Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és hol van ilyen autós klub?
Bocsi, de ezt nem igazán értem, mi az hogy el megyek egy autos klubbhoz és "levizsgáztatom" kismotorra?
Ha ez igy menne, hidd el hosszu sorok lennének minden autos klubb elött, És ez a "levizsgáztatás" ez inkább bevizsgáltatás, és nagyon szigoruan veszik,Elhiheted, én most cseréltem blokkot egy nagyrobogóba "50cc" lett mert nem tudtam sehhogy "levizsgáztatni" hogy kismotorként használjam, inkább vettem bele egy 50es blokkot igy talán már "leviszgázik" aztán ha papirja van megy vissza a nagy blokk. üdv mindenkinek. ui: a blokkcsere nagyon macerás. de ha valaki ragaszkodik a tipushoz a legjobb megoldás.
Nem para az egész!ELMONDOM MIT KELL TENNI! Nekem egy cagiva super city-m van
Nekem van egy rendőr ismerősöm azt mondta van megoldás.elkell menni egy autós klubba vagy hasonlóba és mondani kell hogy leszerednéd a motorod kismotorra vizsgáztatni!Megcsinálják a papírmunkát és kész van.Nekem azt mondat a ismerős hogy nem tudnak kötözködni mivel papír szerint 50 es ÉS A PAPÍR SZÁMÍT MINT TUDJUK!ÉN IS MOST FOGOM EZT MEGCSINÁLNI A MOTOROMMAL
A rendörök nem hülyék, föleg a motorosok, hangról megmondják hogy nem 50cc, felesleges vakargatni.
De te tudod.
akkor min bukhatok el?
Mind2ö dolgot bárki de felesleges nem azon fox elbukni ellenörzéskor..
na, pontosítsunk: Az, hogy odaadják nem szabályos, és náluk sem érvényes 125-ig, csak olyan a rendőrségük amilyen.
Mondjuk amíg a robogón a rendszám annyi, hogy ráfestenek egyet
helo

nem tudjátok kit tudná kicsiszolni a 124ccm és helyére 49ccm-et beírni?
Szia!
Rég játram erre! Ahol jártam Görögországban, ott az alábbiak szerint alakult a motorok bérbe adása. A helyiekre igaz amit írtam, de helyenként az önkormányzat előírásokban korlátozza a külföldieknek kiadható motorok méretét! Például Mykonos szigetén hiába volt korlátozás nélküli jogsim, csak 50-es motort adhattak külföldinek kölcsön. Nem is ment fel 2 személlyel helyenként. Korfun 100-ig volt jó a "B", de helyenként a 125-öst is kiadták. Lefkadan 125-ig automatikusan kiadták, de volt aki 180-ast is kapott. (Ott én kértem egy 125-öst, és kaptam egy 250-es csopit, 50-es árban!) Rodoszon tényleg csak 50-est adtak "B"-re. Egy kis nyári hangulatéert a Mykonosi 50-es, és a Lefkadai 250-es képét mellékelem. De a helyiekre igaz amit írtam!
Dagadt
hagggyad máán! szted milyen fiziológiai folyamat helyett ült a motoron ennyit?
apámék is mindig ezt a minden mást szajkózzzák, aztán mégis ők dobálják el a motorokat állandóan, én eddig sportmotorral túlfékezés miatt nem estem.
Az tényleg szép táv!
Akkor te télen nyáron azzal mész...
Én csak hobby célra, jóidőben, melegebb aszfalton. Talán ez a kulcs, mert mások írták, hogy hidegben jó. Nekem meg ugye melegen kenődött.
5 éve motorozok.....eddig közel 110.000km-ert tettem meg......
DE 1 kezemen megtudom számolni, hogy hány eset volt mikor KEMÉNYEN kellett fékeznem.......

Abban igazad van hogy elég egy ilyen eset.....de ugye az adott helyzet hozza a többit.......
nem biztos hogy egy világmárkás 100.000ft-os gumival sikerülni fog, hiszen vannak külső tényezők is...elég egy kis por, kátyú, olaj, hupli....
Nem azért stopiztam, hogy legyilkoljam a motort, hanem, hogy kipróbáljam hogy viselkedik a gép, ha nagyon meg akarok állni...
Nem mind1, hogy megcsúszik, vagy felemelkedik a hátsó kerék. A megcsúszást nagyon nehéz korrigálni, a fejreállást viszont el lehet kerülni elég jól. A stopit sokkal könnyebb kontrollálni, mint ha kimegy az elsőkerék.
Aki érzi úgy a gépet, hogy kb. elsőkeréken meg tud állni, az vészhelyzetben a legrövidebb fékútra számíthat. Ha megcsúszik az első kerék, akkor csak váll-pofáraesésre lehet számítani.
Nem tudom - hiszen évi 10-26.000km-ert toltam le a Gs-sel.... (3 év alatt 68.000-ret....)
És ugye a legtöbbet nyáron mentem.....szóval szerintem jó.....
Miért ne lehetne Sima főút.... viszont ha babettával akarsz menni akkor ajánlom a melette futó bringautat, mert nem mennek azon az úton túl lassan...
Ne aggódj,nekünk a kézikocsinkon az van,se télen se nyáron full terhelés mellett sem szokott gond lenni a gumival,pedig felpakolok rá vagy 150 kilót....

Hideg aszfalton nagyon jó a Heidenau de nyáron én is szívni fogok vele... K65-öt vettem előre-hátra, de az előző szériával az volt a tapasztalatom,hogy forró aszfalton kenődik,mint a takony.
Persze, hogy lehet. Miért ne lehetne?
Ja, és szabad is!
Lehet nem idekéne írnom de nem tom hova Azt kérdezném Budapestről kifele a Szentendrei úton 50-es mocival lehet-e menni? Ha tudtok válaszolni megköszönném
Mindig...
"nem értem, egy gumi vagy jó, vagy szar"valszeg azsem mindegy mire rakod, de nekem bejött tény nem 1csucsszuper de jó...
Mikor?

Az tény hogy volt 1-1 guma ami 2-300km és frankó volt......
1-1-et meg 6-700km-ig kellett "bejáratni" - mert valóban csúszkált.........


Szóval mint az előbb is mondtam: NORMÁL KÖRÜLMÉNYEK KÖZT HASZNÁLVA! Jó gumi.............
A normál körülmények közt marad majrécsikod (amugy tökig dönthető, mert Gs500-on többen is használtuk/használjuk).....
Hidegben meg mindeg gumi szar.........de szerintem még így is jobb a Heidenau mint a Gs gyári Bridgestone gumija..........ellenben a Banditám Brigije mégis jobb........igaz eddig csak 2000km tapasztalatom van vele
Bocs!


A motor rendeltetészserű használat melett 2 keréken közlekedik!

Szóval ha Stoopi, Hkeró...stb a téma akkor számolj azzal is, hogy a motorod fél időt fog megélni.....azt kuka. Vagyis az extrém körülmények közt legyen vastag a buxád is.....ha meg vastag akkor ne sírjon senki szája