mindenki tudja, hogy mennyire szeretnek fizetni ... Tovább nem is folytatom :)
Na már teljesen lemondtam CM50 beütésről használt motorra. A KPM azt mondta hogy elfogadná műbizonylat helyett az igazolást, de a Yamahába azt mondták, hogy felesleges mert abba csak az van benne, hogy mennyire nem felel meg az EU-s szabványoknak mivel Japán piacos a gép. Ja és még vámpapír is kéne hozzá. Amúgy most motorra a várakozási idő a KPM-nél 1,5 hónap.
Heló mindenki!
Most vennék 1 RS 125-öt csak klföldi papirokkal van és forgalomba szeretném helyezni.
ÉS azt szeretném kérdezni hogy mennyibe kerül a motor itthoni forgalombahelyezése úgy mindennel együtt?
Hello Mindenki!
Lenne egy elég átfogó problémám.
Tavaly nyáron vettem egy "ismerőstől" egy 125ös Aprilia Pegaso-t. A mocinak nem volt semmilyen papírja (se rendzsám, se forgalmi, se műszaki...), az illető szerint Olaszo.-ból lett behozva. Azóta a moci átesett minden felújításon, megfelelne műszakira is.
Az lenne a kérdésem, hogy forgalomba lehetne-e helyezni itthon? (Tudom, olvastam hogy forgalmi, meg adásvételi nélkül nem.)
A moci szinte roncs állapotban volt, a gumik tükör-radiálok voltak, a fék nem fogott, és a blokk is bemondta az unalmast 1000 km után.
Most, szinte szalonállapotban van a gép, és azt kérdezném, hogy nem-e lehetne vhogy mégis forgalomba helyezni. (Gondolok elsősorban arra, hogy épített motor. Külföldön arra is adnak papírt, nem?)
Bármilyen megoldás érdekel.
Előre is köszi: Tomi
hát igen. itt megy ez a kibaszott nagy bürokrácia h minnél több pézt húzzanak le rólad minden kis szarért!soxor már röhelyes!de ez van, ezt kell szeretni...sajnos
Igen, nálunk még az autó kap rendszámot, vagyis az autóhoz csatolnak egy rendszámot és az alapján az autót azonosítják. (majd a tulajdonost)
Sok országban az ember "kapja" a rendszámot és a nevéhez kapcsolódik!
Ezért is lehet egy rendszámot akár 2 autón is használni. (persze nem egyszerre)
Amikor Ausztriában dolgoztam nekem is a nevemen volt a rendszámom.
Két autóra volt bejelentve. Persze ilyenkor az erősebb kocsi után kell(ett) fizetni a biztosítást. Ott már akkor is rég a kw után kellett biztosítást fizetnem és CSAK biztosítást! Nem külön biztosítást és teljesítményadót, meg zöldkártyát! Évente volt műszaki (ami jó ötlet, kevés lepusztult kocsi van és csak ez az 1 költség van évente!) és akkor ellenőriztük a károsanyagkibocsátást is, ennyi.
Csak nehéz elképzelni, hogy valaki a nap, mint nap 100x előforduló szavakat (ilyen, olyan...stb.) helyetelenül írjon le. Ha csak időnkét olvasna is, szinte bármit, akkor láthatná a helyes leírását ezeknek a szavaknak. Tehát csak szándákosságot vélek felfedezni benne....
valaki válaszoljon arra amit irtam . viszalapoztam . de konkrétan ezzel a problémával nem talállkoztam . csak a sok külföldipapiros mocikkal .
mikor egy hirdetésben ojat látok hogy lerendszámoztatáshoz szükséges papírjai megvannak az mit jelent ?
hoyg már uj korában befizették már a regadót ?
és ha már be lett fizetve az a rendszámoztatás nekem még mennyi költség mindennel eggyüt ?
segítsen valaki mert nagyon sok ijen moci van eladó , és rendszámosbol nagyon kevés...
Egyre többször látom, h a motorok rendszámtábláján vagy le van ragasztva egy betű ill. szám )mintha "véletlenül" ráfújt volna vmit a szél), vagy szinte vizszintesre van hajlítva. Renben, így lehetetlen azonosítani, de ezért nem üti meg a bokáját, ha a mögötte haladó rendőrnek feltűnik a dolog?
Vélemény?
Na már teljesen lemondtam CM50 beütésről használt motorra. A KPM azt mondta hogy elfogadná műbizonylat helyett az igazolást, de a Yamahába azt mondták, hogy felesleges mert abba csak az van benne, hogy mennyire nem felel meg az EU-s szabványoknak mivel Japán piacos a gép. Ja és még vámpapír is kéne hozzá. Amúgy most motorra a várakozási idő a KPM-nél 1,5 hónap.
Érdekes lesz a rendszámoztatás!
Most vennék 1 RS 125-öt csak klföldi papirokkal van és forgalomba szeretném helyezni.
ÉS azt szeretném kérdezni hogy mennyibe kerül a motor itthoni forgalombahelyezése úgy mindennel együtt?
Köszi, ez egész jó 5let:D
Lenne egy elég átfogó problémám.
Tavaly nyáron vettem egy "ismerőstől" egy 125ös Aprilia Pegaso-t. A mocinak nem volt semmilyen papírja (se rendzsám, se forgalmi, se műszaki...), az illető szerint Olaszo.-ból lett behozva. Azóta a moci átesett minden felújításon, megfelelne műszakira is.
Az lenne a kérdésem, hogy forgalomba lehetne-e helyezni itthon? (Tudom, olvastam hogy forgalmi, meg adásvételi nélkül nem.)
A moci szinte roncs állapotban volt, a gumik tükör-radiálok voltak, a fék nem fogott, és a blokk is bemondta az unalmast 1000 km után.
Most, szinte szalonállapotban van a gép, és azt kérdezném, hogy nem-e lehetne vhogy mégis forgalomba helyezni. (Gondolok elsősorban arra, hogy épített motor. Külföldön arra is adnak papírt, nem?)
Bármilyen megoldás érdekel.
Előre is köszi: Tomi
Igen, nálunk még az autó kap rendszámot, vagyis az autóhoz csatolnak egy rendszámot és az alapján az autót azonosítják. (majd a tulajdonost)
Sok országban az ember "kapja" a rendszámot és a nevéhez kapcsolódik!
Ezért is lehet egy rendszámot akár 2 autón is használni. (persze nem egyszerre)
Amikor Ausztriában dolgoztam nekem is a nevemen volt a rendszámom.
Két autóra volt bejelentve. Persze ilyenkor az erősebb kocsi után kell(ett) fizetni a biztosítást. Ott már akkor is rég a kw után kellett biztosítást fizetnem és CSAK biztosítást! Nem külön biztosítást és teljesítményadót, meg zöldkártyát! Évente volt műszaki (ami jó ötlet, kevés lepusztult kocsi van és csak ez az 1 költség van évente!) és akkor ellenőriztük a károsanyagkibocsátást is, ennyi.
Itt annyi féle módon húznak le, amenyin akarnak!
On