A kreszben nem max 40 van, hanem a tervezett sebessége 40. Mikor eladják a motorokat tényleg alig mennek. Más kérdés, hogy különböző praktikákkal elő lehet csalni a lovakat. Én úgy tudom elképzelni, hogy nem lehet megkenni a kpm-eset mert rögzíteni kell a motor és vázszámot és nem lesz nehéz keresni az adatbázisba motorszám alapján hogy melyik fut kismotorként nagyobb ccm-el. Aztán előveszik az emberkéket hidd el... Ez olyan mint amelyik kocsinak nincs papírja vagy alkatrész vámos. Nem vehet részt a forgalomba alias megy alkatrésznek ennyi.
Sokan írjátok, hogy inkább rendszámosat veszek. Na ná, hogy azt elvileg nem lesz rendszám nélkül motor. Mást nem is tudnál. Arra azért kiváncsi leszek mit lehet majd tenni a következő esetben: Van egy 125-ös mocid ami sose volt még forgalomba helyezve itthon de papírjai sincsennek. Értelmes országokban ilyenkor a közjegyzővel a nevedre veszed és viszed a KPM-be vizsgázni és megkapod a rendszámot. Kíváncsi leszek nálunk ez hogy fog menni: Egyelőre két szélsőséget képzelek el: 1. így jártál ad el alkatrésznek vagy dob ki a kukába 2. faszán megkenem a KPM-et és lesz belőle legal 50-es és soha sem fognak basztatni a rendőrök. Elvégre ha veszek egy 200LE kocsit, de még belerakok 2 turbót és lesz 300LE-s akkor sem emelik meg a teljesítmény adómat.
Én amugy egyetértek a rendszámmal, de csak akkor lenne értelme ha ezt a segédmotor kategórát megszüntetnék, sokan elfelejtik, hogy nem csak az 50 köbcenti alattiság számít hanem az önerőből 45km/h-nál többre nem képesség is. Mutassanak nekem egy 50-est amelyik csak 45-el megy. Majd akkor azok is mennek a kukába?
Szóval azt kellene mint angliában. Rendszám mindre és B-s jogsival vezethetsz 125-ös mocit is (korhatárhöz kötném persze, hogy egy 14 éves gyerek ne halljon meg a 125-öson, 18 évesen már mehetne vele). Persze lehet ragaszkodni az 50 köbcentihez meg a 45km/h-hoz de KEDVES JOGALKOTÓK ÉS RENDŐRSÉG ideje lenne már felébredni a technikai fejlődik a maguk gondolkozása meg NEM!
Sziasztok. sajnos eljött az ideje, hogy ide is irok Szeretnék tanácsot kérni tőletek, mert haverom ment a motorommal (125/50) és balesete volt, elég csúnyán összetörte magát is és a motort is, ö most sulyos sérülésekkel korházban van volt helyszinelés meg minden, (egy terepjáróba ment bele, nem látta a stop táblát.)
Szerintetek minden esetben bevizsgálják a motort? ha totálkáros lett is? ugy hallottam csak akkor ha netán meghalna, (szerencsére az életveszélyen már túl van). és elvileg ha vizsgálódnának akkor helyben lefoglaltál volna, nem? amugy a helyszinelő segédje vagy ki, mondta h ö ismeri a tipust de nem szolt semmit, (akkor)
most nem az olyan hozzászolást várom h miért 125/50..sajnos már rájöttem a hibámra.
Na már a híradóban is bejelenetették a rendszámozást, úgy ahogy Pfoldi-nak is megírták. Ha csak a pénzbehajtás a céljük akkor ok (szemétség, de ez van), de nem remélhetik komolyan a 125/50-esek kiszűrését mert amíg pénz van addig megkenhető emberek is...
sziasztok!
Találtam egy 150-es Yamaha Majesty-t rendszám nélkül. Árában eléggé megérné. Mert szép is meg minden. Nem volt még itthon forgalomban. De a papírjai megvannak, szal lehet vizsgáztatni. Akkor még idén meg jövőre még tudom 50-esként használni? És megkockáztatható?
