A baj csak akkor van,ha lekérdezik kiderül,hogy 125.Ha bemennél a motorosüzletbe alkatrészért,kérik váz+motorszám,éskidobná neked,hogy125.A vázcserét úgy értem,hogy veszek Honda Nsrt törötten aminek renbe minden,enyiméböl megcsinálom.Igaz ez nem vázcsere alkatrész csere.
Én most vettem egy 2éves Dylan 125-t. Persze hát én is 50es ként akarom használni munkába járásba.A gép magyarországi,minden papírja okés, a srác helybéli, jó ismerősöm, még a motort sem kell átíratnom.Írtunk két adásvételit 50esről és 125ről is. A biztosítást ő megkötötte rá és fizeti is, majd e csekket utólag odaadja és kész.A kérdés,h megállapítható-e a biztosításból,h hány cm3, és kössek-e rá én is egy 50es biztosítást? Valamint bevonassam-e a forgalmiját ideiglenesen vagy véglegesen? Van-e értelme?
Ez egy falu, majd mindenki ismer mindenkit, sőt egy ismerősöm ugyanitt hasonlóképpen használja is.
És egy vélemény:egy közeli rokonom rendőr és mondta azt, aki az ilyeneket megszívatja az jó nagy köcsög.A lényeg a biztosítás és a sisak!Remélem így van.
Segítséget köszi.
Hali! Az elnne a kérdésem,hogy volt nekem egy eredetvizsgám 2007. 01. 05. és és megállapították hogy a forgalmiban szereplő típus eltér a valóságtól és erről kaptam egy papírt. Ez a papír csak az ereder vizsga érvényességi idejéig jó vagy később is bemutathatom forgalmicserénél?
Kár erölködni,úgy is le leszel ugatva,ahogy én is!Itt nem menő az ha valaki korrekten motorozik ráadásul okosak és tapasztaltabbak,de tisztelet a kivételnek
Komolyan mondom és sajnálom ezeket a 25-ös gépeket h illegálisak azt meg már szánalmasnak h vázcsere, meg átüttetni... Aki meg megcsinálja hát... Nem tok mit mondani róluk. Nekem sokkal jobb érzés úgy motorozni h tudom h nem büntethetnek meg.
jaja értem én azt , csak nekem kéne róla papír is . Pl a kpm papírja hogy ténylegesen 50-es , ha érted mire gondolok. Mert pl ha megállít a rendőr akkor már egyből nem hiszi el hogy 50-es , és ezért kéne róla egy olyan papír vagy valami ilyesmi , mert manapság a sm-os biztosítás az náluk alap, de a többi... Meg a km órát is lekéne cserélnem mert persze 200-ig van órázva :D
Óvatosan azzal a váz cserével,,,,,,,
a szomszédom elesett a mocival,kicsit meggörbült,megrepedt a váz,talán szemmel alig látható módon.
Mondta kicseréli mivel tud szerezni a bontóba,
egy 750 "hasalós" kawasaki,bement engedélyt kérni a KFF-hez,
berendelték szemlére a motort és ELUTASÍTOTTÁK a kérelmet mondván,
nyugodtan mehet vele nincs semmi baja,most ezen lehet vitatkozni,hogy igazuk volt vagy sem,
mindenesetre szakértők nézték meg.
Csak kereskedőtől ,magyarországon vásárolt vadonatuj vázat engedélyezik,azt is csak indokolt esetben.
rengeteg kérvény kell,csak szakműhely végezheti,stb........
Felejtős,hogy veszek egy vázat és jogtiszta a motor,ez a múlt hónapban történt,friss a dolog.
djkolozsi!Szerintem nem szeretnéd a rendörség szeretetét élvezni.Amúgy nekem is 50-nesbe van az NSR sm biztositás Hungária.Kénytelen leszek majd szétbontani,vagy vázat venni hozzá.A jogsim van,de ezt melobajáronak vettem.Onnan kaptam bátorságot ,hogy felhivtam Szaszberek kereskedést.Azoktol tudtam sm-ként vámolják le,ök biztositást is intéznek.Magyarországi volt bukta van,ha lekérdezik káora.Vegyél vázat ha jön bevizsgálás épicsd átt.
