Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hy
most készülök venni egy motort a forgalmijában 29kw van.
azt hogy tudom megoldani hogy 25kw kerüljön bele?
köszi
hy
elég sok 125 ös blokk tlejesen megyezeik az 50 esel csak a henger nagyob és az kívülről sem látszik szinte......
de ti tudjátok . én alapbol papíros gépet veszek!
Nem akarok kötözködni,de melyik szellemi fogyatékos KPM-es nem tud egy 50-es és egy 125-ös blokkot megkülömböztetni?
Itt is van sebbeség leszabályzó:

http://scootershop.unas.hu/
autókhoz már találtam kozben aneten
kösz az infót
minden motorba bele lehet rakni ami elektronikus gyujtással rendelkezik!
kb 20 ezer ft körül mozog az ára. más infot nem tudok róla! láttam máűr számítogépen a vezérlőpanelét de azért érdemes szakemberrel álítgatni a dolgokat! asszem USB -s
igc-ről még tudsz vmi infót menyni be kerul kb?
2ütemube is be lehet rakni?
Lehet venni IGC-t !
nemtudom hogy mérik a kpm esek a odlgokat de ha csak rákötnek a mocira valamit ami kimutatja hány kw kkor ez jó!
Az igc egy számítógéppel beálítható előgyujtásszabályzó! igy pl a te 30 lovas 125 ös gépednek tudsz adni lyan előgyujtást hogy még tolni keljen hogy kivigye a 40 et....
ösze lehe tkötni ezt a számítógéppel egyszerű az álítása . aztán visza a motorba!
ez elég yó dolog meg amugyis ha normálisan használod egy kis tuning a motornak és még kevesebbet is fogyaszt valamennyivel!
Ijenkor akkor van szopás ha leveszik a hnegered mert ott már nincs mese........ :S lehet még rá barkácsolni gépműhelybe egy 50 es hengert a próba erejéig de elég nagy melo.....
Hát nemtudom de aki kinait vesz olcsóért(200e)vagy aki más márkábol(4-500++eFt-ért)azsem normális.Vennikell megtanulni 100-150eFt(robi/kismotor) használtat,vagy 50ccm motort abbol a 4-500eFt bol fiatalt....amugy kétlem hogy nagyon ment az uj robogó eladás szerintem
"Ezzel gyakorlatilag befellegzett a 125-ös rendszám nélküli robogopiacnak"
Ami mindig is illegális volt...
Amúgy hogy nem menjünk messzire pl. Horvátországban is rendszámkötelesek az 50-esek.
Érdekes, hogy a kereskedők hallgatnak. Pedig már most is alig megy nekik. Ezzel gyakorlatilag befellegzett a 125-ös rendszám nélküli robogopiacnak és a olcso 50-es mocik piacának is. Vezessük már le: megveszek 200.000Ft-ért valami kínai gépet majd költsek rá még kb 70.000Ft-ot mire kap rendszámot. Jelentős áremelkedés. Növekednek a fentartási költségek is.

Majd biztos lesz náluk 'Hozd be az 50-es vagy 125-ös robidat és új motor vásárlása esetén kapsz 100.000Ft kedvezményt' akciójó. Az így behozott motor meg megy a kukába vgy alkatrésznek. Nekik még így is megéri. Egyik szemem sír a másik nevet, a motorozás megint luxus lesz sokak számára. Mert ugye nem mindenki engedheti meg magának a rendszámozással járó plusz költséget. És ugye nem csak az motoros aki 150LE-s sportgépen feszít a járhatatlan magyar utakon, hanem Józsi bá is aki a simsonnal a gyárba jár, ezentúl majd tekerhet biciklivel.

300.000Ft-ért meg jó állapotú Suzuki swift-et lehet kapni nem egy csang-csung mocit rendszámmal.
Haho! Erre megy ki játék, hogy legyen nyilvántartás és forgalmi. Aztán már szabadon szopatják a népet.
agyalni csak egy féleképp tudsz:
veszel egy ugyanolyan hengert ami van a motorodon csináltass olyan perselyt és dugót bele amivel 50ccm alatt lesz a lökettérfogatod
és ha meg is jelölik a blokkot akkor is még jól vagy
aztán ha kiszámolod mennyibe lenne ez az akció rájössz hogy semmi értelme az egésznek
meg ha 130al bemérnek a jardok akkor úgy is kibukik a dolog hogy talán mégsem 50es hengered van
Ha ez így lenne akkor mitől segédmotorkerékpár? Az még talán elmegy, hogy kap rendszámot, de mi lótúrót eredetvizsgálnak egy 50-es motoron? Haho! Nincs forgalmija! Ez azt jelenti, hogy sehol sem szerepel semmilyen nyilvántartásban a motorszám (sztem 50-esnek nincs is) és az alvázsszám sem. Szoval mit is vizsgálnak rajta majd az eredetvizsgán? Minek kell neki műszaki vizsga? Ha tényleg így lesz akkor ki az a marha (már elnézést) aki 50-est fog venni? Sztem senki, ha már így megszopatnak akkor minimum egy 125 vagy 250-es 4 ütemüt vesz a nép mert szinte semmi különbség sem lesz fentartási költségben. Az lesz mint Rómában. Ott is rendszám van, nincs is szinte 2 ütemű 50-es, minek, ha már fizetni kell akkor legyen nagyobb köbcenti és nagy kerék és 4ütem.
Senki ne felejtse el.a kpm viszga mellett minden tulajdonos cserénél lesz eredetvizsgálat is(na ez a buli)plusz a hírek szerint műszaki vizsga is.A rendszeresség időpontján tanakodnak csak az okosok.
Na így már teljes a PÉNZBEHAJTÁS fogalma.
Ha ezeket a költségeket majd összeadjuk szinte ugyanannyi lesz egy ötvenest forgalomba helyezni mint egy 125-öst.
Simán ki lehet mutatni a szám kicsiszolást, áttütést.
Valamit van mindig az az összeg, amiért az eredetiség vizsgán átmegy. ( )
Egy sokmilliós kocsinál belefér, de egy pár 100e forintos motornál nem hinném, hogy valaki megfizetne egy ilyen kamu eredetiség vizsgálatot.
mondjuk nem egy nem két lopott átütött kocsi járkál midnenfelé.. akármilyen eredet meg szirszar vizsga van.. szal egy yk2-nál már rentábilis a bűvészkedés..
Minden blokknak van egy száma.
Egyből kiderülne egy ellenőrzés alkalmával.

