Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valóban így lenne, akkor hogy lenne SMKP a 350ccm-es kisautó?
Én úgy tudom, hogy vagy a kötőszó, nem?
értem, de nekem az 50es motoromba pl nincs is motorszám, ha egy 125ös blokkjából is kiszedem a motorszámot, a vázba meg beütöm, hogy CM50, akkor minden rendben?
Meg amúgysem látja a motorszámot az idomook miatt, én meg nem fogom neki ott az úton szétszedni

Amúgy ez a CM50 hol van a vázba ütva? az alvázszám tartalmazza?
Hát gyerekek, szomorúan jelentem, hogy az új 50es motorkerékpárokat már csak és kizárólag rendszámmal adják ki. Egyik haverom (fórum nevén karakter01) yakimoto motorokat szerel ösze áruházaknak (praktiker cora tesco stb) és azt mondja hogy már csak és kizárólag rendszámmal forgalmival engedik őket piacra dobni!
Segédmotor max. 50ccm és 4kw lehet....

Valaki nem tudja, hogy KPM-nél hogy nézik meg, hogy mekkora henger van rajta?
Szia Tuki. A yard ha megfog, a motor- és alvázszám adatai szerint is lenyomozhatja a helyszínen rádión h milyen kategória a motorod a BM nyilvántartóból. Ha érdekel, akkor ők a hivatalos segédmotorkerékpár fogalmait ellenőrzik a helyszinen: - CM50 jel a vázban
- köt. bizt. megléte
- matrica ellenőrzése a járművön

Persz, ha 60-al mentél el előttük, a KPM vizsgára kötelezhetnek...
50ccm alatt kell lennie!
Egyébként meg mi a f*sz az, hogy tervezési sebesség? Mindenre lehet mondani, hogy 45-re tervezték, csak több lett belőle
Hali!
Ugyebár a segédmotornak nem kell 50ccm alatt lennie, ha 4kw alatt van és nem megy 45nél többet?
Tehát, h van 1 125ösöd, elkapnak vele, behívnak kpm-re te úgy mész oda hogy lefolytod a motort 4 kw alá, pl kis fúvókával vagy leszűkíted a légbeömlőt a karbin, akkor nem baszhatnak meg, mert a motorod 4kw alatt van.
Így van? ha nem akkor miért nem jáható ez az út?
Persze, első a jogsi, de nem kell sok pénz gyűjtenem h le tudjam papírozni....tehát akkor azt mondod h durván 50-60 ezerből a rendszám is meglenne. Az nem olyan vészes...

Köszi az infokat
STEVEGT neked nincs vázszám a motoron?Azt nem túl jó buli végigcsinálni...
Elkezdjem? Először venned kell egy MAGYAR RENDSZÁMOS GS 125 vázat csupaszon, amiben van alvázszám, van rendszáma meg forgalmija átiratható valós tulajjal a sorok közt...
Árpiboy te mennyi idős vagy?
Lehet jobban jársz ha kihagyod ezt a motorpapírozást... A jogsi az fontosabb, mert azzal még pénzt is kereshetsz, de te tudod... Viszont kb. a regadód valós. Az én javaslatom 16 év távlatából, h a yard eltilthat hatóságilag a vezetéstől, ha leint egy szőröskezű Skoda-lakó a Yamaházás alatt, de a jogsit csak egyszer kell megcsinálni, motort utána meg annyit papírozhatsz amennyit csak akarsz...
HAli!lehet nem ide tartozik,de azt szeretném meg tudni hogy ,,A1"-es jogsival lehet-e személyt szállitani?mert haverom azt mondta hogy csak ,,A" korlátlan jogsival lehet!köszi az infót elöre is
Jah és itt a kinti forgalmi, hogy ha ez segít...kicsit ferdén szkenneltem de elmegy
az enyém enduró, most 95öt megy végre.... és kicsi tuningal a 110et is vinné 50es hengerrel... aszfalton naon óvatosan járok már mert 1x beszopattak...
Huh köszi, többre számítottam...és még azt meg tudnád mondani, hogy kb mennyi lenne a regadó? Gondolom azt max 30 ezerből megúszom? Elég szarul állok, most jött össze a lé az A1-es jogsira, és nyáron meg gyűjtök majd h le tudjam rendszámozni...
Köszi a dolgokat amit írtál.Csak elfelejtettem azt is mondani hogy nincs meg a forgalmia meg mert 50 es ként volt használva.Valószínű hogy alkatrésznek jó már csak?Vagy hogy járhatok utánna hogy tudnám megbnézni azt hogy volt e egyáltalán forgalomba vagy nem meg ne kerüljön sokab?előre is köszönöm.
Hát a helyzeted nem egyszerű, de összefoglalom:
ami meg kell,h legyen:
-eredeti adásvételi szerződés közted és a kereskedő között
-forgalmi engedély
-rendszám(ha van) EZUTÁN JÖN:

-EREDETISÉGVIZSGÁLAT valamelyik eredetvizsgálónál (15 500 Ft)
-KÖTELEZŐ BIZTOSÍTÁS MEGKÖTÉSE (nézd meg a netrisk.hu-n) AZTÁN: fogod a papírokat, bemész az első okmányirodába és kérsz egy számítógépes lekérdezést a motor adatairól, nincs-e vele vmi gáz...
HA NINCS GÁZ AKKOR: Adnak csekkeket: -átíráshoz,(18 Ft/ccm)
- az új forg.-hoz(6000 Ft)
- az új törzskönyvhez(6000 Ft)
- az új forg. rendszámhoz(3500 Ft)
- matrica(420 Ft)
Kell egy műszaki vizsga a Közl. Felügy.-nél: ha csak simán megúszod( 7000Ft)+ 3 hét várakozás, és nem kell integrált vizsga... Majd fogod az adatlapot amit kapsz és viszed az okmányirodába, ott kapod az új forgalmit, rendszámot matricával, felteszed és mehetsz a MOL-ra tankolni...
Hali mindenkinek!Van egy 125 ös Suzuki GS em és annak szeretnék egy vázat keresni, mert az enyémbe nincs alvázszám,ha tudtok szoljatok.Vagy esetleg ezt hogy lehetne megoldani hogy ujra le tudjam vizsgéztatni nagymotorra!köszi.
Van egy egyszerű lehetőség is.Ha van a kormánycsutka végén viszonylag "nagy" csúszógomba gyárilag akkor nem ötvenes.Az 50-esekre nem tesznek vagy csak nagyon kicsit.Úgy tudom a robogóknál mindig igy van .
és persze gondolkodni azon is lehet, hogy akkor már nem segédmotor
jah és ha 90-100 nál gyorsabban megy akkor el lehet kezdeni gondolkozni, bár vannak 50esekből is gyorsaságik amikből ki lehet hozni még többet is picivel, de robogók, vagy endúrók sztem nem visznek ennyit (legalábbis 50-es hengerrel nem).
nézd meg a henger méretét, ha ötvenes akkor kb akkora mint egy férfi ökle összeszorítva.
amúgy meg írd le a típust és kiderítjük
"Ez olyan mint az auto honnan tudom, hogy diesel vagy benzines? Vagy hogy mekkora motor van benne? "

Azért nem bonyolult megállapítani egy autóról, hogy benzines vagy diesel! Ki sem kell nyitni a motorháztetőt....
A motorszámból legtöbb esetben kideríthető a ccm is.

Ne keverjük ide az autókat, nem jó ötlet.
Linkeld be és megmondom. Egyébként gyanakodhatsz a kilóméteróráról is pl.. De ha total marha vagy akkor sehonnan. Azt mondom 50es és ha bízol bennem elhiszed ennyi. Ez olyan mint az auto honnan tudom, hogy diesel vagy benzines? Vagy hogy mekkora motor van benne? Egyébként ha mondasz egy típust könnyebben tudunk mondani azonosító jegyeket.