öööö,igen Matska tesó?
miben segíthetek?
Szeretnél valami jó kis motort?
esetleg egy 125ös Honda xl-t?van de csak 50es papírral tudnám adni,mert levették a rendszámát és a biztosítás sincs!Meg különben is,úgy sokkal izgalmassabb motorozni!
Érdekel?Nem drága 150.000.- és nincs adás-vételi sem,mert ez csak haveri alapon megy!..és ugye mint tudjuk ott meg van a bizalom,nem tesóóókám!?
Hohó! Egyszer régen félretettem egy szöveget, megígértem,hogy bemásolom ha valaki értelmesen kérdez. Bár aki visszaolvasni lusta az men biztos,hogy megérdemli. Íme:
"Ne vegyél 125/50-et mert előbb-utóbb rákefélsz vele. Ha nem kapnak el soha és nem kötöttél rá smkp.-s biztit (tehát semmilyen nyilvántartásban nem szerepel a vasad vázszáma) akkor is necc. Egyszer jöjjön ki eléd egy faparaszt a keresztutcából és ahhelyett, hogy a biztosítója kifizené a károdat meg a kórházi ellátásod költségeit: oda a motorod, és te fizthetsz minden kárt, eltiltanak a vezetéstől és ezidő alatt jogsit sem szerezhetsz... Döntsd el, hogy megér e éves szinten 8000 Ft-tal kevesebbet a rizikó! Számold ki! (125-ös bizti + kW-adó)-smkp bizti."
Jaj ne már lécci miért erőltetitek ezt annyira, kész, feladom akárcsak a többiek! Talán majd idővel tanultok a saját károtokon, csak az nehogy másnak is a kára legyen!
Nekem is 125/50 esem van és most azon gondolkodom hogy egy 50-es motor meg vázszámát kéne átnyomni +még egy két átalakítás , mintha 50-es lenne (Aprilia Rs125) . Nem csinált még valaki ilyet?
Dehogy is nem veszi észre! Sokan vannak akik így nyomják, sőt vannak akik vagiznak ezzel! Ha csak kizárólag terepen akarod haználni akkor szarjá rá! De ha közúton is akkor csinálj jogsit és vegyél rendszámos motrot. tudom, h drágább, de ha nem teszed, akkor előbb utóbb úgyis elkapnak és állandó para van vele és a különbözetet meg majd kifizetheted birságként, és ugyanúgy nem lesz se jogsi se rendes papírod a motorra! Az elmúlt 10 oldalban vagy még többen ez van eléggé kitaglalva értelmes és vitatkozos hozzászólásokkal sűrítve! Tudom, h az olcsóság miatt és bizti sokan bíztatnak is erre az illegális rész (125/50-esként) nagyon vonzó, de én azt mondom, h ne a hülyeség legyen a mérvadó, azt lehet akkor is ha megvannak a dolgaid!
Sziasztok!
Én azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek érdemes e 125 ös motort venni 50 es papirokkal?
és ez akkor hogy müködik, mert én azt nem értem, hogyha megálit a rendör akkor nem igaz hogy nem veszi észre hogy nagyobb motor. No mind1 elöre is köszönöm szépen a segitséget!
Nézd traktorbetyár!
Üres locsogás amit nyomsz,de meg vagy okosodva!
Szarok a szádba ahonnan nyikorogsz!
Biztos tapsztaltabb vagy.Kioktatni?A fasz se foglalkozik veled,mit kell téged kioktatni,te mindent tudsz.
Na ennyi.
Viszont belénk még szorúlt tisztelet az idösebbek felé...