Úgyis szeretném minél hamarabb vizsgáztatni.
Köszi!
Nagyobb számokkal mint a simsonokon volt.Egymás alá CM-et és az 50-et.Nem a vázba,hanem az alu tő blokk bal hátuljába.Tehát ÚJ motoroknál már kérni fogja a rendőr.Január 1-től van ez az új rendelet minden eladott új kismotornál.
Na ezzel vigasztalodjon/legyen a legnagyobb öröme mindenkinek Attolmég hogy nyertek időt lesz rendszámozás,az okosabb nemvárjameg (tudod nemlehet eladni+drágulás is lesz,telelesz a piac eladhatatlan motorokkal...stb)
Már a tököm ki volt, hogy mindenki azt mondja, hogy jön a rendszám és társai. Ezért mondom, ha megszakadok is utánajárok. Írtam egy levelet a Közlekedási Minisztériumnak, és mondtam nekik, hogy őszintén mondják már el, hogy mi van. Ma jött meg a válasz: A Kkt. 25/A. §-a d) pontjának rendelkezését a 2009. január 1-jét megelőzően használatba vett
a) négykerekű segédmotoros kerékpárokra 2009. május 1-jétől,
b) kétkerekű és háromkerekű segédmotoros kerékpárokra 2011. január 1-jétől
kell alkalmazni.
A segédmotoros kerékpárok hatósági engedéllyel és jelzéssel való ellátását az üzemben tartónak - külön jogszabályban meghatározott feltételek szerint kell kezdeményeznie.”
Üdvözlettel,
Gazdasági és Közlekedési Minisztérium
Ügyfélszolgálati Információs Iroda
Tel:06-1-475-34-34
Fax:06-1-475-34-35
e-mail:u
gyfelszolgalat@gkm.gov.hu
Remélem mindenki számára fontos információ! Nem kell többet mesélni!Ennél előbb nem lesz rendszám!
Ezt kell hiresztelni, nem a hülyeséget.
Sziasztok,
Aprilia Leonardo 150-et meg merjem kockáztatni 50-esnek, vagy alapból bukó? Mik a tapasztalatok? Túl nagy már a Leonardo kismotornak?
Köszi előre is a segítséget.
Köszi mindenki,
Persze mondta, nem tudott róla, hogy nem 50es, én vagyok az előző tulaj, lehet, hogy kopogtatnak a zsaruk nálam is? Én is 50esként vettem anno. Engem sosem igazoltattak vele. A henger cserére meg... hát érdekesen nézne ki a vízhűtéses mocin pl. egy 50es simo henger.
A motor olaszból származik, nem volt itthon forg. helyezve, de ha a motorszámból meg lehet állapítani, mekkora, akkor bukta... Majd beírom ide, mi lett az eredmény. Üdv
Sziasztok.
Tegnap vettem egy négyütemű 50-es robogót.Itt a kereskedő ütötte be CM 50-et.Igyen gyerekkoromban volt a simsonoknál.Mióta kell ez a beütés az új robogóknál?
Én amugy egyetértek a rendszámmal, de csak akkor lenne értelme ha ezt a segédmotor kategórát megszüntetnék, sokan elfelejtik, hogy nem csak az 50 köbcenti alattiság számít hanem az önerőből 45km/h-nál többre nem képesség is. Mutassanak nekem egy 50-est amelyik csak 45-el megy. Majd akkor azok is mennek a kukába?
Szóval azt kellene mint angliában. Rendszám mindre és B-s jogsival vezethetsz 125-ös mocit is (korhatárhöz kötném persze, hogy egy 14 éves gyerek ne halljon meg a 125-öson, 18 évesen már mehetne vele). Persze lehet ragaszkodni az 50 köbcentihez meg a 45km/h-hoz de KEDVES JOGALKOTÓK ÉS RENDŐRSÉG ideje lenne már felébredni a technikai fejlődik a maguk gondolkozása meg NEM!
Azért remélem, hogy felgyógyul a cimborád és szerencsésen kijössz ebből a balhéból.