-ez olyan, mintha feltaláltad volna a langyos vizet -
És ha majd azt csinálom hogy szerválok egy ötvenes blokkot a mociba . Van motorkereskedő ismerősünk. nem tom h ö tud szerválni nekünk. majd meglátjuk . nah és az ötvenes blokoot beleteszem a motorba mikor kell vizsgáztatni vagy mikor rendszámosztatni kell, akkor azt beennék a faszik ?. Erről mi a véleményetek ? mondjuk nem tudom lehet h 3 év mulva meglexxe ez a motor. ötletek ?
Ebben a motorszám és alvazszám kérdésben igazad van, hiszen pl. egy Gilera Runner esetén is már az alvázszámból ránézésre megmondom, hogy 50-es e vagy sem.

De nem az lenne a jó, ha megúsznák ezen mocik gazdái, hanem lehessen legalizálni őket. Hiszen sosem voltak magyarországon forgaloma helyezve csak éppen nem rendelkeznek számlával, de ettől még legálisak, forgalomban részt vehetnének mert nem roncsok, üzemképesek. Szóval nem a kiskapu keresés a cél hanem éppen ellenkezőleg, ha már hoztak egy ilyen szabályt (rendszámosítás) akkor lehessen legalizálni az amúgy nem kevés ilyen mocit. Lehessen levizsgáztatni mint 125-ös és kapjon rendszámot.

Erre akartam célozni, halál. Az első két méteren elütnek, OK falun még elmegy a 40km/h de városban öngyilkosság.
A kocsik rendben vannak, de abba gondolj bele építenek egy új adatbázist a segédmotoroknak. Ebből az adatbázisból leszűrhető motorszám alapján hogy hány ccm-es a motor. Így nehéz lesz megkenni őket. A kocsiknál ott rendben van hisz pecsét új papír és kész. Ha együtt van a vizsgáztató banda akkor nem lehet őket elkapni. De ezek az smkp adatok mennek a BM-nek. Bár azt hiszem nincs is már BM valaki már felvilágosított erről.

Persze ne jöjjön be az én véleményem és remélem hogy meg lehet úszni.

Az más kérdés, hogy 40 -el menni életveszély.
Mire eljön az ideje kiderül, hogy mit lehet és mit nem. Addig csak találgat mindenki. De nem alaptalanul aggódsz a motorod miatt.
Sziasztok . Nekem van egy APRILIA TUAREG RALLY - m 125 ccm és 50 ként használom. . AZt szeretném kérdezni hogy most a 125 ccm motorokkal mi lex ? El kel vinni bontóba ? vagy mi lex vele. tegnap mikor hallottam tökre beparáztam h most mi lex
AKi tud az válaszoljon az üzenetemre. Előre is köszi. HELLO
De most őszintén. Te pl. mernél egy olyan mocival közlekdni amelynek 40 a maximális sebessége? Képzeld el ezt pl. a nagykörúton. Na. Biciklivel gyorsabb vagyok. Hát majd nem írják be. Emlékszem mikor megszigorították a kocsiknak a műszaki vizsgáját és a mai napig úgy mennek át kocsik a vizsgán, hogy ott sincsennek! A másik meg az, hogy ezt tuti nem a KPM fogja csinálni. Egyszerűen azért nem mert nincs rá kapacitásuk, aki ismeri a KPM-et az tudja, hogy micsoda egy bürökratikus szervezet. Ha odaállitasz 400ezer mocival akkor 3 év múlva kapsz időpontot. Úgy képzelem el leszenek hivatalos vizsgaállomások és oda kell vinni a gépet. De nemsokára kiderülnek a részletek.

Ha ésszel csinálják ezt a rendszámozást (nem csak a szopatás és a pénnbehajtás a cél) akkor egyetértek vele, de az elmúlt pár évben én semmit sem láttam ettől a kormánytól amit ésszel csinált. Üsssetek agyon, de csak a tényekből tudok kiindulni.