Ja,amíg nem okozol balesetet lehet keménykedni.De szaladj bele pl. "thebear" járgányába,és azon kapod magad hogy egy 44-es acélbetétes csízma áll ki a seggedből.És azt a párszázezres kárt amit okoztál úgyis behajtja rajtad a MABISZ.
Ez is egy felfogás/szemlélet!
Nem rossz és izgalmas is én is tudom,de jobb ha az ember kezében ott van a papír és már csak el kell döntenem,hogy zsiványkodom vagy nem!
Max felhajtom a rendszámtáblát és juuuuhhhhhhhuuuuuujjjjj,de ha tré van akkor csak jobb ha ott van a jogsi!
Sikeres vizsgát
Igen lehet és ezek kellenek hozzá..(értelemszerüen neked nemkell minden) Véglegesen kivont jármű ismételt forgalomba helyezéséhez szükséges okiratok:
(Bontási engedéllyel kivont járművek esetében a visszahelyezés nem lehetséges!)
- érvénytelenített forgalmi engedély
- érvénytelenített törzskönyv
- Műszaki adatlap
- Eredetiségvizsgálat igazolása
- Kötelező gépjármű felelősségbiztosítás igazolása (kötvény vagy ajánlat, amely sorszámmal és a biztosító adataival ellátott)
- Befizetéseket igazoló csekkek (forgalmi engedély, törzskönyv, címke, rendszám)
- Tulajdonjogot igazoló okirat (számla vagy adásvételi szerződés, amennyiben tulajdonjog átadás is történt; ebben az esetben vagyonszerzési illetéket is kell fizetni)
- Több tulajdonos esetében a tulajdonosok nyilatkozata arról, hogy melyik tulajdonos kerüljön a forgalmi engedélybe és melyik a törzskönyvbe
- Külön üzembentartó bejegyzése esetén a tulajdonos hozzájáruló nyilatkozata
- Hitel igénybevétele esetén a hitelintézet nyilatkozata
Ez sima MZ TS 250 de szerintem beszarás hogy egy tetves simsonért is többet elkérnek mind egy ilyen vetrán motornak számító motorért !
Az a földutas dolog meg kibaszás szerintem akkor pl.: hol tanuljon meg motorozni a paraszt?
Üdv.:Fecó
Én most vettem egy 2éves Dylan 125-t. Persze hát én is 50es ként akarom használni munkába járásba.A gép magyarországi,minden papírja okés, a srác helybéli, jó ismerősöm, még a motort sem kell átíratnom.Írtunk két adásvételit 50esről és 125ről is. A biztosítást ő megkötötte rá és fizeti is, majd e csekket utólag odaadja és kész.A kérdés,h megállapítható-e a biztosításból,h hány cm3, és kössek-e rá én is egy 50es biztosítást? Valamint bevonassam-e a forgalmiját ideiglenesen vagy véglegesen? Van-e értelme?
Ez egy falu, majd mindenki ismer mindenkit, sőt egy ismerősöm ugyanitt hasonlóképpen használja is.
És egy vélemény:egy közeli rokonom rendőr és mondta azt, aki az ilyeneket megszívatja az jó nagy köcsög.A lényeg a biztosítás és a sisak!Remélem így van.
Segítséget köszi.
a szomszédom elesett a mocival,kicsit meggörbült,megrepedt a váz,talán szemmel alig látható módon.
Mondta kicseréli mivel tud szerezni a bontóba,
egy 750 "hasalós" kawasaki,bement engedélyt kérni a KFF-hez,
berendelték szemlére a motort és ELUTASÍTOTTÁK a kérelmet mondván,
nyugodtan mehet vele nincs semmi baja,most ezen lehet vitatkozni,hogy igazuk volt vagy sem,
mindenesetre szakértők nézték meg.