Ha nem is konkrátan hengerűrtartalom mérés történik, de sok más dologból is kiderül, hogy nem 50-es.
Már csak abból az okból is, hogy volt-e valami műszaki hibája a motornak, amiért bekövetkezett a baleset.
Szerintetek minden esetben bevizsgálják a motort? ha totálkáros lett is? ugy hallottam csak akkor ha netán meghalna, (szerencsére az életveszélyen már túl van). és elvileg ha vizsgálódnának akkor helyben lefoglaltál volna, nem? amugy a helyszinelő segédje vagy ki, mondta h ö ismeri a tipust de nem szolt semmit, (akkor)
most nem az olyan hozzászolást várom h miért 125/50..sajnos már rájöttem a hibámra.
Sztornó az előző üzenet. Nem veszem meg. Inkább rendszámosat veszek. Kevesebb ráköltésből jövök ki.
Találtam egy 150-es Yamaha Majesty-t rendszám nélkül. Árában eléggé megérné. Mert szép is meg minden. Nem volt még itthon forgalomban. De a papírjai megvannak, szal lehet vizsgáztatni. Akkor még idén meg jövőre még tudom 50-esként használni? És megkockáztatható?
Úgyis szeretném minél hamarabb vizsgáztatni.
Köszi!
haverom azt állítja hogy egyik haverjának haverja ( elég bonyolult kapcsolat)
megfúrta a rezót és kifúj a kipuff ettől tökre 50es pattogós hangja lett
aki gondolja próbálja ki, én biztos nem fúrnám ki az 100%
Már a tököm ki volt, hogy mindenki azt mondja, hogy jön a rendszám és társai. Ezért mondom, ha megszakadok is utánajárok. Írtam egy levelet a Közlekedási Minisztériumnak, és mondtam nekik, hogy őszintén mondják már el, hogy mi van. Ma jött meg a válasz: A Kkt. 25/A. §-a d) pontjának rendelkezését a 2009. január 1-jét megelőzően használatba vett
a) négykerekű segédmotoros kerékpárokra 2009. május 1-jétől,
b) kétkerekű és háromkerekű segédmotoros kerékpárokra 2011. január 1-jétől
kell alkalmazni.
A segédmotoros kerékpárok hatósági engedéllyel és jelzéssel való ellátását az üzemben tartónak - külön jogszabályban meghatározott feltételek szerint kell kezdeményeznie.”
Üdvözlettel,
Gazdasági és Közlekedési Minisztérium
Ügyfélszolgálati Információs Iroda
Tel:06-1-475-34-34
Fax:06-1-475-34-35
e-mail:u
gyfelszolgalat@gkm.gov.hu
Remélem mindenki számára fontos információ! Nem kell többet mesélni!Ennél előbb nem lesz rendszám!
Ezt kell hiresztelni, nem a hülyeséget.
Üdv.: Péter
már a 70es hengeres szimónak egész más a hangja
nem egy 150es motornak
Aprilia Leonardo 150-et meg merjem kockáztatni 50-esnek, vagy alapból bukó? Mik a tapasztalatok? Túl nagy már a Leonardo kismotornak?
Köszi előre is a segítséget.
Persze mondta, nem tudott róla, hogy nem 50es, én vagyok az előző tulaj, lehet, hogy kopogtatnak a zsaruk nálam is? Én is 50esként vettem anno. Engem sosem igazoltattak vele. A henger cserére meg... hát érdekesen nézne ki a vízhűtéses mocin pl. egy 50es simo henger.
A motor olaszból származik, nem volt itthon forg. helyezve, de ha a motorszámból meg lehet állapítani, mekkora, akkor bukta... Majd beírom ide, mi lett az eredmény. Üdv
Tegnap vettem egy négyütemű 50-es robogót.Itt a kereskedő ütötte be CM 50-et.Igyen gyerekkoromban volt a simsonoknál.Mióta kell ez a beütés az új robogóknál?
Néztem a fényképek között a mocid, nagyon szép. Mondjuk nem lep meg, h nem ették meg, h 50-es.