Csak kereskedőtől ,magyarországon vásárolt vadonatuj vázat engedélyezik,azt is csak indokolt esetben.
rengeteg kérvény kell,csak szakműhely végezheti,stb........
Felejtős,hogy veszek egy vázat és jogtiszta a motor,ez a múlt hónapban történt,friss a dolog.
miben segíthetek?
Szeretnél valami jó kis motort?
esetleg egy 125ös Honda xl-t?van de csak 50es papírral tudnám adni,mert levették a rendszámát és a biztosítás sincs!Meg különben is,úgy sokkal izgalmassabb motorozni!
Érdekel?Nem drága 150.000.- és nincs adás-vételi sem,mert ez csak haveri alapon megy!..és ugye mint tudjuk ott meg van a bizalom,nem tesóóókám!?
Tiszteletem Kiki Bátyám!
"Ne vegyél 125/50-et mert előbb-utóbb rákefélsz vele. Ha nem kapnak el soha és nem kötöttél rá smkp.-s biztit (tehát semmilyen nyilvántartásban nem szerepel a vasad vázszáma) akkor is necc. Egyszer jöjjön ki eléd egy faparaszt a keresztutcából és ahhelyett, hogy a biztosítója kifizené a károdat meg a kórházi ellátásod költségeit: oda a motorod, és te fizthetsz minden kárt, eltiltanak a vezetéstől és ezidő alatt jogsit sem szerezhetsz... Döntsd el, hogy megér e éves szinten 8000 Ft-tal kevesebbet a rizikó! Számold ki! (125-ös bizti + kW-adó)-smkp bizti."
Én azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek érdemes e 125 ös motort venni 50 es papirokkal?
és ez akkor hogy müködik, mert én azt nem értem, hogyha megálit a rendör akkor nem igaz hogy nem veszi észre hogy nagyobb motor. No mind1 elöre is köszönöm szépen a segitséget!
meg tudná nekem mondani valaki, hogy mi is kell egy 125 ös forgalomba helyezéséhez?
a pénzen kívül
Üres locsogás amit nyomsz,de meg vagy okosodva!
Szarok a szádba ahonnan nyikorogsz!
Biztos tapsztaltabb vagy.Kioktatni?A fasz se foglalkozik veled,mit kell téged kioktatni,te mindent tudsz.
Na ennyi.
Viszont belénk még szorúlt tisztelet az idösebbek felé...
Nem rossz és izgalmas is én is tudom,de jobb ha az ember kezében ott van a papír és már csak el kell döntenem,hogy zsiványkodom vagy nem!
Max felhajtom a rendszámtáblát és juuuuhhhhhhhuuuuuujjjjj,de ha tré van akkor csak jobb ha ott van a jogsi!
Sikeres vizsgát
(Bontási engedéllyel kivont járművek esetében a visszahelyezés nem lehetséges!)
- érvénytelenített forgalmi engedély
- érvénytelenített törzskönyv
- Műszaki adatlap
- Eredetiségvizsgálat igazolása
- Kötelező gépjármű felelősségbiztosítás igazolása (kötvény vagy ajánlat, amely sorszámmal és a biztosító adataival ellátott)
- Befizetéseket igazoló csekkek (forgalmi engedély, törzskönyv, címke, rendszám)
- Tulajdonjogot igazoló okirat (számla vagy adásvételi szerződés, amennyiben tulajdonjog átadás is történt; ebben az esetben vagyonszerzési illetéket is kell fizetni)
- Több tulajdonos esetében a tulajdonosok nyilatkozata arról, hogy melyik tulajdonos kerüljön a forgalmi engedélybe és melyik a törzskönyvbe
- Külön üzembentartó bejegyzése esetén a tulajdonos hozzájáruló nyilatkozata
- Hitel igénybevétele esetén a hitelintézet nyilatkozata
Az a földutas dolog meg kibaszás szerintem akkor pl.: hol tanuljon meg motorozni a paraszt?
Üdv.:Fecó